Bekijk volle/desktop versie : Verslag van mijn bezoek bij Reda (D@t Crazy Mocro)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-07-2003, 00:39
Rond zes uur zou ik bij hem zijn. Ik woon zelf niet in Adam.. het is ruim een uur reizen vanaf mijn woonplaats naar het ziekenhuis. Ik was dus nogal onderweg en wat vertraagd door die rottrein die te laat kwam. Rond half zeven stond ik voor het AMC ziekenhuis. Ik keek rond, zoekend naar de ingang. Eenmaal binnen aangekomen zag ik eigenlijk hoe groot het ziekenhuis was. Ik zag een aantal mensen in rolstoelen en een oudere meneer aan het infuus rondlopen. Ik liep naar voren zoekend naar een verpleger, verpleegster maakte me niet uit, zolang ze me maar konden vertellen hoe ik moest lopen om naar Reda te gaan. Eindelijk. Een wat forsere vrouw kwam in haar witte gewaad richting mij lopen. Ze keek langs me heen dus snel riep ik "mevrouw". Ik legde haar uit waar ik voor kwam. Ze pakte een papiertje en tekende de route hoe ik naar de kamer van Reda kon gaan. De achtste verdieping.


Om een lang verhaal kort te maken liep ik eindelijk op de gang. Gespannen deed ik de hal deur open en zag daar Kais, Tnawie en Kenitria staan. Ik gaf ze een hand en Kais gaf me inlichtingen over dat ik mn handen moest wassen voor ik naar binnen ging bij Reda. Nog gespannender liepen we naar de kamer. "Hier is het, sterkte" waren de laatste woorden die ik hoorde van Kais. Ik opende de deur en zag hem daar liggen.. hij draaide voorzichtig zijn hoofd om. Ik haalde diep adem, geschokt over de situatie maar bewonderend om de levenslustigheid die in zijn ogen uitblinkte.

"Hey Jemina" zei een vermoeide toch sterke stem. Ik liep naar Reda toe en begroette hem met een aai over zn schouder en een kus op zn wang. Ik liet hem de roos zien die ik daarvoor even snel gehaald had.
Reda vertelde het verhaal.. hoe het gebeurd was, dat hij een duik nam en tegen de zandbodem aan kwam.. hoe hij het ervaarde toen hij zichzelf uit zijn lichaam voelde gaan toen hij het water binnenkreeg.. en daarna weer op het strand wakker werd. We hebben het gehad over het ziekenhuis eten, tot TLCmuziek waar hij helemaal gek van werd. Reda liet me weer duidelijk merken hoeveel het voor hem betekende.. al de kaartjes en de bezorgdheid van ons. Even later kwamen A delicious, Vin, Kadir, Arablady + vriendin en Honeybee ook binnen.

Reda kan zijn armen ligt bewegen. Hij is nog erg moe van de operatie die hij heeft moeten ondergaan. Desondanks is hij echt een van de sterkste, moedlustigste personen die ik ooit heb gezien, mashAllah.. Hij is er van overtuigd dat Allah bij hem is en dat hij weer zal gaan lopen.

Een goed nieuwtje.. zijn moeder kietelde zijn voet zonder dat reda dat zag en hij voelde dit!!

Mensen, namens Reda verzoek ik jullie.. blijf kaartjes sturen naar Honeybee, pm haar om het adres. Hij vind het echt fijn!!!

Iedereen krijgt heel veel groetjes.. en ik moest iedereen ontzettend bedanken voor de berichtjes, kaartjes etc. Doet hem echt goed.



10-07-2003, 00:43


Aaaaaaaah zo mooi!!


Dit geeft me echt een goed gevoel yoh! Masja allah...


En nogmaals:Reda kan het...insja allah met de hulp van Allah!

Dusse mensen>blijven sturen die berichten!!

10-07-2003, 00:44
Elhamdoelah, ik ben blij te horen dat het weer wat beter met hem gaat of tenminste dat hij wat voelt in zijn voeten. En dat hij nog steeds kan lachen enzo inschallah ga ik over een weke naar hem toe of zo maar ik ga wel...

10-07-2003, 00:46
Ja.. hoewel dit moet ik er even bij zeggen. De zuster kwam binnen en zei tegen Reda dat dit niet meer kon zomaar iedereen langs komen, dus zorg dat je eerst op de een of andere manier eerst even laat weten dat je komt want de kans dat je weer weggestuurd word is er nu dus. Is wel logisch aangezien hij veel moet rusten.

10-07-2003, 00:49


goeeeeeeeeeed zooooooooo redaaaaatje ben echt blijjjjjjjj inschallah komt alles goed inschallah

10-07-2003, 00:53
ik had ook wel mee gewild als ik wist dat jullie gingen

10-07-2003, 01:10

Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
ik had ook wel mee gewild als ik wist dat jullie gingen
hey claudio, ik laat je wel weten als wij gaan. kan je met ons mee, owke??

10-07-2003, 09:26
top Reda


Reda keep faith and stay strong so you will recover soon inshallah!!


en kga je stalken met mijn Omafielenkaarten


Cheetah lief van je dat je het met ons meedeelt!!

10-07-2003, 09:38


ben zoooooooooo blij dat hij t gekietels van zn moeder kon voelen!


LAf joe All!! :verliefd:

10-07-2003, 09:48
Ja he.. en moet je nagaan al anderhalve week nadat het gebeurd is!



Soefy, stuur die oma kaarten maar, het zal hem erg veel goed doen

10-07-2003, 09:48
ik ben blij dat ie weer wat voelde..../Reda,..je gaat het redduh!!!!!!!!

10-07-2003, 09:49
inshAllah! Thats the spirit !

10-07-2003, 09:53



Citaat:
Origineel gepost door cheetah
Ja he.. en moet je nagaan al anderhalve week nadat het gebeurd is!



Soefy, stuur die oma kaarten maar, het zal hem erg veel goed doen
als het goed is heeft hij gisteren al 1 gekregen

10-07-2003, 09:55
Hij heeft een soort waslijn in zn kamer hangen, met allerlei kaartjes, kheb niet echt gekeken maar inshAllah heeft hij hem

10-07-2003, 09:58

Citaat:
Origineel gepost door cheetah
Hij heeft een soort waslijn in zn kamer hangen, met allerlei kaartjes, kheb niet echt gekeken maar inshAllah heeft hij hem
kheb juist geprobeerd zo orgineel mogelijk te zijn


vandaar een Omafielenkaart...if you had seen that card..you would call me grazy old granny


inshallah heeft hij hem..en zal hij iets aan mijn boodschap hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6