Bekijk volle/desktop versie : AUB , wie kan mij helpen, ik weet niet meer wat ik moet doen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

24-10-2006, 20:46
Dag lieve mensen,

ik zit op de account van een goeie vriend,

Ik heb jullie hulp nodig..


Ik zelf ben een 17 jarige verloofde jonge meid, ik ben gedwongen om te gaan trouwen met mijn aanstaande verloofde.
Deze verloofde is hier niet legaal, ook is hij een dealer, waar mijn vader geen weet van heeft, hoe vaak ik hem het probere te vertellen.

Mijn moeder allah ie rahmha is overleden dus woon samen met mijn vader en zijn vrouw en hun kinderen. ZIjn vrouw is een heks, ze mag me niet. Ze heeft een bloedhekel aan me.

Nou laatst moest ik dus met mijn verloofde zehma een dagje uit, een dagje uit was een nachtje uit, omdat hij zo regelde dat we geen vervoer terug hadden. Ik moest slapen bij zehma zijn zogenaamde zus die niet thuis was, van mijn vader. Mijn vader heeft kanker dus hij kon me niet op komen halen.

Die nacht heeft hij me letterlijk verkracht, tegen me eigen wil in. Ik ben nu een maand verder en nog ben ik niet ongesteld geworden. Ik heb een zwangerschaps test gedaan en daar blijkt uit dat ik zwanger ben.

Ik ben nog een scholier dus ga gewoon nog naar school, maar het ergste is dat mijn verloofde vast zit voor zeker 6 jaar. Mijn stiefmoeder zal me niet kunnen helpen het kind op te voeden, en zelf kan ik het mentaal en fysiek niet aan om het kind te houden.
Mijn vader kan ik niks vertellen omdat hij op zijn sterfbed ligt.

MIjn vader heeft inmiddels een punt gezet achter onze verloving (Al Hamdullilah), maar ik zit met dit probleem, ik kan het mijn vader niet vertellen, hij zal nu dood gaan in plaats van morgen bij wijze van spreken.

Ik wil een abortus plegen, want zie geen andere optie, ik kan niet leven met een kind van een verkrachter, helemaal alleen als dan inmiddels 18 jaar, zonder ouders. Mijn stiefmoeder schopt me meteen het huis uit.

Ik wil weten wie er ervaring heeft met het aborteren, ik wil het zo snel mogelijk weg hebben, dat ik de paar laatste weken me kan concentreren op de liefde en aandacht van mijn vader.

AUB Help me, ik weet niet wat ik moet doen.

Ik heb serieuze pijn hier, hartverscheurend. Maar ik moet verder leven. Ik wil mijn kind niet verwaarlozen, ben zelf nota bene nog een kind.

24-10-2006, 20:50


Wow dat is nog eens heftig verhaal..

..

24-10-2006, 20:51
AUB ik heb geen zin in onnozele reacties, ik ben ten einde raad.

Mijn vader ligt op sterven, en ik ben hier de dood aan het plannen voor het nog ongeboren kind.

AUB ik heb serieus hulp nodig..

24-10-2006, 20:53

Citaat door Anice_dromer:
AUB ik heb geen zin in onnozele reacties, ik ben ten einde raad.

Mijn vader ligt op sterven, en ik ben hier de dood aan het plannen voor het nog ongeboren kind.

AUB ik heb serieus hulp nodig..


Wat onnozele reactie?? Pas je verhaal aan dan het klopt van geen kanten.


Lees het na en dan begrijp je wat ik bedoel.

24-10-2006, 20:55


Denk Je Nou Dat Ik Hier Sta Te Lullen Ofzo.. Mijn Vader Ligt Op Sterven, Ik Draag Hier Een Kind In Me Buik Van Een Of Andere Verkrachter. Mijn Stiefmoeder Is Een Heks. Wat Moet Ik Aanpassen. Uit Nood Zit Ik Hier Achter De Pc, Ben Nooit Achter De Pc In Me Vrijw Tijd, En Nu Ben Ik Genoodzaakt Omdat Ik Zelf Niet Met Marokkaanse Meisjes Omga.

