Bekijk volle/desktop versie : Alleen winkelen of met vriendinnen/familie etc



Pagina's : [1] 2

29-10-2006, 12:44
Salam aleikoum warahmatullah

Wat vinden jullie fijner alleen winkelen of met vriendinnen/familie etc?

Ik persoonlijk vindt het wel fijn af en toe alleen te winkelen, vooral als ik veel spullen nodig heb.

29-10-2006, 12:46


als ik niks echt nodig heb en gewoon wat rondkijk met vriendinnen en anders liever alleen...
Ze hebben een andere smaak en andere maten enzo en als ik echt wat nodig heb dan kan ik het beter alleen doen. Gewoon net zo lang kijken passen als ik zelf wil...

29-10-2006, 12:47
Als je echt wilt winkelen dus echt inkopen wilt doen kan je beter met 1 vriendin gaan of je 1 famillielid

Anders komt er niks van als je met een gangbang gaat.

29-10-2006, 12:48
ik vind het heerlijk om met mijn moeder te winkelen die is eerlijk als iets niet mooi is dan zegt ze het ook....ze is altijd eerlijk over dingen...alleen winkelen vind ik niks...!!

29-10-2006, 12:51


ik winkel altijd met me me moeder of vrienden.

29-10-2006, 12:53
Als ik ga winkelen, en ik heb veel spullen nodig ga ik het liefts alleen. En anders neem ik me man mee.

29-10-2006, 12:53
als ik alleen ben doe ik echt mijn ikopen wat ik dus nodig heb maar als ik met familie/vrienden zou gaan dan is het meer rond kijken

29-10-2006, 12:58
vroeger winkel ik met me zusje!
maar nu is het of alleen of met eeen familie lid!!

29-10-2006, 13:01
Alleen, vind het heerlijk!

29-10-2006, 13:06

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
Als je echt wilt winkelen dus echt inkopen wilt doen kan je beter met 1 vriendin gaan of je 1 famillielid

Anders komt er niks van als je met een gangbang gaat.


Haha klopt dan is het alleen maar lopen en rondkijken, want ik loop dan alleen mijn vriendinnen of familie achterna haha

29-10-2006, 13:51
Nee ik zal nooit met een hele gangbang gaan winkelen. Zo irritant dan wil de ene dit dan wil andere gaan eten etc.

Geef mij maar mijn zusje of ik ga alleen winkelen. Mijn man zeurt altijd

29-10-2006, 14:00
ik ben een echte alleenshopper.. lekker van rek naar rek rondkijken en vooralk snelll!!!! ik loop een winkel in en scan zo de hele winkel af... zie ik iets boeiends stap ik er op af is t niks dan wegwezen.. maar als je met anderen bent pfff... zo traag zo slooom zoooo vervelend..

ik kan als ik wil binnen een half uurjte alle winkels in de stad afgeweest zijn en nog geslaagd ook!! hou nie van getreuzel of passen.. dat doe ik thuis wel

29-10-2006, 14:01



Citaat door faaatje66:
ik ben een echte alleenshopper.. lekker van rek naar rek rondkijken en vooralk snelll!!!! ik loop een winkel in en scan zo de hele winkel af... zie ik iets boeiends stap ik er op af is t niks dan wegwezen.. maar als je met anderen bent pfff... zo traag zo slooom zoooo vervelend..

ik kan als ik wil binnen een half uurjte alle winkels in de stad afgeweest zijn en nog geslaagd ook!! hou nie van getreuzel of passen.. dat doe ik thuis wel



Juist! Me 2

29-10-2006, 14:07

Citaat door Lila_:
Juist! Me 2





als ik met iemand samen ga dan gegarandeerd met ruzie thuis

dus beter lekker snel en alleen gaan!

29-10-2006, 14:18

Citaat door faaatje66:
ik ben een echte alleenshopper.. lekker van rek naar rek rondkijken en vooralk snelll!!!! ik loop een winkel in en scan zo de hele winkel af... zie ik iets boeiends stap ik er op af is t niks dan wegwezen.. maar als je met anderen bent pfff... zo traag zo slooom zoooo vervelend..

ik kan als ik wil binnen een half uurjte alle winkels in de stad afgeweest zijn en nog geslaagd ook!! hou nie van getreuzel of passen.. dat doe ik thuis wel


Haha ik ook.

Pagina's : [1] 2