Bekijk volle/desktop versie : Wie gelooft er in horoscopen en waarzegsters zeggers



Pagina's : [1] 2 3 4

26-10-2006, 18:48
ewa vertel wie o wie gelooft erin en vertel je ervaringen ermee

Ik zelf vind het super haraam alleen sommige mensen hechten er veel waarde aan

26-10-2006, 18:50



Citaat door Noa_Woman:
ewa vertel wie o wie gelooft erin en vertel je ervaringen ermee

Ik zelf vind het super haraam alleen sommige mensen hechten er veel waarde aan



Ik wou net zeggen..
En als je naar een waarzegster bent gegaan en je gaat binnen 40 dagen dood, dan worden je daden en je gebed niet geaccepteerd..

26-10-2006, 18:52

Citaat door lellaa_Mariam:
Ik wou net zeggen..
En als je naar een waarzegster bent gegaan en je gaat binnen 40 dagen dood, dan worden je daden en je gebed niet geaccepteerd..



klopt en 40 dagen geen engelen die over je waken. Alleen zien het niet en geloven derin

26-10-2006, 18:52

Citaat door Torpor:
ik geloof in je moer



26-10-2006, 18:54



Citaat door Noa_Woman:
klopt en 40 dagen geen engelen die over je waken. Alleen zien het niet en geloven derin



Juist..
Ik had het er gister toevallig nog over met mijn moeder

26-10-2006, 18:55
Ik geloof er ook niet in,

alleen het is wel heel vaak zo dat ik bijv in de Metro krantjes enz vaak naar mijn Horoscoop ga... of een gewone tijdschrift waar je horoscoop in staat. Al geloof je het niet, maar je kijkt toch even stiekumpjes wat er in staat...

is dat bij jullie ook zo ?

26-10-2006, 18:56
Het is zware Shirk.

Indien je daarin gelooft treed je buiten het Geloof dus je bent dan geen Moslim meer.

Tenzij je oprechte Tawba verricht

Maar dat is de grootste zonde!

26-10-2006, 18:56

Citaat door MaRoCcInA:
Ik geloof er ook niet in,

alleen het is wel heel vaak zo dat ik bijv in de Metro krantjes enz vaak naar mijn Horoscoop ga... of een gewone tijdschrift waar je horoscoop in staat. Al geloof je het niet, maar je kijkt toch even stiekumpjes wat er in staat...

is dat bij jullie ook zo ?


het lezen ervan is al haraam. Ik deed het ook een jaar terug maar ben ermee gestopt. Uit verveling las ik en op een dag kwam iets letter uit en vond het eng. De sjatain maakt je dan gewoon gek.Sindsdien ben ik ermee gestopt.

26-10-2006, 18:57

Citaat door Atta:
Het is zware Shirk.

Indien je daarin gelooft treed je buiten het Geloof dus je bent dan geen Moslim meer.

Tenzij je oprechte Tawba verricht

Maar dat is de grootste zonde!



mee eens

MAar hoe komt het dat zoveel mensen vooral marokkanen en toch zoveel aan hechten. Denk niet dat ze allemaal onwetend zijn.

26-10-2006, 18:58

Citaat door lellaa_Mariam:
Juist..
Ik had het er gister toevallig nog over met mijn moeder



wat zei zij

26-10-2006, 19:00

Citaat door Noa_Woman:
wat zei zij



Dat wat ik heb gezegt, en wat jij hebt gezegt en dat het shirk is en alles..
Het is gewoon ZO haram..

26-10-2006, 19:00

Citaat door Noa_Woman:
mee eens

MAar hoe komt het dat zoveel mensen vooral marokkanen en toch zoveel aan hechten. Denk niet dat ze allemaal onwetend zijn.



Jawel sinds meer dan 60% van de Marokkanen ongeletterd zijn, mag je absoluut geen kennis verwachten.

Trouwens hoogste percentage ongeletterde in de gehele Arabische wereld.

Schandalig gewoon!

26-10-2006, 19:06



Citaat door Atta:
Jawel sinds meer dan 60% van de Marokkanen ongeletterd zijn, mag je absoluut geen kennis verwachten.

Trouwens hoogste percentage ongeletterde in de gehele Arabische wereld.

Schandalig gewoon!



Maar zoals marokko. Roken wordt bij een vrouw zeer als haraam gezien. IS het ook. Maar dat mensen aan shirk doen vinden ze normaal en maken om een sigaret bij wijze van een groot probleem. Maar shirk is iets daar net als water en brood voor hun .....ze zien het als iets normaals. Ik denk niet dat marokko onwetend is. Bedoel die hadieth mensen gaan naar moskeeen en wordt gewaarschuwd. Kan gewoon niet. Ze weten het wel alleen ze willen gewoon niet beseffen.

Kennis kan ook via vele manieren ............. mensen hebben talen en je hebt cd met hadieth en alles en nog wat over onze Soenna.

26-10-2006, 19:06

Citaat door lellaa_Mariam:
Dat wat ik heb gezegt, en wat jij hebt gezegt en dat het shirk is en alles..
Het is gewoon ZO haram..


is het zeker

haraam is haraam

26-10-2006, 19:08

Citaat door Noa_Woman:
Maar zoals marokko. Roken wordt bij een vrouw zeer als haraam gezien. IS het ook. Maar shirk is iets daar net als water en brood voor hun .....ze zien het als iets normaals. Ik denk niet dat marokko onwetend is. Bedoel die hadieth mensen gaan naar moskeeen en wordt gewaarschuwd. Kan gewoon niet. Ze weten het wel alleen ze willen gewoon niet beseffen.

Kennis kan ook via vele manieren ............. mensen hebben talen en je hebt cd met hadieth en alles en nog wat over onze Soenna.



Roken wordt als 7aram gezien voor beide geslachten

Maar bij vrouwen komt het hoerig over.

En het is dat Mgharba gewoon letterlijk geen Islamitische opvoeding krijgen en meer gedomineerd worden door cultuur.

De wat opgeleide mensen weten dat het niet kan en blijven het liefst uit de buurt ervan. Maar ja hebt altijd ezels die haast 3abiedoe Shaytan zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4