Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie belangerijk?



Pagina's : [1] 2

27-10-2006, 20:45
innerlijk of uiterlijk?

27-10-2006, 20:50


geen reacties?

27-10-2006, 20:55

Citaat door borgerokko:
Innerlijk!


dus uiterlijk maakt voor jou helemaal niks uit??

27-10-2006, 20:55
uiterlijk 20% omdat je toch eerst op iemands uiterlijk afgaat als dat jou niet bevalt ga je er meestal niet voor tenzij je die persoon als kent als vrienden en dat het dan tot iets anders bloeit maar het speelt wel een rol voor mij omdat ik geen niet mooi meisje langs me wil hebben maar ze hoeft geen model te zijn... gewoon een meisje die er normaal uitziet met haar hijaab en haar normale kleren...!!

innerlijk 80% omdat ik iemand wil hebben die me aan het lachen kan maken en waarmee ik samen kan lachen... als innerlijk bij elkaar past dan zoek ik niet verder, ook al is ze aan de minder mooie kant ik moet met iemand leven die ik begrijp en niet iemand die ik alleen "lekker" vind om te zien...!!

27-10-2006, 20:56



Citaat door yousrraa:
Innerlijk


verklaar eens je antwoord
ben nieuwsgierig

27-10-2006, 20:56
Uiterlijk is wat jullie bijelkaar brengt en innerlijk si wat jullie bij elkaar houdt..

27-10-2006, 20:58

Citaat door 1redouan1:
uiterlijk 20% omdat je toch eerst op iemands uiterlijk afgaat als dat jou niet bevalt ga je er meestal niet voor tenzij je die persoon als kent als vrienden en dat het dan tot iets anders bloeit maar het speelt wel een rol voor mij omdat ik geen niet mooi meisje langs me wil hebben maar ze hoeft geen model te zijn... gewoon een meisje die er normaal uitziet met haar hijaab en haar normale kleren...!!

innerlijk 80% omdat ik iemand wil hebben die me aan het lachen kan maken en waarmee ik samen kan lachen... als innerlijk bij elkaar past dan zoek ik niet verder, ook al is ze aan de minder mooie kant ik moet met iemand leven die ik begrijp en niet iemand die ik alleen "lekker" vind om te zien...!!


mmmm...van een jongen/man had ik wel een ander antwoord verwacht meer van uiterlijk ofz.
maaar inderdaad een mooi antwoord
hoop voor je dat je inshalah zo een iemand kan vinden

27-10-2006, 21:01

Citaat door OUASSIMAAA:
dus uiterlijk maakt voor jou helemaal niks uit??



Aan de ene kant wel, bv. hij moet geen rotte tanden ofzo hebben.
Gwn netjes en verzorgd eruit zien. Hoe hij er voor de rest uitziet, maakt mij niet veel uit, neen.
Er zijn sommigen wiens innerlijk zo goed is, dat 't precies "uitstraalt".

27-10-2006, 21:02
Combinatie van

27-10-2006, 21:02

Citaat door OUASSIMAAA:
mmmm...v[COLOR="Blue"]an een jongen/man had ik wel een ander antwoord verwacht[/COLOR] meer van uiterlijk ofz.
maaar inderdaad een mooi antwoord
hoop voor je dat je inshalah zo een iemand kan vinden



ja vroeger zou ik zon antwoord hebben gegeven van jaaa man uiterlijk moet chill zijn.. maar nu niet meer kheb zo mijn ervaringen opgedaan in het leven geloof me jongens en meiden uiterlijk alleen schiet je niks mee op...!!

misschien dat ik dan wel zon lekker meisje zou hebben en als we geen gespreksonderwerp hebben of geen zelfde humor wat dan... je kan niet 24 uur per dag alleen naar elkaar uiterlijk gaan staan kijken

27-10-2006, 21:07

Citaat door 1redouan1:
uiterlijk 20% omdat je toch eerst op iemands uiterlijk afgaat als dat jou niet bevalt ga je er meestal niet voor tenzij je die persoon als kent als vrienden en dat het dan tot iets anders bloeit maar het speelt wel een rol voor mij omdat ik geen niet mooi meisje langs me wil hebben maar ze hoeft geen model te zijn... gewoon een meisje die er normaal uitziet met haar hijaab en haar normale kleren...!!

innerlijk 80% omdat ik iemand wil hebben die me aan het lachen kan maken en waarmee ik samen kan lachen... als innerlijk bij elkaar past dan zoek ik niet verder, ook al is ze aan de minder mooie kant ik moet met iemand leven die ik begrijp en niet iemand die ik alleen "lekker" vind om te zien...!!





Goed geantwrd!

Inschallah zal je er eentje vinden.[als je die nog niet hebt]

27-10-2006, 21:13

Citaat door OUASSIMAAA:
mmmm...van een jongen/man had ik wel een ander antwoord verwacht meer van uiterlijk ofz.
maaar inderdaad een mooi antwoord
hoop voor je dat je inshalah zo een iemand kan vinden


juist de meiden die letten veel op uiterlijk, jongens veel minder

27-10-2006, 21:16



Citaat door 1redouan1:
uiterlijk 20% omdat je toch eerst op iemands uiterlijk afgaat als dat jou niet bevalt ga je er meestal niet voor tenzij je die persoon als kent als vrienden en dat het dan tot iets anders bloeit maar het speelt wel een rol voor mij omdat ik geen niet mooi meisje langs me wil hebben maar ze hoeft geen model te zijn... gewoon een meisje die er normaal uitziet met haar hijaab en haar normale kleren...!!

innerlijk 80% omdat ik iemand wil hebben die me aan het lachen kan maken en waarmee ik samen kan lachen... als innerlijk bij elkaar past dan zoek ik niet verder, ook al is ze aan de minder mooie kant ik moet met iemand leven die ik begrijp en niet iemand die ik alleen "lekker" vind om te zien...!!



mooi geantwoord!!!!!
innerlijk is heel erg belangerijk maar het oog wil ook wat

27-10-2006, 21:22

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
juist de meiden die letten veel op uiterlijk, jongens veel minder


hhahahaha dus niet
ik bedoel maar ik hoef later egt geen man die knap is en die mij elke dag in elkaar gaat slaan
maar ik wil ook geenman die kapot lelijk is en dat zijn innerlijk wel oke is
dus ook hoe iemand hier zei
eencombinatie van

27-10-2006, 21:24

Citaat door OUASSIMAAA:
hhahahaha dus niet
ik bedoel maar ik hoef later egt geen man die knap is en die mij elke dag in elkaar gaat slaan
maar ik wil ook geenman die kapot lelijk is en dat zijn innerlijk wel oke is
dus ook hoe iemand hier zei
eencombinatie van


kapot lelijk? bestaat dat

Pagina's : [1] 2