Bekijk volle/desktop versie : buikkrampjes!



28-10-2006, 14:35
Salaam moeders etc.

ik heb venkelthee geprobeerd. ik let erg veel op mijn eten. en ik nog zo'n andere thee geprobeerd melwiza ofzo iets. Maar niets helpt.
Ze blijft maar huilen. Ze eet en ze huilt tegelijkertijd. wie heeft er nog meer tips. oja ze is nu 3 weken oud. en ik geef alleen maar borstvoeding.

alvast bedankt voor de tips

28-10-2006, 14:44


ná een warm bad, een babymassage. misschien word jouw kindje daar rustig van.
succes.

28-10-2006, 15:12
Mijn dochtertje had het een paar weken geleden ook en ik heb toen cinababy gekocht van VSM en dat heeft haar alhamdou lillah echt geholpen. Misschien moet je dat even bij de nachtapotheek halen.

Allah ishafieha.

28-10-2006, 19:12
ja dat is heel vervelend wat je ook kan doen is een beetje olijfe olie warm maken niet te warm en in haar of hem naveltje doen dan worden ze meestal wat rustiger en lekker een deken om haar doen zodat het kindje niet kou vat en veel sucses

28-10-2006, 19:21



Citaat door miss 17:
Salaam moeders etc.

ik heb venkelthee geprobeerd. ik let erg veel op mijn eten. en ik nog zo'n andere thee geprobeerd melwiza ofzo iets. Maar niets helpt.
Ze blijft maar huilen. Ze eet en ze huilt tegelijkertijd. wie heeft er nog meer tips. oja ze is nu 3 weken oud. en ik geef alleen maar borstvoeding.

alvast bedankt voor de tips



Hoeveel dagen heeft ze dit al?

28-10-2006, 19:25
verwarm een beetje olijfolie, en smeer dat op haar buikje. en neem haar dan op je arm met de rug naar je toe en masseer dan haar buikje een tijdje. mijn zoontje vond dat in ieder geval heerlijk als ik dat bij hem deed. hij werd er altijd rustiger door. allah shefiha meskiena.

28-10-2006, 20:08
Cinababydruppels. is een homeopatisch middel, dus kan geen kwaad en kun je bij de apotheek halen.

28-10-2006, 20:15
Meid, helaas valt er heel vaak niets aan te doen....je kleintje moet wennen aan al die voedingsstoffen die ze binnen krijgt via jou.
Ik herinner me dat ik bij mijn zoontje echt ten einde raad was, heb echt alles gedaan en geprobeerd van massages tot cinababy druppels....Niets hielp.
Met ongeveer 3 maanden was het gelukkig helemaal over!

28-10-2006, 22:01

Citaat door cherinaa:
verwarm een beetje olijfolie, en smeer dat op haar buikje. en neem haar dan op je arm met de rug naar je toe en masseer dan haar buikje een tijdje. mijn zoontje vond dat in ieder geval heerlijk als ik dat bij hem deed. hij werd er altijd rustiger door. allah shefiha meskiena.


zo heb ik ook mijn kids grootgebracht....ze waren gelijk rustig..ze sliepen dan ff in mijn armen en als ik ze in bed deed sliepen ze gewoon door!!!'
ik deed het altijd wel s avond dan vatten ze geen kou!!!

laysafie meskiena echt zielig als ze klein zijn en pijn hebben dan denk ik ik neem die pijn van je wel over...!!