Bekijk volle/desktop versie : De beste manier ......?



Pagina's : [1] 2

10-07-2003, 15:17
wat is de beste manier om af te vallen
ik ben de laatste drie maanden echt ruim 5kg aangekomen en daar wil ik nu wel van af wie kan me helpen

10-07-2003, 15:28


Bewegen Meid!

10-07-2003, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Bewegen Meid!
dat doe ik al

10-07-2003, 23:20
niet meer eten dan nodig is ......... wat door de islam word aangeraden overigens..... ewa het is moeilijk.......... succes

11-07-2003, 11:31


Veeeeeeeel water drinken!

11-07-2003, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Veeeeeeeel water drinken!
ik moet het half uur naar de wc zoveel drink ik

11-07-2003, 13:00
Koop de afslanksticker.......kheb het net op tv gezien.....je hoeft er helemaal niks voor te doen........je valt vanzelf af


11-07-2003, 13:30

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
Koop de afslanksticker.......kheb het net op tv gezien.....je hoeft er helemaal niks voor te doen........je valt vanzelf af

heb je het zelf uitgeprobeerd

11-07-2003, 18:11
geloof je het zelf

een stickertje op je lichaam plakken
verder nix doen
en je val vanzelf af???

dit kan ik niet zo snel geloven
maar als je zegt dat het werkt??

12-07-2003, 01:14
Ik zie altijd op de tv dat hele dikke mensen opeens heel dun worden door die sticker.....dus het werkt wel........je kan het altijd uitproberen


12-07-2003, 01:28
In iedergeval ben je al goed bezig met veel water drinken en bewegen. Je moet niet vergeten dat die kilo's erg langzaam weer eraf gaan. Dus geduld hebben en volhouden.

Ik weet het is gemakkelijk gezegd dan gedaan, ik ben de laaste maanden sinds ik getrouwd ben ong. 6 kilo bijgekomen. En probeer ze ook kwijt te raken, maar het vordert niet ........!!

Succes verder
Groetjes
Sabra

12-07-2003, 11:40

Citaat:
Origineel gepost door Sabra1976
In iedergeval ben je al goed bezig met veel water drinken en bewegen. Je moet niet vergeten dat die kilo's erg langzaam weer eraf gaan. Dus geduld hebben en volhouden.

Ik weet het is gemakkelijk gezegd dan gedaan, ik ben de laaste maanden sinds ik getrouwd ben ong. 6 kilo bijgekomen. En probeer ze ook kwijt te raken, maar het vordert niet ........!!

Succes verder
Groetjes
Sabra
jij ook succes gewenst

12-07-2003, 22:40


beste advies zal ik je geven. door deze advies ben ik in 4 maanden 8 kilo afgevallen.
WORDT VERLIEFD!!!!!

dit is geen grap, bij mij heeft het gewerkt
succes in ieder geval!!

13-07-2003, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
beste advies zal ik je geven. door deze advies ben ik in 4 maanden 8 kilo afgevallen.
WORDT VERLIEFD!!!!!

dit is geen grap, bij mij heeft het gewerkt
succes in ieder geval!!
ja dat ben ik al en volgens mij doordat ik verliefd ben, ben ik juist aangekomen omdat ik zo een rust heb snap je

14-07-2003, 10:46
Listen up! ik weet iets heel goeds!! Sinds ik ben gestopt met thsiboxen ben ik 13 kilo aangekomen in een half jaar!!!! Wat heb ik gedaan?? Ik heb bij zo'n kruiden winkeltje groene thee capesules gekocht. Dat zijn capesules met chinese thee kruiden erin. Je neemt het 2 keer per dag in en je valt af doordat je hongergevoel verdwijnt, je darmen gereinigd worden en bla bla, nog veel meer. maar anyways, je kan het proberen want het is totaal niet schadelijk voor je, maar gezond!! sinds ik die dingen gebruik heb ik ook geen maagzuur meer. Zo'n potje kost 13 euro en je doet er een maand mee. Nou geloof me, ik heb het een maand gebruikt en ik ben zonder te sporten of wat dan ook, 6kilo afgevallen!! Nou wie wil dat nou niet? Niks doen en afvallen?? xxxx amal

Pagina's : [1] 2