Bekijk volle/desktop versie : Heb een vraagje aan de meiden..



Pagina's : [1] 2 3

27-10-2006, 01:21
-

Even over de pil..
Mijn moeder wilt liever niet dat ik aan de pil ga, ze vind me nog té jong!
Ben 16 bijna 17, maar ik wil het wel heel graag.
Heb erg last van mijn menstruatie!!
Moet dit via je ouders of kan het ook zonder dat ze het weten????

27-10-2006, 01:25

Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

27-10-2006, 10:04
ja maar ik heb andere medicijnen gekregen voor mijn ongesteldheid. dus je hoeft perse de pil hebben als je moeder het niet wilt. je kan gewoon naar de huisarts gaan en vragen of je iets voor je ongesteldheid kan krijgen maar dat je niet de pil wilt omdat je moeder het niet wilt en dan kan hij kijken wat dan voor jou het beste is

27-10-2006, 12:33

Citaat door nadortje:
ja maar ik heb andere medicijnen gekregen voor mijn ongesteldheid. dus je hoeft perse de pil hebben als je moeder het niet wilt. je kan gewoon naar de huisarts gaan en vragen of je iets voor je ongesteldheid kan krijgen maar dat je niet de pil wilt omdat je moeder het niet wilt en dan kan hij kijken wat dan voor jou het beste is



Precies

27-10-2006, 12:38


Citaat door hannan2000:
Precies




27-10-2006, 15:06
he meid me zus had dat probleem ook maar je kan ook andere medicatie ervoor krijgen mopet je de dokter bellen en zeggen dat je heel erge pijn hebt en de pil niet wil drinken je krijgt gelijk een recept hoeft nie eens langs te komen ik kan die naam voor je opzoeken moet je het me ff late weten kusjes

27-10-2006, 15:07
je kunt naar je huisarts gaan. En je kunt altijd vragen voor beroepsgeheim. Dat je ouders er niks van af weten. Ze tonen daar begrip voor en soms vragen ze ook niet verder.. zeg maar dat je het wil proberen en daarna wilt vertellen.

27-10-2006, 16:58
Selam ou 3alaikoum,

Ik ben zelf ook aan de pil gegaan en je ouders hoeven er niks van af te weten omdat de dokter beroepsgeheim heeft

27-10-2006, 17:20
ik weet dak ik een jongen ben en ik hier eigelijk nix mee te make heb,
maar k kan je ook verzekeren dat t van de islam wel mag en als t van de islam mag mag t ook van jej ouders.
allah zegt "ik wil het makkelijkst voor mijn vlk" geleerden hebben gezegd dat je de pil dus wel mag gebruiken als je ziek wil omdT allah het beste voor zn volk over heeft.sorry voor t inspringen van t onderwerp:$:P

27-10-2006, 21:43
Klopt gigolo..Maar Blauw ik heb het ook meegemaakt..en ben naar de huisarts geweest en kreeg de pil voorgeschreven..dat heb ik een tijdje gebruikt en stopte ermee..omdat ik t niet zag zitte voor een tijdje..toen ik ermee gestopt was werd ik om de 1a 2 weken ongesteld dus echt onregelmatig..Maar t gaat stukke beter..Maar neem ook de advies van de andere meide en meneer gigolo..Veel succes..
Groetjes Smisha

27-10-2006, 22:05

Citaat door smisha_V_maroc:
Klopt gigolo..Maar Blauw ik heb het ook meegemaakt..en ben naar de huisarts geweest en kreeg de pil voorgeschreven..dat heb ik een tijdje gebruikt en stopte ermee..omdat ik t niet zag zitte voor een tijdje..toen ik ermee gestopt was werd ik om de 1a 2 weken ongesteld dus echt onregelmatig..Maar t gaat stukke beter..Maar neem ook de advies van de andere meide en meneer gigolo..Veel succes..
Groetjes Smisha




Hmm oke,

Dus ik kan gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat ik erg last heb van mn menstruatie.. en dat ik aan de pil wil, zonder dat mn ouders het weten!?
Weetje ik ga het gewoon proberen.. En als het lukt dan ja is wel effe lekker voor mij dan want heb k niet meer zoveel last er van.
En als ik het niet meer zie zitten dan kan ik er nog altijd mee kappen.. tog?

27-10-2006, 22:08
Ja juist..Maar let op als je wilt stoppen moet je eerst alles opmaken en niet op de helft stoppe want dan krijg je problemen net als ik..Maar ja je kan naar de huisarts gaan en zeggen dat je de pil wilt..Ik zelf vroeg het niet maar hij raadde het mij wel aan..Maar als hij iets anders zegt kun je het ook vragen..Mohim doe rustig he..
Groetjes Smisha

27-10-2006, 22:17

Thanks

27-10-2006, 22:54
ej blauw hoe oud ben je

29-10-2006, 02:14
Ja, als jy denkt dat je aan de piil kan gaan moe je dat d0en en zkrr als je last van menstuatiepijn hbt.....Maar je hbt ng van die ouders die gelijk gaan denken wajoow ze sliikt de piil ze gaat duss met jonges naar bed...En je ouders hoeve niet 8er te k0me! All1 als je onder de 18 bnt sta je meestal ng ingschreven bij de verzekering van je pa of ma stel dat ze eenn brieff thuis krijge dan?

Pagina's : [1] 2 3