Bekijk volle/desktop versie : halal winkel



24-10-2006, 01:58
hoi mensen hebben jullie dat ook sta je uren in de supermarkt etikketen te lezen om te kijken of er ingredienten in zitten die haram zijn


zou jij ook niet willen dat er een supermarkt was waar je dat niet hoedt te doen gewoon uit het schap pakken omdat je weet dat het halal is


mijn vraag is dus ook is er interesse/behoefte aan een halal supermarkt

of halal webwinkel waarbij je besteld en word thuisbezorgt geef je mening en doe aub mee aan de poll thanx

is niet voor mij maar voor een kennis

24-10-2006, 02:02


alvast bedankt

24-10-2006, 02:11
Er zijn genoeg halal winkels schat.tenminst in Adam oost heb je genoeg winkels waar je alles kan kopen.

24-10-2006, 02:16
ook snoepjes zonder gelatine

24-10-2006, 02:17


want die kan ik dus nooit vinden terwijl ik echtgek ben op snoep

24-10-2006, 02:41
je wordt rijk leuke idee, franchise it,

halal&co group

paris london newyork moskou tokio urk

24-10-2006, 10:13

Citaat door natasjaa:
hoi mensen hebben jullie dat ook sta je uren in de supermarkt etikketen te lezen om te kijken of er ingredienten in zitten die haram zijn


zou jij ook niet willen dat er een supermarkt was waar je dat niet hoedt te doen gewoon uit het schap pakken omdat je weet dat het halal is


mijn vraag is dus ook is er interesse/behoefte aan een halal supermarkt

of halal webwinkel waarbij je besteld en word thuisbezorgt geef je mening en doe aub mee aan de poll thanx

is niet voor mij maar voor een kennis


in eindhoven heb je bij de AH Hallal food vlees, kip enz

26-10-2006, 21:17
ja maar regio 023 heh je dat niet

kijk ik heb haribo aanfeschreven en deze mail gehad dit is de reacytie op mijn vraag wat voor gelatine er word gebruikt succes allemaal






De gebruikte gelatine in Haribo produkten wordt gemaakt uit varkensbotten. De Maoam artikelen die we verkopen bevatten echter gevogelte gelatine.

De onderstaande Haribo produkten zijn produkten die geen dierlijke stoffen
bevatten:

Jojo's, Droppasta, Salmiakstangen, Laurierdropschijven, Priem ,Bico's ,Dropstangen, Zwart geld, Zoute Bommen, Katten, Dropparade, Salino's, Sprotten, FG Manen, Drop Munten, Drop Medailles, Drop Manen, Drop Western, Drop Openers, Viola, Smurfen, FG Aardbeien, Dinosaurus, Zure Bommen, FG Openers, FG Colaspenen en FG Kers Cola.

FG=fruit gum

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,
Haribo Consumentenservice

26-10-2006, 21:56
ik denk dat het een goed idee, maar niet in amsterdam of andere grote steden, omdat je hier genoeg slagerijen hebt, die van alles verkopen