Bekijk volle/desktop versie : Is iedereen al weer terug van....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-10-2006, 19:20
El3ied bezoek??

Vertel hier wat je schoonma van je 10 soorten koekjes vond, en wat je allemaal hebt gedaan vandaag!

Ik heb de hele dag thuis gezeten (standaard met elke l3ied)
Ontbijt voor de moskeegangers gemaakt, opgeruimd, toen waren mn broer en zus met hun gezin gekomen, gegeten, toen weer opgeruimd, nu is iedereen naar hun schoonouders...(Lekker voor ze :gniffel
En ik zit hier alleen thuis, niemand die om me vraagt, wellooo!

En straks ga ik, om mn dagje mooi af te sluiten....

Rellen in de bioscoop!


En nou jullie!

Trouwens ik had gisteravond nog die gare, gore fantacake gemaakt, ik had die 3es blikje gelijk kunnen op drinken mén!

23-10-2006, 19:25


een ding vraag ik me af, el 3eid hoort zo een mooie dag te zijn, ik hoor al die prachtverhalen om me heen, maar waarom is het bij ons ieder jaar hetzelfde? ieder jaar weer krijgen me ouders het voor elkaar om met el3eid ruzie te hebben, ieder jaar weer


wat een feestdag

23-10-2006, 19:25
houd het maar met lompia's


fanta.. it word maar gekker

23-10-2006, 19:30

Citaat door Imanes_shop:
een ding vraag ik me af, el 3eid hoort zo een mooie dag te zijn, ik hoor al die prachtverhalen om me heen, maar waarom is het bij ons ieder jaar hetzelfde? ieder jaar weer krijgen me ouders het voor elkaar om met el3eid ruzie te hebben, ieder jaar weer


wat een feestdag




Ooooh meid, wat erg!


Die ruzie's zullen zeker ook nergens om gaan!

Trek je niets van die jaarlijkse ruzie's aan en maak er zelf een prachtdag van!

23-10-2006, 19:32



Citaat door CharChabil:
houd het maar met lompia's


fanta.. it word maar gekker






Moet je een paar hebben?

Ja, tegenwoordig kan je van alles en nog wat maken, als je de juiste handen hebt, zoals een paar mensen tegen me zeiden: Je hebt 2 misvormde handen als je wat aan het maken bent...

23-10-2006, 19:36

Citaat door latifa_soussia:
Ooooh meid, wat erg!


Die ruzie's zullen zeker ook nergens om gaan!

Trek je niets van die jaarlijkse ruzie's aan en maak er zelf een prachtdag van!


je raakt er aan gewend maar vandaag ben ik de eerste om te zeggen dat ik intens verdrietig ben

23-10-2006, 19:36
vandaag ook thuis gebleven en moest ff wat halen bij de winkelcentrum.
ik heb nu veel bezoek.
morgen ga ik op visite bij een paar kennissen.

23-10-2006, 19:36

Citaat door Imanes_shop:
een ding vraag ik me af, el 3eid hoort zo een mooie dag te zijn, ik hoor al die prachtverhalen om me heen, maar waarom is het bij ons ieder jaar hetzelfde? ieder jaar weer krijgen me ouders het voor elkaar om met el3eid ruzie te hebben, ieder jaar weer


wat een feestdag



Allah ihdihoem


ik haat ruzie's

23-10-2006, 19:39

Citaat door Imanes_shop:
je raakt er aan gewend maar vandaag ben ik de eerste om te zeggen dat ik intens verdrietig ben




Kan ik me voorstellen, tis niet leuk om je ouders te zien ruzieen en al helemaal niet met l3ied!

Lucht je hart maar meissie, komt goed inshaallah!

23-10-2006, 19:39

Citaat door latifa_soussia:


Moet je een paar hebben?

Ja, tegenwoordig kan je van alles en nog wat maken, als je de juiste handen hebt, zoals een paar mensen tegen me zeiden: Je hebt 2 misvormde handen als je wat aan het maken bent...




Nee ik moet aan me lijn denken


jij bent een ramp, grote bek maar daden waloe.. allah ijib

23-10-2006, 19:40

Citaat door hanane_13:
vandaag ook thuis gebleven en moest ff wat halen bij de winkelcentrum.
ik heb nu veel bezoek.
morgen ga ik op visite bij een paar kennissen.



Gezellig!

Je kan je o.t wijzigen!

Ps: Ben jij dat in je avatar?

23-10-2006, 19:41

Citaat door latifa_soussia:
Kan ik me voorstellen, tis niet leuk om je ouders te zien ruzieen en al helemaal niet met l3ied!

Lucht je hart maar meissie, komt goed inshaallah!



Wat een advies zeg, je hart luchten doe je niet op Mnl. Sommige mensen kicken erop

23-10-2006, 19:45



Citaat door CharChabil:
Nee ik moet aan me lijn denken


jij bent een ramp, grote bek maar daden waloe.. allah ijib




Allah ie ijib mij shi man die goed kan koken!



Amin!

23-10-2006, 19:46

Citaat door latifa_soussia:
El3ied bezoek??

Vertel hier wat je schoonma van je 10 soorten koekjes vond, en wat je allemaal hebt gedaan vandaag!

Ik heb de hele dag thuis gezeten (standaard met elke l3ied)
Ontbijt voor de moskeegangers gemaakt, opgeruimd, toen waren mn broer en zus met hun gezin gekomen, gegeten, toen weer opgeruimd, nu is iedereen naar hun schoonouders...(Lekker voor ze :gniffel
En ik zit hier alleen thuis, niemand die om me vraagt, wellooo!

En straks ga ik, om mn dagje mooi af te sluiten....

Rellen in de bioscoop!


En nou jullie!

Trouwens ik had gisteravond nog die gare, gore fantacake gemaakt, ik had die 3es blikje gelijk kunnen op drinken mén!



Mijn zussen, schoonzus, en wat nichten heb ik allemaal zojuist de deur uitgewerkt. Vond dat het wel genoeg is geweest. Wat een herrie kunnen die wijven maken zeg. Als ze tegen je aanpraten dan praten ze zoo hard alsof het lijkt als de ander in China zit, terwijl ze gewoon naast elkaar zitten. Wat kunnen die wijven lullen en ouwehoeren zegg. Nu eindelijk rust.
En mijn zussen en schoonzus zijn wel heel actief bezig geweest, ze kwamen met allemaal hele lekkere zelfgemaakte koekjes en broodjes.
Maar ze hebben ze ook allemaal weer zelf opgegeten.
Oh ja, en dan die rot kinderen van hun die om de 3 min aankomen bellen..
Ik kon ze wel wurgen!
Voor de rest was het heeeeeeeel gezellig!

23-10-2006, 19:47

Citaat door CharChabil:
Wat een advies zeg, je hart luchten doe je niet op Mnl. Sommige mensen kicken erop




Ze reageert toch anoniem?


Of moet ik met haar ouders praten!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6