Bekijk volle/desktop versie : oplichter fkhi



Pagina's : [1] 2 3 4

28-10-2006, 23:17
een vriendin van mij is bij een fkhi geweest omdat ze de laatste tijd ziek was en deze wilde haar wel helpen alleen moest ze met hem naar bed want zo kon hij haar zogenaamd genezen ...wie van jullie heeft dit meegemaakt of gehoord graag julie reacties...

28-10-2006, 23:19


Is die vriendin van je bij haar verstand?

28-10-2006, 23:20


Dit is net wat ik nodig had na een dag vol stress in mijn hoofd.

28-10-2006, 23:21
en heeft ze dat ook gedaan

28-10-2006, 23:21


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................


Wash hadi niya dialou?????????????

28-10-2006, 23:22

Citaat door Omniya:
een vriendin van mij is bij een fkhi geweest omdat ze de laatste tijd ziek was en deze wilde haar wel helpen alleen moest ze met hem naar bed want zo kon hij haar zogenaamd genezen ...wie van jullie heeft dit meegemaakt of gehoord graag julie reacties...


Is die fkih lekker?

Dan wip ik ook ff langs.

28-10-2006, 23:23
blaaaaaaaaaaaaaaa..La 7awla wala Quwata ila bilah...Die zogenaamde elfqih heeft het slim aangepakt.

Waar gaat dit heen?

28-10-2006, 23:24
ik heb wel een keer van een somalische vrouw gehoord dat een fkih mensen(voornamelijk vrouwen)in een tentje genas...dat was in somalie dan..nou hij zei tegen de mensen,als jullie geschreeuw horen niet dichterbij komen.want dan ben ik bezig(ahum....)dus als er een vrouw werd gebracht naar dat tentje,hoorde je geschreeuw.later is het allemaal uitgekomen.tfoe 3laa sommige mensen.ze zijn niet bang voor allah..allah yester oe safie.

28-10-2006, 23:26
whahwhahwhahahwhahahaha ik lach me dood om die fkhi!!!

Hij klaart de boel

Ook ziekkkkkk dat mensen daar in trappen.

28-10-2006, 23:26

Citaat door Feminist:
Is die fkih lekker?

Dan wip ik ook ff langs.


Tamchoent,hahahahaha

28-10-2006, 23:43
die vriendin is ziek,ze eet niet slaapt niet er is wat bij haar gedaan door haar schoonzus,een mooie vrouw komt ook door jalouzie is overal geweest en is toen door een andere vriendin gestuurd naar die smerige fkhi die haar wel wat gaf en iets bij haar deed waardoor ze uiteindelijk kon slapen ....toen ze weer terug ging en wilde hem een"' baraka" geven wilde hij het niet aan nemen en zei ik ben nog niet klaar met de genezing proceduur! je moet nog terug komen toen ze weer terug ging maar dit keer alleen zonder die andere vriendin zij hij tegen haar ja ik moet wat bij je doen en dat moet op sexueel vlak zodat je helemaal genezen bent nou geloof me als ik er die dag bij was dan had ik hem wel een vlak gegeven!! maar dan met een knuppel.

28-10-2006, 23:44
zeg maar tegen die vriendin dat haar gebed voor 40 dagen niet geaccepteerd wordt. als ze naar hem toe is gegaan om ze gelooft dat hij haar heeft kunnen genezen, dan moet zij heel snel tauba(berouw) tonen en allah huilend smeken om haar te vergeven. als je naar zo een iemand gaat en je gelooft erin, ben je uit de islaam getreden. hierover zijn meerdere ahadieth te vinden. laa 7awla wala 9ouwata illa billah

28-10-2006, 23:46


Sorry, ik kom niet meer bij Maar als het waar is heeft die fkhi zelf een fki nodig

28-10-2006, 23:48

Citaat door Omniya:
een vriendin van mij is bij een fkhi geweest omdat ze de laatste tijd ziek was en deze wilde haar wel helpen alleen moest ze met hem naar bed want zo kon hij haar zogenaamd genezen ...wie van jullie heeft dit meegemaakt of gehoord graag julie reacties...




al die topics hier beginnen met "un vriendin van mij"


eey ma wel lelijk hoor voor "die vriendin van jou"

28-10-2006, 23:48
allah yemesgou ou yemseg lli msha 3endou!

Pagina's : [1] 2 3 4