Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse trouwakte/Zawzija



29-10-2006, 12:37
Asalaam Aleikoum,

Ik word een beetje gek van alle verhalen om me heen wat er nou precies nodig is voor de trouwakte. Nu weet ik dat het afhankelijk is van het consulaat en van de persoon die je trouwt, want marokkanen kennen geen regels, die verzinnen ze vaak ter plekke of veranderen om de haverklap. Maar wat is er echt nodig? Heb je bijvoorbeeld ook een gezondheidsverklaring nodig? En heb je een uitreksel uit het geboorteregister nodig (NL geboorteregister)? Dit laatste heb ik weleens gehoord en ik snap er de ballen van, waarom heeft het Marokkaanse consulaat dat nodig?

Wie recent getrouwd is bij het Marokkaanse consulaat, laat van je horen please! Jazaak Allah ou gaairan.

Wasalaam,

29-10-2006, 13:28


Niemand die hier iets over weet?

29-10-2006, 13:32
hier wordt je echt nog gekker ik zou maar keihard wegrennen

29-10-2006, 13:44
Haha en bedankt. Ik weet dat er eerder zulke topics zijn geopend, maar de zoekfunctie is uitgeschakeld dus ik kan niks vinden. Maar iemand die recent getrouwd is (en naar ik lees zijn dat er veel) weet toch wel wat hij/zij nodig had?

29-10-2006, 14:15


Wil ik ook heel graag weten!

30-10-2006, 13:34
Pfff niemand die iets weet? Ik kan me haast niet voorstellen. Kom op help ons eens uit de brand!

30-10-2006, 13:45
weetje wat ik heb gedaan!!!

ging er naartoe k kom uit utrecht en k ben bekend bij de consulaat in rotterdam vraag me niet hoe dat komt oke
eenmaal daar:

ik had de paspoort van mijn ma en pa meegenomen

ik sta in die van mijn beide ouders
maar helaas ze konden mij niet vdr helepen omdat mijn moeder bekend is in consluaat amsterdam

ikke helemaal naar amsterdam

daar ook niet geholpen

en toen ging ik maar met mijn mannetje naar utrecht daar konden ze mij wel helpen>>>>>MAAR K GAF ZE EEN GROTE MOND VONDEN ZE EN ZE VONDEN OOK DAT K NIET OPGEVOED WAS HEBBEN MIJ EN MIJN MAN MAAR WEGGESTUURD EN BEN BOOS WEGGEGAAN

FUCK DIE KLOTE MAROKKANEN DAAR K TROUW GEWOON BIJ DE GEMEENTE

K KAN EGT NIET MET ZE OMGAAN HEB T AL ZO VAAK GEHAD...DAARZO
TERWIJL HET NIET AAN MIJ LIGT EN HET GAAT ALTIJD OM IETS KLEINS

WELOE RITME IN HUN WERK EN JE WORDT VAN HET KASTJE NAAR DE DEUR GESTUURD

30-10-2006, 13:48
hey meid,,

als jij en je aanstaande hier geboren zijn, dan heb je alleen een geboorte uit reksel nodig en een gezondheids verklaring. dat is wat ik teminste nodig had maar dan praat ik wel over 2 jaar geleden dus het kan best zijn dat de regels veranderd zijn.


wa sallaam

30-10-2006, 13:51
En Ojah Wat Je Nodig Hebt Is

Een Uitreksel Geboorte Akte Een Uitgebreide
Een Geldig Legitimatie
Een Papiertje Van De Ggd Dat Je Goed In Je Hoofd Bent (net Of Hun Dat Zijn)

En Als Een Van De Partners In Marokko Is Geboren!!!
Meot Hij Er Een Van Daar Halen En 3 X Ondertekenen Doer Wie Allemaal Weet K Niet Precies De Ambassade En Consulaat Daar Ofzo

En Niet Vergeten Vertallen In Het Engels ,frans Of Duits

Asjblieft