Bekijk volle/desktop versie : Mijn turbulent liefdesleven...

27-06-2002, 22:18
Joeâs âAll the things your man wonât do,â kan ik niet meer horen. Wat ooit een muzikaal statement was waar ik me letterlijk en figuurlijk in thuis kon vinden en hoorde bij haar geurtje, kaarsjes in de badkamer, open haard, champagne en lieftallige maar ontrouwe Natasha die tijdens ons samenzijn het bestaan van haar man ontkende is van gedaante veranderd. Nu vormt het een akelige melodie me pijnigend in mijn hoofd als ik âm toevallig hoor. Vandaag deed het weer even pijn bij de Burger King in Rotterdam, wachtend op mijn broodje. De zien-en-gezien-worden discotheek âSinners in Heavenâ in de hoofdstad der zedenloosheid Amsterdam waar mijn aanwezigheid zeer gewaardeerd wordt en waar ik haar voor het eerst zoende mijd ik hedendaags. Juist vanwege haar. Waarom lijk ik de laatste tijd toch patent te hebben op zoveel naars? Kunnen we niet wat verdriet delen, kijk ik elke smilende voorbijganger aan op de Rotterdamse Lijnbaan.
Mooie Natasha, 28 lentes en gesetteled in het rijke Bloemendaal is sinds drie maanden, na die ene laatste avond nog met mij te hebben gestoeid weer terug bij haar man in gevoel en daad en zag mij waarschijnlijk alleen als een exotisch c.q. erotisch uitstapje. Vooral dat laatste naar ik vrees... Normaliter ben ik degene die het uitmaakt, maar de minnares wist de minnaar dit keer voor te zijn. En dat is wat me pijn doet en niet zozeer het gemis van de romantische pretenties die we elkaar voorspiegelden om het schuldgevoel t.o.v. haar Bas, knagend aan ons geweten enigszins te verzachten. Het enige dat rest zijn mijn herinneringen aan de sexuele uitspattingen die ik samen met Natasha beleefde. Overal en nergens deden we het. Bij mij op de faculteit, met dank aan de NS en in de lucht tijdens ons romantisch uitje naar Rome. Zo hebben we aan âlove is in the airâ een geheel andere betekenis gegeven. Nooit zal ik de blik van dat stewardesje vergeten toen ze twee voldane gezichtjes uit het toilet zag verschijnen. Zelfs liften, die we blokkeerden op het moment suprême en er halfnaakt in elkaar opgingen waren onveilig voor botviering van onze lusten. Het feit dat mensen wachtten zorgde voor een nog hetere interactie. Om over Bas die thuis zat te wachten, maar niet te spreken... Ergens heb ik nog steeds medelijden met de arme man. Maar dat valt in het niet als ik mijn fijne herinneringen aan Natasha met haar wel geproportioneerd lichaampje op een rijtje zet. De een zijn tijdelijke dood is de ander zijn tijdelijk brood, toch?
De adrenaline spoot van alle kanten door mijn lijf toen ze me thuis uitnodigde als zijnde een collega die culinair zou worden getrakteerd, waarbij ik direct begreep wat Natasha in haar vulgair hoofdje had bekokstoofd. Vanaf het moment dat ik aan de soep begon, voelde ik onder de tafel haar warm voetje tegen de binnenkant van mijn dij. De blik in haar ogen verraadde waar ze op uit was. De stijlvolle zakenvrouwtjes-houding had nu een duivelse gedaante aangenomen en deed mij sidderen. Hoe kon mijn warmbloedigheid âproduit du maroc', haar nu nog weerstaan? Voor ik het wist wreef ze haar maatje 38 in steeds kleiner wordende cirkeltjes richting mijn kruis. Ik en Bas waren beland bij de dalende Dow Jones index en het Israël-Palestina-conflict terwijl zijn dame me op dat ogenblik à pied zat te bevredigen. Ik vond alles goed wat Basje zei, ik bevestigde al zijn denkbeelden. In een paar tellen bekroop mij het gevoel dat een vrouweteen een verbluffende vergelijkenis kan tonen met een mond... Is dit wat Einstein bedoelde met zijn hopeloos gefaalde poging tot gefilosofeer omtrent perceptisch denken?
Het aanbod aan gin-tonics die avond deed de sfeer slechts nog meer erotiseren. Een voorproefje van wat me te wachten stond kreeg ik toen Natasha Bas een pakje Lights liet halen waardoor ze de afwezigheid van haar vent als een vrijbrief zag om alle remmen los te laten. Aan de hand van de nodige ervaring wist ze dat tanden, tong en een niet-onaardige kwantiteit speeksel voor optimaal genot kan zorgen bij Warzazate. Toen we allebei merkten dat de heer des huize binnen dreigde te komen maakte ze snel haar make-up en kleding in orde waarna ze haar Bas met ogenschijnlijk veel affectie om de hals vloog, mij nog altijd ondeugende glimlachjes toewerpend. Damn...wat geeft wat verboden is toch zoân heerlijke kick!
Het scenario dat zich verder die avond afspeelde: Morphëus begint in te werken op Bas. Ik en Natasha hebben ons bewapend met een hoge dosis cafeïne en lust en maken onder het voorwendsel nog-wat-werk-aan-de-winkel-voor-morgen handig gebruik van de naïviteit van manlief. Aangezien Bas weet dat ik moslim (frons) ben en frunniken met de vrouw van iemand anders en moslim-zijn nooit samen gaat haalt hij geen fratsen in zijn hoofd en zoekt hij zijn nest op. Lijkt wellicht op een stuk uit een b-film met een hoog Tirolersex-gehalte, maar result is all that counts. Heb ik op straat geleerd tijdens het knikkeren...
En resultaat was er! Maar omdat ik ongetwijfeld weer op mijn vingers wordt getikt hier op het prikbord door allerlei weldoenende-moslims-zonder-zonden en ik volgens velen het predikaat âvies ventjeâ niet zou misstaan, zal ik geen openbaring over het vervolg van mijn laatste avond met Natasha doen. Ach, als je âs nachts in bed op je rug ligt en je begint met je handelingen (cryptisch) kun je met een degelijke fantasie de rest van die b-film wel visualiseren...

27-06-2002, 22:27

zozo stoute jonge........ leuk verhaal

27-06-2002, 22:39

massaal verhuisd??

Liefs MySweety

28-06-2002, 12:51
nou wat moet ik daar nou weer op zeggen ik heb altijd wel wat te vertellen maar nu sta ik dus met mijn mond vol tanden en dat voor een soussia.
het enige wat ik kan zeggen op dit moment is foei foei foei wat ben jij stoute jongetje.
mash mara dek iniegh laheji medek tiniegh aar doer jadnien

27-08-2002, 04:26

Thanx Camilja. Klopt MijnZoetje.... Ik ben geen Soussie SoussiaZon! Hoe meer kritiek hoe beter Sofia....

Warzazate.

27-08-2002, 15:37
......je schrijft op een leuke vlotte manier, de gedachten goed weergevend zoals ze bij iedereen lopen, alles door elkaar over elkaar...

leuk leze moet ik zeggen

groetjes een parelprinsesje

p.s aselhy yek.....???

09-09-2002, 04:20

Citaat:
Origineel gepost door parelprinsesje
......je schrijft op een leuke vlotte manier, de gedachten goed weergevend zoals ze bij iedereen lopen, alles door elkaar over elkaar...

leuk leze moet ik zeggen

groetjes een parelprinsesje

p.s aselhy yek.....???
Tanx! Eh... nee....

W.