Bekijk volle/desktop versie : VS blies WTC-torens gewoon zelf op volgens Iran



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2006, 13:03
VS blies WTC-torens gewoon zelf op volgens Iran

Een Iraanse regeringsfunctionaris zegt dat de VS de terreuraanslagen van 11 september 2001 zelf in scène heeft gezet. De WTC-torens zijn niet gesneuveld omdat er gekaapte vliegtuigen zijn ingevlogen, maar omdat ze werden opgeblazen.

"Wat we op de televisie te zien kregen van twee vliegtuigen die in de New Yorkse Twin Towers vlogen, was in feite bedrog", zo stelde de Iraanse vice-minister van Cultuur Mohammed-Hadi Homayoun aan het persagentschap IRNA op een conferentie in Moskou.

"De flatgebouwen zijn vernield door bomexplosies en nadien zijn de VS-mediapropaganda en de kruistocht begonnen", aldus nog de Iraanse topfunctionaris. De Iraanse vice-minister volgt daarmee de complottheorieën die circuleren rond de aanslagen van 9/11. (dpa/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_287020.html?wt.bron=homeArt17

Mijn buren waren er op dat moment bij en hebben opnames gemaakt..

Of zou bush die mensen ook omgekocht hebben. Ook deze mensen hebben twijvels (de buren) maar wel op een ander vlak. Maar het was frapant dat ze het ook hadden over explosies..

Indien gewensd kan ik eens kijken of ik het digitaal kan maken en online zetten..

28-10-2006, 13:05


Dieptriest gelul in de ruimte.

28-10-2006, 13:17
Zoiets zeiden ze ook al, in dat filmpje Loose Change.

28-10-2006, 13:27

Citaat door KenNet:
Dieptriest gelul in de ruimte.



Net zoals het zogenaamde feit dat Saddam Hussein Al-Tikriti over massavernietiginswapens zou beschikken.

28-10-2006, 13:34



Citaat door stip_nl:
VS blies WTC-torens gewoon zelf op volgens Iran

Een Iraanse regeringsfunctionaris zegt dat de VS de terreuraanslagen van 11 september 2001 zelf in scène heeft gezet. De WTC-torens zijn niet gesneuveld omdat er gekaapte vliegtuigen zijn ingevlogen, maar omdat ze werden opgeblazen.

"Wat we op de televisie te zien kregen van twee vliegtuigen die in de New Yorkse Twin Towers vlogen, was in feite bedrog", zo stelde de Iraanse vice-minister van Cultuur Mohammed-Hadi Homayoun aan het persagentschap IRNA op een conferentie in Moskou.

"De flatgebouwen zijn vernield door bomexplosies en nadien zijn de VS-mediapropaganda en de kruistocht begonnen", aldus nog de Iraanse topfunctionaris. De Iraanse vice-minister volgt daarmee de complottheorieën die circuleren rond de aanslagen van 9/11. (dpa/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_287020.html?wt.bron=homeArt17

Mijn buren waren er op dat moment bij en hebben opnames gemaakt..

Of zou bush die mensen ook omgekocht hebben. Ook deze mensen hebben twijvels (de buren) maar wel op een ander vlak. Maar het was frapant dat ze het ook hadden over explosies..

Indien gewensd kan ik eens kijken of ik het digitaal kan maken en online zetten..



och kom toch als ze deze gebouwen zelf opgeblazen zouden hebben zouden ze daar echt wel een manier voor hebben gevonden waardoor het net leek alsof het door die vliegtuigen kwam en niet zo'n knullige wijze die suggestie vertoond met opblazen d.m.v. explosieven

28-10-2006, 13:40

Citaat door Hazouz_54:
Net zoals het zogenaamde feit dat Saddam Hussein Al-Tikriti over massavernietiginswapens zou beschikken.


Net zoals de Taliban goede moslims zijn.

28-10-2006, 13:48

Citaat door KenNet:
Net zoals de Taliban goede moslims zijn.


Wie heeft dat ooit beweerd??

28-10-2006, 13:48

Citaat door stip_nl:
VS blies WTC-torens gewoon zelf op volgens Iran

Een Iraanse regeringsfunctionaris zegt dat de VS de terreuraanslagen van 11 september 2001 zelf in scène heeft gezet. De WTC-torens zijn niet gesneuveld omdat er gekaapte vliegtuigen zijn ingevlogen, maar omdat ze werden opgeblazen.

"Wat we op de televisie te zien kregen van twee vliegtuigen die in de New Yorkse Twin Towers vlogen, was in feite bedrog", zo stelde de Iraanse vice-minister van Cultuur Mohammed-Hadi Homayoun aan het persagentschap IRNA op een conferentie in Moskou.

"De flatgebouwen zijn vernield door bomexplosies en nadien zijn de VS-mediapropaganda en de kruistocht begonnen", aldus nog de Iraanse topfunctionaris. De Iraanse vice-minister volgt daarmee de complottheorieën die circuleren rond de aanslagen van 9/11. (dpa/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_287020.html?wt.bron=homeArt17

Mijn buren waren er op dat moment bij en hebben opnames gemaakt..

Of zou bush die mensen ook omgekocht hebben. Ook deze mensen hebben twijvels (de buren) maar wel op een ander vlak. Maar het was frapant dat ze het ook hadden over explosies..

Indien gewensd kan ik eens kijken of ik het digitaal kan maken en online zetten..


ik denk ook dat de amerikaanse regering hier achter zit, en niet de moslims.

28-10-2006, 13:53

Citaat door metiwia999:
ik denk ook dat de amerikaanse regering hier achter zit, en niet de moslims.




"de moslims" zitten er zowiezo niet achter

28-10-2006, 13:54
vertel de hollanders dat maar, ik denk dat meer dan de helft van de nederlanders nog steeds denkt dat het moslims waren

28-10-2006, 13:55
en het ergste is gewoon, dat er zoveel doden in afganistan zijn gevallen, door de amerikanen, omdat de amerikanen de aanslagen hebben gepleegd op het wtc

28-10-2006, 14:01

Citaat door metiwia999:
vertel de hollanders dat maar, ik denk dat meer dan de helft van de nederlanders nog steeds denkt dat het moslims waren



ik geloof niet dat de vs zelf die gebouwen heeft opgeblazen. de moslims zitten er ook niet achter (duh ) - er zit wel een groepje mensen achter die menen in de naam van hun geloof hun criminele daden te kunnen verexcuseren. dat zijn en blijven alleen die mensen die dit gedaan hebben of gesteund. niet een geloof, niet de belijders daarvan. die mensen. punt.

28-10-2006, 14:03


jullie hebben het allemaal mis... het waren de russen

28-10-2006, 14:03

Citaat door MR_AKER3IE_BE33:
jullie hebben het allemaal mis... het waren de russen



kunnen wij de grondleggers worden voor een nieuwe complottheorie ?

28-10-2006, 14:14

Citaat door KenNet:
Net zoals de Taliban goede moslims zijn.



Dat is nooit gepresenteerd als een feit.

Pagina's : [1] 2 3