Bekijk volle/desktop versie : waar aan heeft zij dit aan te danken. ze ging kapot



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22

19-07-2002, 02:36
SAlam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe broeders en zusters!

Liefsteeeeeeee nadia!
(mijn naamgenootje!!!)

IK heb het verhaal gelezen eerst wil ik het volgenden kwijt: ina lillahie wa ina ilahie radji3oen.

Beste nadia ik heb met traneeeeeeeeen en traneeeeeen voor de pc gehangen als een zombie!
Ik zat te rillen van het huilen, (was ook best koud) maare ik heb bewondering voor je, hou je sterk, mashaallah moge ALlah swt jou leiden en inschaallah samira en mohammed en said, allahhhhhhhh Yarbb yarab steun deze mensen en leid hen tot de waarheid de einige waarheid, EL ISLAAM.

Yarab yarab, leid samira tot de U wweg, en bescherm haar tegen de influisteringen van sjaitaan.
amieeeeen.

nadia, als er ietsssssssss is wat ik voor je kan doen of voor mohammed of said of maaakt niet uit, wollah ik help jullie!!!!!!!!!!! Met alles wat ik heb en kan!!!!!!!

Ik zal in ieder geval dua voor jullie doen.

SAmira miskiena, zij heeft veel tests gehad, de toetsen van het leven, ze is een sterke meid! maar t werd haar teveel, gair inschaallah, ik geloof dat ze terug komt, weet je waarom, ze wilt die kracht terug en sterk zijn , yarab.
nadia als samira terugkomt zeg tegen said dat hij gelijkkkkkkkk zijn kans moet nemen om met haar te trouwen, dat hij haar steunt dag en nachttttt!

lieve nadia ik kan niet ophouden met huilen, Moge ALlah swt sjaitaan vervloeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke warme kus op je voorhoofd!!!!!!!!!!
Jouw zuster fi dien die altijdddddd voor je klaarstaat!!!!!!!
BEste zuster heb je iets nodig moet je me prive berichten, dan kan ik je me nummer geven!!!!!!!!!!!!!!

Ik hou van je omwille van Allah swt, en ik hou van samira en said en mohammed, en van al mijn broeders en zusters omwile van Islaam!!!!!

Ik houd van jullie allen!!!!!!!!!

Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
jullie zuster nadia.

19-07-2002, 13:41


Dit is voor Amsterdammertje:

Hallo lieverd,

Ik wil even zeggen dat je heel moedig erg moedig vindt! Wallah!
Ik wou dat ik zo'n vriendin als je had, dat lijkt me echt super, een vriendin die alles voor je over heeft! Ik sta ook altijd voor mensen klaar of het nou vreemden zijn of bekenden! Maar als ik ze zelf nodig heb, dan zijn ze er niet voor je! Ik had toen al helemaal iemand nodig toen mijn vader was overleden, ik had helemaal niemand om me heen! Ik had wel mensen om me heen maar ze gaven niet echt de steun die ik nodig had! En dat doet nu nog steeds pijn echt vreselijk!
Ik zie mijn moeder dat ze heel veel verdriet en pijn heeft om mijn vader! Hij is nu al 9 jaar overleden, maar dat verandert niets, het wordt alleen maar erger! Ik ben nu op een leeftijd (23 jaar) dat ik kan gaan trouwen, dat maakt mij bang! Ik heb een hele lieve vriend, ik hou zielsveel van hem en hij maakt me ook heel gelukkig! Maar ik ben bang voor de dag dat ik mijn vader nog meer nodig zal hebben dan normaal. Dan kan ik heel lang zoeken en dan zal ik hem niet vinden! Dan komt ook de dag dat ik mijn huis moet verlaten dus ook mijn moeder en van die gedachten wordt ik al helmaal gek! Ik kan ook niet in de stad van mijn moeder blijven wonen vanwege het werk van mijn vriend!

Als je al deze gevoelens hebt en al die pijn voelt, dan hoop je op een vriendin zoals jou!!? Maar ja waar zijn die nog te vinden! Ik ben zo vaak teleurgesteld en heb zo vaak pijn gehad van diverse mensen! Dat ik soms gewoon bang ben om nieuwe mensen te leren kennen! Want ik heb een zwak, en ik trap er telkens weer in!!!

