Bekijk volle/desktop versie : Liefde Met pijn in mijn hart....



23-10-2006, 15:12
Met pijn in mijn hart denk ik aan je terug.
Aan de gelukkige dagen...aan de dagen dat wij niet zonder elkaar konden.
Maar helaas is ons pad gaan gescheiden door een vaag reden.
Waarom weet ik ook niet. Het doet mij pijn om je terug te zien en elkaar niet groeten. We doen net we elkaar nooit hebben gezien of gekend.
Het deed mij pijn om je terug te zien in de tram. Je keek mij aan en je draaide je hoofd om. Weet je hoe pijnlijk dat is?
Lieve M. waarom had het zo moeten lopen? We kunnen toch normaal tegen elkaar doen.
Je hebt het mis dat ik je ooit heb bedrogen...heb dat ook nooit in mijn hoofd kunnen halen om je te verlaten. Maar je nam afstand.

Vandaag is het Suikerfeest en ik denk aan je terug met pijn in mijn hart.
Lieve M. ik zal je nooit vergeten en wens je geluk van de wereld. En vergeet nooit dat ik je nooit zal vergeten. Waar ik ook ben denk ik aan je .

25-10-2006, 20:41


wat kan je niet vergeten

26-10-2006, 14:22
snap het niet helemaal kun je niet wat precieser zijn?? :-)

26-10-2006, 15:21

Citaat door Soumaia:
Met pijn in mijn hart denk ik aan je terug.
Aan de gelukkige dagen...aan de dagen dat wij niet zonder elkaar konden.
Maar helaas is ons pad gaan gescheiden door een vaag reden.
Waarom weet ik ook niet. Het doet mij pijn om je terug te zien en elkaar niet groeten. We doen net we elkaar nooit hebben gezien of gekend.
Het deed mij pijn om je terug te zien in de tram. Je keek mij aan en je draaide je hoofd om. Weet je hoe pijnlijk dat is?
Lieve M. waarom had het zo moeten lopen? We kunnen toch normaal tegen elkaar doen.
Je hebt het mis dat ik je ooit heb bedrogen...heb dat ook nooit in mijn hoofd kunnen halen om je te verlaten. Maar je nam afstand.

Vandaag is het Suikerfeest en ik denk aan je terug met pijn in mijn hart.
Lieve M. ik zal je nooit vergeten en wens je geluk van de wereld. En vergeet nooit dat ik je nooit zal vergeten. Waar ik ook ben denk ik aan je .

o meskina incha allah komt alles goed

27-10-2006, 11:01



Citaat door toezicht:
wat kan je niet vergeten


De leuke momenten met hem. Het voelde allemaal zo vertrouwelijk.
Ik kon me zelf bij hem zijn. Maar helaas het lot heeft ons uitelkaar gehaald...

27-10-2006, 21:19
inschallah komt het goed meid