Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er leuke ideeen voor een mooie bruiloft....



11-07-2003, 11:26

Citaat door saidda:
Negaffa s zat maar bijvoorbeeld eentje die net wat apart/extra s doet..
Bands zat maaar ook net eentjes die wat extra/aparts doet....
Catering zat maaar ook net eentjes die wat extra/aparts doet....
fotograven zat maaar ook net eentjes die wat extra/aparts doet....
Zalen zat maaar ook net eentjes die wat extra/aparts doet....
Trouwjurken zat maaar ook net eentjes die wat extra/aparts doet....

Ik hoop dat jullie ideeen/ tips hebben zou ik heel erg leuk vinden!!!


In iedergeval alvast bedankt (voor de aandacht)!!!
.

11-07-2003, 11:37


Salaam Alaikoem

Het aparts van allemaal vind ik toch echt een islamitische bruiloft, MasjaAllah, dat is het mooist.

Masalaam

11-07-2003, 11:39
oja check http://www.zimbamode.nl voor hele mooie jurken (vind ik zelf in ieder geval)

11-07-2003, 11:56

Citaat:
Origineel gepost door alhoceima
Salaam Alaikoem

Het aparts van allemaal vind ik toch echt een islamitische bruiloft, MasjaAllah, dat is het mooist.

Masalaam
dat vraagt saida toch niet ????

12-07-2003, 00:21



Citaat:
Origineel gepost door serano
dat vraagt saida toch niet ????
Vrije meningsuiting dacht ik...

12-07-2003, 01:20
ik ben blij dat toch veel meiden een islamitische bruiloft willen houden.
want zo hoort het eigenlijk,en niet te veel geld uitgeven aan band of DJ's en weet ik nog wat.
doe je bruiloft op een goeie manier dan zal allah inscha allah jullie bruiloft zegenen.en lang gelukkig leven.

12-07-2003, 18:04
salaam alaykum wr wtb akhouth

nou meid heb toevallig laatst nog iets aparts meegemaakt op een bruiloft.... Nou was so op de helft van de avond gingen de lichten uit en hadden ze een videoscherm opgezet...het bruidspaar had dus al een dag van te voren een zeg maar een romantische clip gemaakt samen met fotograaf en liet dit aan de gasten zien..
deze fotograaf is te vinden in molenbeek belgie is genaamd bashir.
misschien dat je dit apart vind maar houd ook rekeing met je ouders lijkt me niet so respectvol dat je een clip met je geliefde laat maken waarin je zit te zoenen en dit alsnog even laat zien aan alle gasten.
ooh ja was wel leuk bedoeld en was ook wel heel mooi gedaan alleen zeg nou eerlijk dit is niets voor ons(wij moslims).
Allah heeft ons onderscheidden van de ongelovigen, maar wij trekken steeds meer naar hen toe....Waarom???? wie zal het weten.

elmouhim mocht je gaan trouwen zuster Allah kemmel bi ghear insha'allah.

mijn excuses is niet te bedoeling iemand te beledigen.

Ik ga ervandoor want ik heb teveel gezegd, ik heb te weinig gezegd, ik heb helemaal niets gezegd

wa alaykum salaam wr wtb akhouth

12-07-2003, 19:46
selem 3liekoem
ik moet eerlijk zijn dat ik ook altijd een grote mooie apparte perfect bruiloft wilde. nu ik ben gaan NADENKEN kom ik er achter dat de mooiste bruiloft inderdaad islamitisch is , niet alleen je bruiloft is dan gezegend maar ook je huwelijk... ghair insja Allah.......

12-07-2003, 22:36
selem 3liekoem
ik moet eerlijk zijn dat ik ook altijd een grote mooie apparte perfect bruiloft wilde. nu ik ben gaan NADENKEN kom ik er achter dat de mooiste bruiloft inderdaad islamitisch is , niet alleen je bruiloft is dan gezegend maar ook je huwelijk... ghair insja Allah.......


MACHALLAH ja oeghtie en inchalah zullen er meer meiden hun ogen openen

13-07-2003, 20:42
't is mss een domme vraag, en ik heb wel zo mijn vermoedens, maar ik wil het toch nog vragen...

Wat bedoelen jullie eigenlijk met een islamitisch trouwfeest? Ik weet wel, zonder al te veel geldverspillerij en gewoon familie en vrienden,
maar hoe gebeurt het dan praktisch???

Ik bedoel, gebeurt dat dan ook met ringen, worden de bruid en bruidegom aangekleed en zo... muziek???