Bekijk volle/desktop versie : Eenvijfde Zuid-Afrikanen is verkrachter



Pagina's : [1] 2

24-10-2006, 20:35
Eenvijfde Zuid-Afrikanen is verkrachter een op de vijf seksueel actieve Zuid-Afrikaanse mannen heeft in zijn leven weleens een vrouw verkracht. Dat berichtte het Zuid-Afrikaanse dagblad The Star dinsdag op basis van gegevens van een nationale onderzoeksraad.

Het aantal gemelde verkrachtingen in Zuid-Afrika behoort tot de hoogste ter wereld. In 2005 ging het om 55.000 geregistreerde gevallen. Het werkelijke aantal ligt zeker hoger, omdat veel vrouwen geen aangifte doen. Slechts een beperkt aantal mannen wordt uiteindelijk veroordeeld.


Succes Fifa 2010

24-10-2006, 21:31


Wat een onzin!!!! Klaar, Zuid-Afrika heeft gewonnen!! Zit je nog steeds erom te huilen?

24-10-2006, 23:22

Citaat door lap_doek:
Wat een onzin!!!! Klaar, Zuid-Afrika heeft gewonnen!! Zit je nog steeds erom te huilen?



Gewonnen? waar heb je het over kneus. ik ben alleen maar blij dat wk niet in marokko wordt gehouden wil die kutzatlappen en hollanders niet in mijn mooie land hebben

25-10-2006, 10:57
20%? Ik denk dat dit percentage veel hoger ligt, aangezien niet alles geregistreerd is.
En maar zeiken dat ze het Aids-virus hebben opgelopen

25-10-2006, 10:58



Citaat door lap_doek:
Wat een onzin!!!! Klaar, Zuid-Afrika heeft gewonnen!! Zit je nog steeds erom te huilen?


Wat heeft dit nou weer met het WK te maken?

25-10-2006, 12:42
leuk voor op het wk ga naar zuid afrika om je te laten verkrachten

25-10-2006, 14:20
Zuid afrika is een land vol met ziektes en criminelen, waarschijnlijk gaan ze het wk daar toch niet houden aangezien ze al achterstand oplopen met de voorbereidingen e.d.

25-10-2006, 14:43

Citaat door Nador1987:
Gewonnen? waar heb je het over kneus. ik ben alleen maar blij dat wk niet in marokko wordt gehouden wil die kutzatlappen en hollanders niet in mijn mooie land hebben



Ja ja, tuurlijk. Bovendien 1 op de 5 jullie zijn gek, begrijpen jullie dat verkrachters meerdere keren verkrachten. Zogenaamd elke verkrachter verkracht maar een keer.
Daarbovenop zouden jullie het leuk vinden als mensen zulke dingen zouden zeggen over Marokko als de WK daar gehouden zou worden.
Dan zouden jullie meteen zeuren over rascisme en zo.

25-10-2006, 14:44

Citaat door o0_Yasira_0o:
Wat heeft dit nou weer met het WK te maken?


Wat heeft deze topic met sport te maken?

25-10-2006, 14:51

Citaat door chanelamela:
leuk voor op het wk ga naar zuid afrika om je te laten verkrachten


Wat een slimme opmerking. Net alsof je zegt: Ga naar Marokko om daar opgeblazen te worden.

Het slaat nergens op. Denk eens na voordat je wat schrijft!

25-10-2006, 16:36

Citaat door lap_doek:
Wat heeft deze topic met sport te maken?


Misschien wordt Zuid-Afrika meteen geassocieerd met het WK? Heel raar...hahaha

26-10-2006, 13:59

Citaat door o0_Yasira_0o:
Misschien wordt Zuid-Afrika meteen geassocieerd met het WK? Heel raar...hahaha


Dan begrijp ik jouw eerste opmerking al helemaal niet!! Heel raar...hah
ah

26-10-2006, 19:36



Citaat door lap_doek:
Dan begrijp ik jouw eerste opmerking al helemaal niet!! Heel raar...hah
ah


Nu ben ik pas echt de draad kwijt...

Ik reageerde op de topic, buiten dat klopt het inderdaad dat deze topic hier niet hoort, maar vond de inhoud net iets belangrijker...
De anderen in tegenstelling, halen het WK erbij...?

26-10-2006, 21:44

Citaat door o0_Yasira_0o:
Nu ben ik pas echt de draad kwijt...

Ik reageerde op de topic, buiten dat klopt het inderdaad dat deze topic hier niet hoort, maar vond de inhoud net iets belangrijker...
De anderen in tegenstelling, halen het WK erbij...?


Ja tuurlijk. Zolang jij het gelooft, dan komt alles goed.

26-10-2006, 22:05

Citaat door lap_doek:
Ja tuurlijk. Zolang jij het gelooft, dan komt alles goed.


Never mind.

Pagina's : [1] 2