Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat dacht je van hoe kom ik aan !!!!



26-10-2006, 14:47
ik zie hier allerlei tppics van hoe je afvalt , maar er zijn vast mensen die willen aankomen , ik in iedere geval wel .mijn probleem ik ik kom niet makkelijk aan ik hoop dat er hier mensen zijn die mijn ermee kunnen helpen .bv: van wat voor eten wordt je dikker ofso.maar ik wil ook graag gezond aankomen .

nou dames hopelijk kunnen jullie me helpen ..............

26-10-2006, 14:52


Hoi meid,

ik kan begrijpen dat dat ook echt frustrerend is Een vriendin van mij heeft t ook. Is ze net een beetje aangekomen dan wordt ze ziek, en dan is ze weer terug bij af

Wat je kan doen naast t gezond eten is sporten en dan dat soort sport waar je vooral spiermassa creert ipv vetverbranding. Informeer ff bij een sportschool hierover of op t internet.

Ik ken trouwens iemand die zwaar ondergewicht had en die van de dokter of diëtist op een slagroom dieet is gezet om aan te komen Of dat gezond is weet ik nie maar ze kwam wel aan.

26-10-2006, 15:12
ooh oke thnx voor je tip meid

26-10-2006, 15:15
hey meid sonya bakker heeft ook tips om bij te komen ben nu bij me broer thuis maar als ik weer thuis ben zal ik effe de site voor ej opzoeken die staat bij favo of je kunt zelf effe sonya bakker bij google



26-10-2006, 15:35


Ja kan van winkel 'de tuinen' pillen kopen die voor gewichtstoename zorgen. Die pillen zijn gewoon van elhelba gemaakt. En het helpt ik heb ze zelf ook gebruikt en je gaat echt meer eten. Het bevorderd je eetlust echt.

kussjessss karima

30-10-2006, 11:31
Het enige nadeel van die pillen zijn dat je als je zweet dat je er naar gaat ruiken en vlekken geeft op je kleding Daarom ben ik er ook meegestopt

30-10-2006, 12:21

Citaat door Andalus83:
Hoi meid,

ik kan begrijpen dat dat ook echt frustrerend is Een vriendin van mij heeft t ook. Is ze net een beetje aangekomen dan wordt ze ziek, en dan is ze weer terug bij af

Wat je kan doen naast t gezond eten is sporten en dan dat soort sport waar je vooral spiermassa creert ipv vetverbranding. Informeer ff bij een sportschool hierover of op t internet.

Ik ken trouwens iemand die zwaar ondergewicht had en die van de dokter of diëtist op een slagroom dieet is gezet om aan te komen Of dat gezond is weet ik nie maar ze kwam wel aan.

ja ik ken ook een meisje die op het slagroomdieet zit,haar zusje trouwens ook.
Heb ze heel lang niet meer gezien,weet niet of het nou geholpen had of niet bij ze.
Is frustrerend joh,als je maar niet aankomt..ik heb er geen last van,wil afvallen juist!!
Maar toch, lijkt me wel kut voor mensen die moeten aankomen ook,want je hoort er heel weinig over etc.. en er word weinig aandacht aan geschonken.
Raadpleeg een dieetiste..

30-10-2006, 12:43
Hoe kan ik aankomen als ik te mager ben?
Voor te magere mensen is het vaak moeilijker om een paar kilo aan te komen dan het voor te dikke mensen is om een paar kilo af te vallen. Op gewicht komen is een kwestie van geduld hebben. Eén kilo erbij in drie tot vier weken is al een goed resultaat.

Als u te mager bent, geldt het advies ten minste de hoeveelheden basisvoeding aan te houden. Om het gewicht te verhogen, is het verder nodig vaker wat tussen de maaltijden door te eten. Verder doe u er goed aan regelmaat aan te brengen in het eetpatroon en de tijd te nemen om rustig te eten.

Ook als u te mager bent, is gezond eten belangrijk, zodat u de voedingsstoffen binnenkrijgt die het lichaam nodig heeft, waaronder eiwit, vitamines en mineralen. Eten met veel verzadigd vet is ongezond met het oog op hart- en vaatziekten. Een ‘slagroomkuur’ is dus af te raden! Te vet eten remt bovendien de eetlust, terwijl het juist de bedoeling is elke paar uur iets te eten.

Wat suggesties voor tussendoortjes die naast calorieën ook vitamines en mineralen leveren:

een beschuit, cracker, toost of knäckebröd, besmeerd en belegd met plakjes banaan, appel of aardbeien, brie of (smeer)kaas met tomaat en/of tuinkers, een lepel tonijnsalade, plakjes gebraden rosbief of fricandeau met wat mosterd of chutney, cervelaat- of gekookte worst met plakjes augurk.
een tosti met kaas, ham en plakjes ananas of appel
een mueslibol met kaas
een plak ontbijtkoek, tussendoorbiscuit
een glas melk, karnemelk, yoghurtdrank, chocolademelk of milkshake
een schaaltje vla met yoghurt, yoghurt met vruchten, een ijsje
een kop soep met stukjes kip of soepballetjes, groente en vermicelli, met een stukje stokbrood

Link voedingscentrum