Bekijk volle/desktop versie : Wat Ga Jij Morgen Doen......?



Pagina's : [1] 2

26-10-2006, 21:04
Wat gaan jullie morgen doen?

Ik ga morgen om half 10 opstaan en lekker ontbijten daarna een douche nemen als ik ermee klaar ben ga ik rustig mijn kleren uitzoeken en aantrekken....


Daarna weet ik het niet

26-10-2006, 21:13


ik ga ook lekker douchen ontbijten en dan ff een paar boodschappen doen. in de avond ga ik naar mijn schoonouders.

26-10-2006, 21:15
Ik ga InshaAllah om 09.00 opstaan, douchen omkleden, naar de markt..naar huis opruimen en dan naar de moskee..dan weer naar huis..mams helpen in de keuken..eten..op bezoek bij familie.. InshaAllah

26-10-2006, 21:23
Inshallah ga ik ff naar het winkelcentrum hier bij ons......
In de avond ga ik met mijn beste vriendin naar haar zus, daar zijn we uitgenodigd...... Word weer heel gezellig

26-10-2006, 21:25


Uitslapen.. douchen.. bidden..

Dan lekker naar huiss.. leren ofso

26-10-2006, 21:27
werkt er niemand van jullie ofzo. studeren???
wat me opvalt is dat de meeste marokkaanse meisjes na het trouwen safe niks doen(allé ik wil het huishouden niet onderschatten)

aan de ene kant begrijp ik het wel maar toch ik wil tenminste deeltijds werken dan

26-10-2006, 21:27
Morgen om 7 uur opstaan. Douchen, ontbijten, zoontje aankleden, zoontje wegbrengen naar de creche en dan naar het werk. En dit alles terwijl man en dochter blijven slapen omdat ze herfstvakantie hebben.
Tot 17.00 uur werken. Daarna zoontje weer ophalen. Man en dochter zitten allebei in een ander land (Belgie). Ik ga met zoontje naar Utrecht (naar moeder toe) zodat ik zaterdag met m.nl dames naar efteling kan gaan incha'allah.

26-10-2006, 21:28
Ik ga morgen om 06:00 opstaan.. ff ontbijten, want ik wil gaan vasten. En dan samen met mijn man werken! (Hij zet mij af op mijn werk dan)

26-10-2006, 21:29
ik ga morgenochtend effe naar school ..alles regelen/roosters etc..

daarna college van 1-3

daarna ga ik uiteten met vriendinnen
daarna naar een huis van een vriendin effe optutten en dan gaan we uit

26-10-2006, 21:29
Na mijn werk ga ik de stad in met mijn man! Moet namelijk wat ruilen.. dan gaan we ff winkelen, hier zijn ze tot 21:00 open..

26-10-2006, 21:29

Citaat door zahwa:
werkt er niemand van jullie ofzo. studeren???
wat me opvalt is dat de meeste marokkaanse meisjes na het trouwen safe niks doen(allé ik wil het huishouden niet onderschatten)

aan de ene kant begrijp ik het wel maar toch ik wil tenminste deeltijds werken dan




Ik ga over 2 weken, Inshallah beginnen met mijn nieuwe baan.
Tot die tijd heb ik niet veel te doen...........

26-10-2006, 21:30

Citaat door een_Rotterdamse:
Morgen om 7 uur opstaan. Douchen, ontbijten, zoontje aankleden, zoontje wegbrengen naar de creche en dan naar het werk. En dit alles terwijl man en dochter blijven slapen omdat ze herfstvakantie hebben.
Tot 17.00 uur werken. Daarna zoontje weer ophalen. Man en dochter zitten allebei in een ander land (Belgie). Ik ga met zoontje naar Utrecht (naar moeder toe) zodat ik zaterdag met m.nl dames naar efteling kan gaan incha'allah.



Ben je nu alleen thuis.......:wow:

26-10-2006, 21:31



Citaat door zahwa:
werkt er niemand van jullie ofzo. studeren???
wat me opvalt is dat de meeste marokkaanse meisjes na het trouwen safe niks doen(allé ik wil het huishouden niet onderschatten)

aan de ene kant begrijp ik het wel maar toch ik wil tenminste deeltijds werken dan


Salaam alaikom,

Ik studeer voltijd en heb een bijbaantje..
Vrijdag is mijn vrije dag

Ik ben het inderdaad met je eens dat er veel meiden na hun trouwen thuis gaan zitten..maar dat ligt aan de persoon zelf denk ik, er zijn er ook genoeg die gwn studeren of werken na hun trouwen..

26-10-2006, 21:33

Citaat door klokkie:
Wat gaan jullie morgen doen?

Ik ga morgen om half 10 opstaan en lekker ontbijten daarna een douche nemen als ik ermee klaar ben ga ik rustig mijn kleren uitzoeken en aantrekken....


Daarna weet ik het niet



Nou nou nou, wat bijzonder zeg

26-10-2006, 21:35

Citaat door Niya_:
Nou nou nou, wat bijzonder zeg



Erg he :moe:

Pagina's : [1] 2