24-10-2006, 20:57
marokko.nl is dan niet de juiste informatie punt.
ga naar de huisarts of maatschappelijke werksters ofzo, die kunnen je beter helpen

24-10-2006, 21:01
Waarom Ik Hier Op M.nl Kom Is Omdat Ik Hier Aanneem Dat Marokkanen Me Zullen Steunen. Omdat Dit Een Typische Marokkaans Geval Is.

Nederlanders Denken Hier Wat Nuchter Over Dan De Marokkanen.

24-10-2006, 21:01

Citaat door Anice_dromer:
Denk Je Nou Dat Ik Hier Sta Te Lullen Ofzo.. Mijn Vader Ligt Op Sterven, Ik Draag Hier Een Kind In Me Buik Van Een Of Andere Verkrachter. Mijn Stiefmoeder Is Een Heks. Wat Moet Ik Aanpassen. Uit Nood Zit Ik Hier Achter De Pc, Ben Nooit Achter De Pc In Me Vrijw Tijd, En Nu Ben Ik Genoodzaakt Omdat Ik Zelf Niet Met Marokkaanse Meisjes Omga.



Hm.. maar je gaat wel met Marokkaanse jongens om zo te zien. Kunnen zij je niet verder helpen?

24-10-2006, 21:04
Zehma Jij Met Je Koraan Daar Onder, Als Je De Koraan Goed Had Bestudeerd Zou Je Niet Zulke Reacties Zetten. In Plaats Van Iemand Te Adviseren Gaat Ze Bekritiseren.

Weet Iemand Anders Misschien Wat Ik Kan Gaan Doen.

Ik Zit Echt In Nood.

24-10-2006, 21:06
En Nee Ik Ga Ook Niet Met Marokkaanse Jongens Om, Alleen Anice (de Eigenaar Van Deze Account) Omdat Hij De Vriend Is Van Een (nederlandse) Vriendin Van Mij.

24-10-2006, 21:06
Stap 1: ga naar je huisarts en praat er met hem/haar over...! Tis inderdaad niet echt verstandig om dit soort verhalen op Marokko.nl te zetten. Ik weet niet of je bekend bent met het "soort" mensen dat hier actief is....

24-10-2006, 21:08
meid, wat jij nu wilt gaan doen is 1 van de grootste zondes..je vermoord gewoon letterlijk een mens! Dat is iets wat ttaal tegen de wetten van de islam gaan.
Denk goed na wat je wilt gaan doen...ik hoop voor je dat je het niet als grap ziet.

24-10-2006, 21:12


Sorry ik kom misschien gemeen over maar ik geloof het niet. Er zal heus wel een kern van waarheid in je verhaal zitten. Maar zoveel narigheid in één. Le momkin.

24-10-2006, 21:12

Citaat door douadia:
meid, wat jij nu wilt gaan doen is 1 van de grootste zondes..je vermoord gewoon letterlijk een mens! Dat is iets wat ttaal tegen de wetten van de islam gaan.
Denk goed na wat je wilt gaan doen...ik hoop voor je dat je het niet als grap ziet.



Geef me advies wat moet ik doen.

Ik ben nog 17 jaar he.

zwanger

bijna een wees.

ik zie dit zeker niet als een grap, mijn pijn word groter als ik merk dat marokkanen mijn moslim broeders of zusters me niet eens steunen of helpen.

hoe kan ik een kind gaan opvoeden als ik niemand heb, ik zie mezelf niet ergens in een blijf-van-mijn-lijf huis,

Rabbi galikoum help me

Ik meen dit echt.

24-10-2006, 21:14

Citaat door ibtissam19_:
Sorry ik kom misschien gemeen over maar ik geloof het niet. Er zal heus wel een kern van waarheid in je verhaal zitten. Maar zoveel narigheid in één. Le momkin.


ik kan moeilijk hierover liegen...

ik zweer het op de dood van mijn moeder dat ik niet lieg.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7