Bekijk volle/desktop versie : Misschien is dit al een uitgekauwd onderwerp, maar ben hier toch benieuwd naar,



Pagina's : [1] 2 3 4

26-10-2006, 17:24
Voor de dames die geen hijaab dragen, Wat is jullie reden hiervoor?

26-10-2006, 17:29


Wedden dat ze allemaal zullen zeggen ''ik ben er nog niet klaar voor''

26-10-2006, 17:30
Ik draag het niet maar dat wil niet zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben.
ik ga het inshallah 31-01 dragen

26-10-2006, 17:32

Citaat door ilhame1987:
Ik draag het niet maar dat wil niet zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben.
ik ga het inshallah 31-01 dragen



Wie zegt dat je dan nog leeft..??

26-10-2006, 17:33


EN die ''Ik ben er nog niet klaar voor'' Bullshit moet je voor je houden..

Verder heb ik geen probelemn met de meiden die het niet dragen..Leef en laat leve..

26-10-2006, 17:33

Citaat door Noraaattje:
Wie zegt dat je dan nog leeft..??




wie zegt dat ik over tien minuten nog leef.

26-10-2006, 17:35
ik ben er nog niet klaar voor..en nu?!

Iedereen doet het wanneer die er klaar voor is. Het zegt voor de rest niks over je.

26-10-2006, 17:36

Citaat door Noraaattje:
EN die ''Ik ben er nog niet klaar voor'' Bullshit moet je voor je houden..

Verder heb ik geen probelemn met de meiden die het niet dragen..Leef en laat leve..




spreek je mij nu daar mee aan?????

als je het tegen mij hebt ik niet gezegd dat ik er nog niet klaar voor ben

26-10-2006, 17:38

Citaat door ilhame1987:
spreek je mij nu daar mee aan?????

als je het tegen mij hebt ik niet gezegd dat ik er nog niet klaar voor ben



Voel je niet aangevallen..

ALs ik het tege jou had zou ik er ilham voor zetten..

26-10-2006, 17:40

Citaat door Sunshine_h:
ik ben er nog niet klaar voor..en nu?!

Iedereen doet het wanneer die er klaar voor is. Het zegt voor de rest niks over je.



Waar ben je nog niet klaar voor dan..??

26-10-2006, 17:41

Citaat door Noraaattje:
Voel je niet aangevallen..

ALs ik het tege jou had zou ik er ilham voor zetten..




oow oke dan


hoofddoek zegt niet alles over een meisje echt niet

26-10-2006, 17:44
Ik wil geen hoofddoek dragen nu niet!
en wanneer alleen allah weet het
Ik ga niet zeggen dt ik er niet klaar voor ben. Want als ik het wil draag ik nu al een doekje om me hoofd. Of morgen of overmorgen. Ik wil het niet nog niet.
Misschien zwak antwoord maar als ik hoofddoek draag insha allah wil ik hem goed dragen wil hem dragen met een goed gevoel

26-10-2006, 17:46



Citaat door Noraaattje:
Waar ben je nog niet klaar voor dan..??


Ik weet niet of jij wel of geen hijaab draagt. Maar op het moment dat jij er mee begon was jij er blijkbaar klaar voor . Indien jij dit niet was maar het toch begon te dragen, dan was het tegen je zin of je deed het om anderen er mee te plezieren. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet niet waarom ik het nog niet doe, maar dat betekend niet dat ik niet erken dat het wel zo hoort. Ik weet dat ik hem hoor te dragen en Inchallah zal ik hem dragen ook. Maar tot die tijd ben ik er NOG NIET KLAAR VOOR. En als ik er klaar voor ben zal ik hem dragen met TROTS en niet met TEGENZIN.

26-10-2006, 17:46

Citaat door Magrabia01:
Ik wil geen hoofddoek dragen nu niet!
en wanneer alleen allah weet het
Ik ga niet zeggen dt ik er niet klaar voor ben. Want als ik het wil draag ik nu al een doekje om me hoofd. Of morgen of overmorgen. Ik wil het niet nog niet.
Misschien zwak antwoord maar als ik hoofddoek draag insha allah wil ik hem goed dragen wil hem dragen met een goed gevoel




26-10-2006, 17:46
of je nou een hoofddoek draag of niet , het gevoel blijft het zlef alleen andere mensen kunne je niet haar zien,maar je gevoel over het islam of over de buitenwereld blijf het zlef,,
ik ken heel veel mensen die met hoofddoek maar die de slechte knt zijn opgegaan , en die niet met een hoofdoek wel de goede kant zijn opgegaan ,, ze gebruiken de hooofdoek als verschuiling van hun daden en dat vind ik jammer,, gewoon misbruik van een hoofddoek
oke ik wil zelf ook nog een hoofdoek maar als ik het doen dan doe ik het ook op een goede manier , dus niet misbruiken ervan maar wneer weet ik niet ,,
ik ben nog steeds aan het onderzoeken ,. wat of wneer ik het ga doen ,

Pagina's : [1] 2 3 4