Bekijk volle/desktop versie : Hulp nodig!



25-10-2006, 16:07

ik heb een vraagje aan jullie,
heeft iemand hier verstand van de Betekenissen van dromen??

Want Telkens keer komt me beste vriendin of me zus naar me toe met bepaalde dromen waarvan ik graag de betekenis ervan wil weten..

Mail me aub of wat dan ook.
ik zou graag antwoord van jullie willen krijgen.


Shoukran alvast


25-10-2006, 16:16


Ik ken wel een hadieth uit mijn hoofd waarbij er een man naar de profeet (vrede zij met hem)kwam om uitleg te vragen over een droom, namlijk dat hij melk dronk en dat het via zijn nagels zijn lichaam weer verlaat, daarbij antwoorde de profeet (vrede zij met hem) dat de droom gaat over kennis.

Afkomstig van sahih abou dawud

25-10-2006, 16:22

Citaat door Moujahidae:
Ik ken wel een hadieth uit mijn hoofd waarbij er een man naar de profeet (vrede zij met hem)kwam om uitleg te vragen over een droom, namlijk dat hij melk dronk en dat het via zijn nagels zijn lichaam weer verlaat, daarbij antwoorde de profeet (vrede zij met hem) dat de droom gaat over kennis.

Afkomstig van sahih abou dawud




Ken je ook deze voor me uitleggen ; Me beste vriendin droomde dat ik en zy Enorme ruzie hadden met een meisje, Een meisje die we niet mogen en ik zat al meerdere keren met Dat meisje in discussie, en Toen we aan het vechten waren hadden ik en me beste vriendin Hele lange nagels maar dan ook echt hele lange.. En tijdens het vechten gingen we haar helemaal openssnijden en zy ging alleeen maar lachen en lachen net shi Shitana. Serieus net een Heks.
En ik zou graag willen weten wat deze droom zou willen betekenen.

25-10-2006, 16:46
Je moet weten dat er 3 soorten dromen zijn ;

- Dromen die een verwerking van de gebeurtenissen van de afgelopen dag zijn
- Ware dromen
- Dromen van Saitan(duivel), die een leugen zijn