Bekijk volle/desktop versie : Waarom alls ik in de buurt...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-10-2006, 00:48
Waarom als ik ergens in de buurt van een marokkaanse wijf ben, op de trein of gewoon in de rij voor de kassa of wat dan ook.....begint ze zich vreemd te gedragen en te bellen? Of wel worden ze gebeld ofwel bellen ze zelf, maar altijd als ik juist in de buurt ben? Naar wie bellen julliie dan? Het begint me de keel uit te hangen vooral omdat ze altijd zo schreeuwen. Kunnen jullie niet normaal praten? Tffoee wie heeft jullie opgevoed.
Tazzzzzzz
(ps: dit is geen generalisering voor alle mocrowijven)

25-10-2006, 00:49


ik ben je nog steeds niet tegen gekomen

25-10-2006, 00:50
Ha-ha..

Ze worden Onzeker van je en gaan spontaan bellen ..!

25-10-2006, 00:52

Citaat door tazz_:
Waarom als ik ergens in de buurt van een marokkaanse wijf ben, op de trein of gewoon in de rij voor de kassa of wat dan ook.....begint ze zich vreemd te gedragen en te bellen? Of wel worden ze gebeld ofwel bellen ze zelf, maar altijd als ik juist in de buurt ben? Naar wie bellen julliie dan? Het begint me de keel uit te hangen vooral omdat ze altijd zo schreeuwen. Kunnen jullie niet normaal praten? Tffoee wie heeft jullie opgevoed.
Tazzzzzzz
(ps: dit is geen generalisering voor alle mocrowijven)





25-10-2006, 00:53



Citaat door tazz_:
Waarom als ik ergens in de buurt van een marokkaanse wijf ben, op de trein of gewoon in de rij voor de kassa of wat dan ook.....begint ze zich vreemd te gedragen en te bellen? Of wel worden ze gebeld ofwel bellen ze zelf, maar altijd als ik juist in de buurt ben? Naar wie bellen julliie dan? Het begint me de keel uit te hangen vooral omdat ze altijd zo schreeuwen. Kunnen jullie niet normaal praten? Tffoee wie heeft jullie opgevoed.
Tazzzzzzz
(ps: dit is geen generalisering voor alle mocrowijven)


Wel generalisatie: zie mocrowijven

25-10-2006, 00:55
Trek die telefoon uit hun handen, en kijk wat ze dan gaan doen

25-10-2006, 00:57

Citaat door mini_mouse:
ik ben je nog steeds niet tegen gekomen


ik ook niet

Ik zou zeggen wie zoekt die vindt, blijf vooral proberen

25-10-2006, 00:58

Citaat door jamie_is_back:
Wel generalisatie: zie mocrowijven


nee ik heb uitdrukkelijk vermeld van niet!

25-10-2006, 00:59

Citaat door tazz_:
nee ik heb uitdrukkelijk vermeld van niet!


laat dan mocrowijven weg

25-10-2006, 00:59

Citaat door Sapphire:
Trek die telefoon uit hun handen, en kijk wat ze dan gaan doen


Dan zou ik op de duur zoveel telefoons verzamelen, genoeg om een eigen telefoonwinkel te starten

25-10-2006, 01:00

Citaat door tazz_:
Dan zou ik op de duur zoveel telefoons verzamelen, genoeg om een eigen telefoonwinkel te starten



Wat wil je nog meer?

25-10-2006, 01:01

Citaat door jamie_is_back:
laat dan mocrowijven weg


natuurlijk niet want dat is mijn doelgroep. Ik heb het niet over Turkse vrouwen

25-10-2006, 01:01



Citaat door tazz_:
ik ook niet

Ik zou zeggen wie zoekt die vindt, blijf vooral proberen






helemaal gelijk...

25-10-2006, 01:02

Citaat door tazz_:
Waarom als ik ergens in de buurt van een marokkaanse wijf ben, op de trein of gewoon in de rij voor de kassa of wat dan ook.....begint ze zich vreemd te gedragen en te bellen? Of wel worden ze gebeld ofwel bellen ze zelf, maar altijd als ik juist in de buurt ben? Naar wie bellen julliie dan? Het begint me de keel uit te hangen vooral omdat ze altijd zo schreeuwen. Kunnen jullie niet normaal praten? Tffoee wie heeft jullie opgevoed.
Tazzzzzzz
(ps: dit is geen generalisering voor alle mocrowijven)



hmmm ik weet niet

bij mij merk ik het ook
als een marokkaan in de buurt is dan voel ik echt een bepaalde spanning
maar dan ga ik juist niet bellen
gewoon lezen, of uit het raam kijken

25-10-2006, 01:02

Citaat door Nogatlady:
Ha-ha..

Ze worden Onzeker van je en gaan spontaan bellen ..!


dus als jullie onzeker worden gaan jullie bellen? een onzekere persoon zou niet zo hard praten denk ik

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7