Bekijk volle/desktop versie : Even jullie aandacht!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-10-2006, 20:54
[Waarom hebben zich zo weinig mensen aangemeld voor de cuisinemeeting van 11 november??? Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar minder bekenden (zo niet onbekenden hihi), maar waar blijven de vaste dames van cuisine???
Van een aantal weet ik dat ze niet kunnen, maar er zijn er een hoop die nog niks hebben laten horen!! Waar blijven jullie dames

Ik wil juist een meeting met de dames die ik hier zo vaak spreek en die hier dagelijks aanwezig zijn!! Kom op, meld je aan!!!]



Ik heb iets belangrijks te melden!!











Zie boven

26-10-2006, 21:05


Ik wou ook zo graag komen

26-10-2006, 21:25

Citaat door ellouisa:
[Waarom hebben zich zo weinig mensen aangemeld voor de cuisinemeeting van 11 november??? Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar minder bekenden (zo niet onbekenden hihi), maar waar blijven de vaste dames van cuisine???
Van een aantal weet ik dat ze niet kunnen, maar er zijn er een hoop die nog niks hebben laten horen!! Waar blijven jullie dames

Ik wil juist een meeting met de dames die ik hier zo vaak spreek en die hier dagelijks aanwezig zijn!! Kom op, meld je aan!!!]



Ik heb iets belangrijks te melden!!











Zie boven



inderdaad eloissa ik mis er ook echt heel veel
weet je wat ik eigelijk niet snap,er melden wel dames
aan die net 1 dag actief zijn op marokko.nl en met 1reactie
die op de cuisinemeeting staat,maar de vaste dames blijfen weg

26-10-2006, 21:34
Ik wil ook heel graag komen, maar ik vind Veenendaal ietsje te ver en ik weet overigens niet zeker of ik kan die dag, omdat we bezig zijn met vakantie plannen.

Voor de meiden die gaan, heel veel plezier en eet ze!

26-10-2006, 21:37



Citaat door anisanisa:
inderdaad eloissa ik mis er ook echt heel veel
weet je wat ik eigelijk niet snap,er melden wel dames
aan die net 1 dag actief zijn op marokko.nl en met 1reactie
die op de cuisinemeeting staat,maar de vaste dames blijfen weg
weet je wat ik denk? dat die ames die 1 reactie hebben en net aangemeld zijn dat het oude leden zijn met een nieuwe nick, ze willen niet laten merken wie hun eerste nick is Denk niet dat de dames die net aangemeld zijn echt willen komen omdat ze niemand op de forum kennen

26-10-2006, 21:38

Citaat door Lgayr:
weet je wat ik denk? dat die ames die 1 reactie hebben en net aangemeld zijn dat het oude leden zijn met een nieuwe nick, ze willen niet laten merken wie hun eerste nick is Denk niet dat de dames die net aangemeld zijn echt willen komen omdat ze niemand op de forum kennen



Ze komen undercover yek Vanwaar al die geheimzinnigheid

26-10-2006, 21:40

Citaat door Lgayr:
weet je wat ik denk? dat die ames die 1 reactie hebben en net aangemeld zijn dat het oude leden zijn met een nieuwe nick, ze willen niet laten merken wie hun eerste nick is Denk niet dat de dames die net aangemeld zijn echt willen komen omdat ze niemand op de forum kennen



precies lgayr ik vond het al zo raar,maar inderdaad dat zal het wel zijn
nou spannend hoor,hmmm wie zouden dat zijn

26-10-2006, 21:40

Citaat door Hasna_real:
Ze komen undercover yek Vanwaar al die geheimzinnigheid



precies

27-10-2006, 13:37
Ja dames ik snap ook die geheimzinnigheid niet
Ik vind het juist leuk dat iedereen op de meeting weet wie ellouisa nou is

27-10-2006, 13:38
181 keer bekeken een nul aanmeldingen

27-10-2006, 14:02
ik zou heel graag willen gaan maar heb gekeken hoelang ik dan onderweg ben en dan kom ik op 2,5 uur heen en 2,5 uur terug en dat vind ik net wat teveel. als het een uurtje reizen was geweest dan was ik zeker 1 van de aanwezigen

maar gair inshallah

27-10-2006, 14:54

Citaat door ellouisa:
Ja dames ik snap ook die geheimzinnigheid niet
Ik vind het juist leuk dat iedereen op de meeting weet wie ellouisa nou is



dat kanniet missen bij jou,ik denk dat ik jou er zo uit pik

27-10-2006, 14:55


ik wil ook heel graag komen maar ik woon in belgie en dat is een heel eindje rijden het is zeker 2u spijtig echt waar maar de mensen die wel gaan maak er het beste van en amusseer jullie goed

27-10-2006, 15:06
Lieve meid... Ik vind t ook heel jammer voor je (en de rest) dat er zo weinig animo voor is...

Ik heb t te druk, (school,werk,prive) heb geeneens tijd om mn topic fatsoenlijk bij te houden

Khad graag de meiden allemaal een keer gezien..

Maybe als je duidelijk er bij vermeld wie dr wel komen, dat meer meiden zich aanmelden.. dat ze beter durven ofzo.. Ik denk nie dat bekende meiden met een nieuwe nick zich aanmelden voor zo n meeting.. Ik geloof niet dat ze hier op cuisine zo hypocriet zijn.. Maja.. allahoe a3lem..

Succes meiden en laat ons weten hoe t is geweest



m3a salama,
Latifa

27-10-2006, 16:48
ik wou komem maar lukt niet, ik wou adam niet meenemen maar heb geen oppas kunne vinden...en verder ken ik niemand dus helaas pindakaas

sowieso had ik geen vervoer..........

Pagina's : [1] 2 3 4 5