Bekijk volle/desktop versie : werk & alcohol



24-10-2006, 09:25
Ik werk nu bijna een jaar bij dit bedrijf en ik heb meer salaris erbij gevraagd omdat ik naar een ander functie heb gesolliciteerd. Met moeite heb ik de gevraagde salaris gekregen, alleen er zat wel een maar aan.

Namelijk dat ik met ze mee ga doen, d.w.z. altijd meegaan als ze gaan uit eten (lees alcohol wordt aan tafel geschonken..) als er geborreld wordt 1x per maand (lees alcohol..) etc. etc. + als klap op de vuurpijl dat er met mij aparte werk afspraken worden gemaakt, dat ik aan bepaalde regels moet voldoen die zwaarder zijn dan mijn andere collega's die hetzelfde werk gaan doen!!!!!!!!!!!


Ik ga vandaag dus zeggen dat ik het niet ga doen, ik wil niet tussen die alcohol zitten en waarom moet ik eigenlijk aan strengere eisen gaan voldoen dan mijn andere collega's?

Wat vinden jullie?

24-10-2006, 09:31


zolang je je sterk kan houden zal het geen probleem zijn.
het is nogmaals een test of je de verleiding van alcohol kan weerstaan.
maar oegti je moet zeker navragen waarom er aan jouw zwaardere eisen zijn gesteld dan je collega`s want jullie moeten gewoon allemaal gelijk worden behandeld. omdat jullie op de zelfde functie werken.

ewa succes

24-10-2006, 09:42

Citaat door moenia1980:
Ik werk nu bijna een jaar bij dit bedrijf en ik heb meer salaris erbij gevraagd omdat ik naar een ander functie heb gesolliciteerd. Met moeite heb ik de gevraagde salaris gekregen, alleen er zat wel een maar aan.

Namelijk dat ik met ze mee ga doen, d.w.z. altijd meegaan als ze gaan uit eten (lees alcohol wordt aan tafel geschonken..) als er geborreld wordt 1x per maand (lees alcohol..) etc. etc. + als klap op de vuurpijl dat er met mij aparte werk afspraken worden gemaakt, dat ik aan bepaalde regels moet voldoen die zwaarder zijn dan mijn andere collega's die hetzelfde werk gaan doen!!!!!!!!!!!


Ik ga vandaag dus zeggen dat ik het niet ga doen, ik wil niet tussen die alcohol zitten en waarom moet ik eigenlijk aan strengere eisen gaan voldoen dan mijn andere collega's?

Wat vinden jullie?



Je probeert te doen alsof anderen je in de problemen hebben gebracht. De problemen zijn echter gekomen door je eigen kapitalisme, hedonisme en hebzucht!

Indien je tevreden was geweest met je salaris (zelfs een minimumloon is in dit land nog steeds een behoorlijk goede vergoeding voor het gepresteerde) dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.

Je werd hebzuchtig, wilde meer salaris, meer bezit, meer kapitalisme en dat werd meteen afgestraft met de nadelen van dat kapitalisme.

Nou, dan is het toch niet zo moeilijk om gewoon weer een stapje terug te doen en tevreden worden met hetgeen Allah vind dat je toekomt?

24-10-2006, 12:52
Rot op zielige marrakick.

24-10-2006, 13:49



Citaat door zinamaniaaa:
zolang je je sterk kan houden zal het geen probleem zijn.
het is nogmaals een test of je de verleiding van alcohol kan weerstaan.
maar oegti je moet zeker navragen waarom er aan jouw zwaardere eisen zijn gesteld dan je collega`s want jullie moeten gewoon allemaal gelijk worden behandeld. omdat jullie op de zelfde functie werken.

ewa succes


alcohol is geen verleiding maar een gevaar ugty en je kunt beter ver weg staan van het gevaar