Bekijk volle/desktop versie : nazi-j00d janssen raay beschuldigd moslims dat opdracht gaven om pim te vermoorden

Pagina's : [1] 2 3

27-06-2002, 20:09

Citaat door Rizkki:

Citaat:
volkskrant 'Radicale moslims betaalden moordenaar Fortuyn'
27 juni 2002
LPF-Kamerlid Janssen van Raay denkt dat de verdachte van de moord op Pim Fortuzijn misdaad heeft gepleegd in opdracht van fundamentalistische moslims. Janssen van Volkert van der G. voldoet aan het type van de huurmoordenaar. Hij had zijn vluchtroute heel goed voorbereid, hij zwijgt en rekent er waarschijnlijk op dat hij binnen een jaar door zijn opdrachtgevers wordt bevrijd.' Het is volgens het LPF-Kamerlid 'onwaarschijnlijk' dat hij een fanatieke idealist is, 'want die claimen hun daad altijd.'

Janssen van Raay heeft evenmin een duidelijke voorstelling van de moslimgroepering die verantwoordelijk zou zijn. Het zou Al Qa'ida kunnen zijn, een groep uit Saudi-Arabië maar ook een groepering uit eigen land.

'Fortuyn heeft de islam ongelooflijk beledigd en als je dan hoort wat die imams hier prediken.' Janssen van Raay wijst er op dat het fanatieke deel van de moslims volgens hem uiterst klein is.
janssen raay is een j00d die probeerde aandacht op zijn collega mat herben, omdat herben bij zijn sollicitatiegesprek met Leefbaar Nederland zou hebben gezegd dat hij wist dat Pim Fortuyn drugs gebruikte. De sollicitatiecommissie ervoer Herbens uitlatingen als druk om hem een plek op de kandidatenlijst te geven,. Bij Leefbaar Nederland kreeg Herben om deze reden geen plek op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer. af leiden door de Moslim gemeenschaap te beschuldigen met onzin..
.

28-06-2002, 00:06

Rizki,mArOkkAAn, hoe weet jij dat Janssen van Raay een joodse achtergrond heeft? Bewijs graag!

28-06-2002, 21:06
Ik vind het ook aardig storend worden dat Rizki iedereen die niet hetzelfde denkt als hij j00d noemt, zijn er meer mensen die zich daar aan ergeren? Waarom grijpen moderatoren hier niet in?

28-06-2002, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door an3sdej
Ik vind het ook aardig storend worden dat Rizki iedereen die niet hetzelfde denkt als hij j00d noemt, zijn er meer mensen die zich daar aan ergeren? Waarom grijpen moderatoren hier niet in?
En ik vindt het aardig storend dat jij in elk topic moet opduiken, dat met Islam/moslims te maken heeft, en vervolgens negatief doen!!

28-06-2002, 21:49

ach laat die seniele Janssen -van Raay maar praten... het maakt mij niet uit wat iemnad zegt over de Islam en de Moslims:

Ik ben trots erop om Moslim te zijn ...en uiteindelijk zullen wij heel nederland islamitiseren.

Salahdin

28-06-2002, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
ach laat die seniele Janssen -van Raay maar praten... het maakt mij niet uit wat iemnad zegt over de Islam en de Moslims:

Ik ben trots erop om Moslim te zijn ...en uiteindelijk zullen wij heel nederland islamitiseren.

Salahdin
Insh Allah!!!!!!

28-06-2002, 21:57
thanx for your support..just a girl

Salah

28-06-2002, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
thanx for your support..just a girl

Salah
Your welcome...wij moslims moeten elkaar steunen, ben dat negatieve beeld over de Islam helemaal zat, het wordt alleen maar erger....1 van de kleine tekens voor de Dag Des Oordeels!

Groetjes,
Just A girl

29-06-2002, 00:57
Haha, nederland islamiseren!!! Laat me niet lachen zeg, dat zal echt nooit gebeuren. Zou ik nog niet eens willen! Ik vindt het wel leuk zo hier in Nederland! Vrijheid (erg belangrijk).

30-06-2002, 15:41
Ik heb best oog voor de sterke joodse lobby. Ook ik heb bijv. grote moeite met CIDI en NJO. Maar het is gewoon een leugen om te zeggen dat we "gevangenen" zijn van joden.

Zodra mensen negatief over één kam geschoren worden vind ik dat een vorm van discriminatie. ALS ik hier ZOU zeggen dat de islam een achterlijke cultuur kent en dat het een waardeloos geloof is en dat juist in de xxxxxxxxxxx dictatuur de enige manier is om een land te regeren en dat alle islamitische leiders hun landen expres arm houden met hun achterlijke stammencultuur, valt hier ook iedereen over mij heen.

ALS ik ZOU zeggen dat Alle achterlijke landen gebaseerd zijn op de islamitische godsdienst breekt hier op dit forum de pleuris uit.

Ik houd niet van dat generaliseren. Het is een voedingsbodem voor discriminatie, net als de preken van die laagopgeleide imams die zo uit een achtergebleven gebied in de technologische westerse wereld komen binnenstappen met een Wahabistische boodschap die voor geen meter deugt!!!

30-06-2002, 17:20

Citaat:
Origineel gepost door Rizkki

jij bent er zo een..............die de waarheid niet willen inzien
JOUW waarheid ja.

30-06-2002, 17:57
Ok dat is jouw goed recht, maar daarentegen mag ik wel zeggen dat ik jouw idealen behoorlijk schokkend vind.

30-06-2002, 19:42

Citaat:
feiten zijn altijd behoorlijk schokkend!!!!
Ten eerste heb ik het over jouw denkbeelden, dus NIET over feiten
Ten tweede zijn feiten niet altijd schokkend

30-06-2002, 19:54

Citaat:

mijn denkbeelden zijn beinvloed door de feiten!!!en die feiten beschrijf ik in .......!!
Dan blijven het 2 heel verschillende dingen; jouw denkbeelden en "de feiten" (of de dingen die jij wil zien als feiten)

30-06-2002, 20:01
Bedenk goed dat kranten alleen maar willen verkopen, en dus het nieuws zo brengt dat mensen de krant kopen.

Pagina's : [1] 2 3