Bekijk volle/desktop versie : wie moet bevallen in april!!!!



Pagina's : [1] 2

28-10-2006, 12:56
Welke zusters moeten in april bevallen ik beval 7 april van men 5 de
heb 3 dochtertjes en een zoontje ik ben nu 17 weken begin erdoor te komen nu kan ik echt zeggen ik geniet

28-10-2006, 13:08


van je 5e ????? tbarkallah meid................

ik ben 12 weken en ben op 1 mei uitgerekent..................
he maar wel leuk joh...........wat vinden de kinderen er van, en hoe oud zijn ze??.............

28-10-2006, 14:19
Mijn schoonzus moet in April bevallen Inshallah......het eerste kleinkind is op komst voor mijn ouders....wat gaat dat toch een feest worden......

28-10-2006, 14:21
Máxima gaat in april bevallen

28-10-2006, 15:56



Citaat door shariza:
van je 5e ????? tbarkallah meid................

ik ben 12 weken en ben op 1 mei uitgerekent..................
he maar wel leuk joh...........wat vinden de kinderen er van, en hoe oud zijn ze??.............

Ze zijn door het dolle heen ze kunnen niet wachten men oudste yas is 11 jaar dan anisa van 8 aicha is er 7 en mo is er 4

28-10-2006, 17:35
Mabrouk meid met je zwangerschap!!, moge allah je goed en makkelijk bevalling geven!!!

Ik zelf ben 28 maart uitgerekend , maar ja je weet natuurlijk nooit, het kan ook zo een april kindje worden
Het word mijn eerste, en ook de eerste kleinkind van mijn ouders!!

liefs Chahida

28-10-2006, 17:52
Mabrou meid met je zwangerschap,ook al de andere zwangere dames...

hoe voelt het om zwanger te zijn van een 5de baby....ik heb net mijn 4de gekregen 4 mnd geleden...ik denk vaak over een 5de na....niet nu maar in de toekomst insha allah...ik wil eerst dat mijn dochtertje wat ouder wordt...
ik heb toevallig ook 3 dochters en een zoon...ik heb alleen het omgekeerde van jou...mijn zoon is de oudste en dan 3 meiden...

28-10-2006, 17:57
ik ben zwanger van mijn tweede, ik ben 10april uitgerekend.

28-10-2006, 18:49

Citaat door sammha:
Ze zijn door het dolle heen ze kunnen niet wachten men oudste yas is 11 jaar dan anisa van 8 aicha is er 7 en mo is er 4



Tbarka Allah sammha, mijn zus verwacht ook haar 5de kind inshaAllah in mei. Ze is zo ziek als een hond, pfff niet te doen, en alles stinkt voor haar, hehe.
Geniet van je zwangerschap als er wat te genieten valt , hehe

29-10-2006, 07:45

Citaat door Sefina:
Tbarka Allah sammha, mijn zus verwacht ook haar 5de kind inshaAllah in mei. Ze is zo ziek als een hond, pfff niet te doen, en alles stinkt voor haar, hehe.
Geniet van je zwangerschap als er wat te genieten valt , hehe

Gelukkig ben ik over die fase ik kamp alleen maar met de vermoeidheid
Wens haar veel geluk

29-10-2006, 07:49

Citaat door mamazari:
Mabrou meid met je zwangerschap,ook al de andere zwangere dames...

hoe voelt het om zwanger te zijn van een 5de baby....ik heb net mijn 4de gekregen 4 mnd geleden...ik denk vaak over een 5de na....niet nu maar in de toekomst insha allah...ik wil eerst dat mijn dochtertje wat ouder wordt...
ik heb toevallig ook 3 dochters en een zoon...ik heb alleen het omgekeerde van jou...mijn zoon is de oudste en dan 3 meiden...


Ik moet zeggen het is telkens een ander gevoel je kunt het vergelijken met hun karakters 4 verschillende en het mensje in men buik zit vol energie ik voele hem of haar al op 10 weken wat zeer vroeg is.
Alleen allah weet wanneer je er klaar voor bent

29-10-2006, 07:52

Citaat door chahidaatje:
Mabrouk meid met je zwangerschap!!, moge allah je goed en makkelijk bevalling geven!!!

Ik zelf ben 28 maart uitgerekend , maar ja je weet natuurlijk nooit, het kan ook zo een april kindje worden
Het word mijn eerste, en ook de eerste kleinkind van mijn ouders!!

liefs Chahida

Men zus is uitgerekend voor 31 maart en men schoonzus voor 21 maart we gaan weten wat doen de komende lente

29-10-2006, 10:16


Nou nou dames, het klinkt nu wel erg mooi voor mij om voor een tweede te gaan, maar als ik denk aan die zwangerschap, die rugpijn, die misselijkheid, die blaasontsteking, die vermoeidheid, die hoofdpijn, dat gezeik met mijn werkgever toen, en dan die slapeloze nachten, die stress, die overbezorgdheid die..die.. die dan denk ik... Laat maar, ik wacht nog wel ff 3 jaar. (mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden)

Maar voor jullie een fijne zwangerschap toegewenst.

29-10-2006, 20:57
Ik ben 1 april uitgerekent, en dit is geen "grap". Ik ben zwanger van mijn derde kind. Heb al 2 dochters, van 11 en van 8 jaar. het zal echt weer wennen zijn met nachtvoedingen en kinderwagens.

29-10-2006, 21:07

Citaat door hounaidatje:
Máxima gaat in april bevallen





Zo is ze ook zwanger? Ze lijkt wel een konijn

Pagina's : [1] 2