Bekijk volle/desktop versie : banden pijn?!



26-10-2006, 20:02
ik heb sinds een paar dagen pijn in mijn onderbuik. het is een zeurende pijn die voelt alsof je ongesteld moet worden.
de pijn is niet constant maar wel vaak ( pijn zit alleen maar aan de linker kant)
nu heb ik hier en daar gehoord dat het waarschijnlijk banden pijn is

omdat ik niet zeker weet of dit banden pijn is, maak ik me nu wel zorgen.
zijn er zwangeren die dit ook voelen/hebben en kan iemand mij vertellen hoe banden pijn voelt?

gr. Soumea

26-10-2006, 20:24


ik heb er ook last van wat jij nu beschrijft maar weet het dus ook niet of het bandenpijn is

26-10-2006, 21:15
He meid,

Ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken hoor, ik heb er zelf ook al een lange tijd last van de ene dag weer wel en de andere dag weer niet....
Het is gewoon bandenpijn...

liefs Chahida

26-10-2006, 21:28
wat is banden???

26-10-2006, 21:36



Citaat door zahwa:
wat is banden???



Wat is bandenpijn?

Je baarmoeder zit in je bekken vast met verschillende banden. Door de groei van de baarmoeder worden deze banden opgerekt en voel je een scherpe pijn met name in je onderbuik en je liezen, bijvoorbeeld als je loopt of van houding verandert. De pijn is onschuldig. Als je iets rustiger aan doet, zal de pijn weggaan. De pijn komt vooral voor in het begin van de zwangerschap en aan het einde, als het kind is ingedaald.

26-10-2006, 21:42
salaam wa3likoem Chahidaatje,
ik heb een vraagje ben je zwanger???
sorry dat ik het vraag...
groetjes

26-10-2006, 21:42
wat ik bij mij beide zwangerschap heb gedaan bij banden pijn is een brede sjaal om mijn buik doen en dan vooral van onderen en dan mijn man die van achteren aan mijn rug goed vastlaten knopen verlicht echt de pijn je buik word als het ware opgetild waardoor je banden niet zo uitgerekt worden.

En anders naar een babyspeciaalzaak daar verkopen ze speciaal van die banden

het is een vervelende pijn die je soms het belet om zelfs te lopen

allah shafiekoum en moge allah swt jullie een makkelijke bevalling geven inshallah en een gezond kindje inshaAllah

26-10-2006, 22:05

Citaat door benie-Touzine87:
salaam wa3likoem Chahidaatje,
ik heb een vraagje ben je zwanger???
sorry dat ik het vraag...
groetjes


wa alikoum salam benie-Touzine87

Ja ik ben zwanger , maakt niet uit hoor, maar hoezo vraag je het???..

liefs Chahida

27-10-2006, 00:16
hey meid,
gewoon ik ben heel blij voor je dat je zwanger bent...
en waarom ik dat vroeg is omdat ik al 8maande bezig ben om zwanger te raken..
maar ja geduld is een mooie zaak...
veel liefs benie-Touzine87

27-10-2006, 08:17
Het is bandenpijn heb ik ook, de VK raadde me aan om mijn buik vast te binden met iets, dus ik ga kijken zaterdag wat ik kan kopen om mijn buik ermee vast te binden.

27-10-2006, 09:16

Citaat door achermijnpc:
Het is bandenpijn heb ik ook, de VK raadde me aan om mijn buik vast te binden met iets, dus ik ga kijken zaterdag wat ik kan kopen om mijn buik ermee vast te binden.


zie mijn tip

27-10-2006, 12:13
Ik heb er bij mijn zwangerschap ook heel erg last van gehad en toen hadden ze mij ook de buikband geadviseerd, die heb ik toe voor 35 euro gekocht bij de prenatal. Mocht je zo'n band willen kopen dan adviseer ik jou op marktplaats te gaan kijken, daar heb je ze ook te koop nog bijna helemaal nieuw en voor weinig geld. Ik ken iemand die hem daar vandaan heeft gehaald, scheelt toch geld!

27-10-2006, 17:12



Citaat door benie-Touzine87:
hey meid,
gewoon ik ben heel blij voor je dat je zwanger bent...
en waarom ik dat vroeg is omdat ik al 8maande bezig ben om zwanger te raken..
maar ja geduld is een mooie zaak...
veel liefs benie-Touzine87


Meid,

Ik weet hoe je je voelt , ik zelf was meer dan 3j bezig, heb sbar en doe je gbeden en doua's inshallah mag je ook gauw genieten van een wonder!!!

Liefs Chahida

29-10-2006, 15:51
ik heb gisteren dus de buikband gehaald van prenatal, het was gewoon 35 euro, gelukkig was er 20 procent korting heb ik kunnen kopen voor 29 euro,maar hij helpt wel erg, de pijn is er niet meer als ik hem draag, dus zeker een tip