Je moet je zelf niet verwijten, omdat je Samira niet bij je hebt gehouden! Lieverd je hebt je best gedaan! Zoals Samira zelf zei: Je hebt je zelf verwaarloosd! Je hebt echt je best gedaan en dat alles omdat je van haar houdt. Diep in je hart! Zonder enige bij bedoelingen, je had niets van haar nodig, behalve de vrienschap en de liefde die jullie voor elkaar hadden!

Ik wens je heel veel succes en sterkte met het zoeken naar haar en dat jullie insallah een positief resultaat zullen krijgen!!!

Veel liefs en een dikke zoen

19-07-2002, 14:37
Ayourino,

ik leef met je mee meid mijn vader is in april overleden en ik weet wat voor pijn je voelt ik ga dus ook binnenkort trouwen en ik zie er best tegenop omdat mijn vader er niet is hij kan niet blij voor me zijn ik kan hem niet zoenen op zijn hoofd en het zal me ook erg pijn doen als mijn schoonvader binnenkomt want dan zal ik mijn vader nodig hebben en hij is er niet. Ik heb het nu al moeilijk als ik mijn schoonvader zie dan barst ik ook altijd in tranen uit gelukkig heeft mijn schoonfamilie daar wel begrip voor ze weten dat ik mijn vader mis. Mijn schoonvader zegt ook altijd a benti ik ben er toch zie mij als je vader en dat vind ik dan ook heel lief en zo maar ik kan het niet dat zie ik als verraad tegenover mijn vader (erg he) en ik doe er ook alles aan om mijn schoonvader te ontlopen omdat het me gewoon onwijs pijn doet ik weet dat dat niet goed is maar ik kan er niks aan doen

19-07-2002, 15:02
Zine_oujda ik heb je een prive mail gestuurd is veel beter! Ik wacht op je bericht!

Liefs AJourino

19-07-2002, 22:07



Citaat:
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN


 

HE ViEZE S.L.E.T.J.E. SCHATJE VAN ME JE HOEFT NiET GELiJK ZO TE REAGEREN.

ALLEEN MAAR OMDAT iK JE MOEDER HEB GENAAiD NOUJA,MOET JE ECHT OP JE MA AFREAGEREN.

iK KWAM DiE DAG VOOR JOU MAARJA JiJ WAS ER NiET,DUS WiLDE iK WEER WEGGAAN MAAR JE MA TROK ME iNEENS MEE EN WiLDE DAT iK HAAR GiNG NAAiEN.

NOGMAALS ME EXCUSUES DAARVOOR,MAAR GEEN NOOD JE KAN ME ALTiJD BELLEN DAT WEET JE EN ALS iK TiJD HEB KOM iK GEWOON LANGS.

OKE ZiJN WE NOU WEER VRiENDEN??

OJA AN DOE JE MA DE GROETEN EN ZEG MAAR DAT ZE DE VOLGENDE KEER NiET MEER ZO HARD MOET SCHREEUWEN OKE.

HE iK HOU VAN JE EN iK HOOR HET WEL.

DOEiiiiiiiiiiiiiii
Hahahahahahah weet je jij laat me echt lachen!
Maar lachen in de zin van uitlachen omdat je zo dom overkomt!!!
Maar ja een vraagje zit je eigenlijk wel op school of doe je de BUNT a ezel
Want ik zou wel weten of je wel wat nuttigs doet dan mensen uitschelden ,beledigen en fantaseren dat je me ma hebt gepakt sooooooooo
K weet dat ik een mooie Ma heb en dat weet je ook, maar jah jammer genoeg moet ik jou wakker schudden van je fatasien want mijn ma is getrouwd met mijn pa en ze heeft denk ik wel genieg aan mij pa soo , k weet dat dit hard aankomt maar jah het is zo !!!
MARSSSSSSOO WAKE UP A LEHMAR!!!!!
Maar misschien moet ik je gewoon negeren en mezelf niet verlagen tot jou grondsniveau!!!Maar jah elke keer hoop ik dat je wat wijzer zult worden maar eenmaal ezel altijd ezel en volgens mij hebt je nog nooit gekrukt want blijkbaar denk je alleen aan seks!!!
Ga maar naar Den Haag of de Wallen daar krijg je een beurt van hun want een echte dame zul je nooit krijgen a schele, o nee jij bent een zwerver jij hebt geen geld dan moet je maar je handjes gebruiken hahahah!!!! en ik lach je uit hahah en niet toe!!!

19-07-2002, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan

Hahahahahahah weet je jij laat me echt lachen!
Maar lachen in de zin van uitlachen omdat je zo dom overkomt!!!
Maar ja een vraagje zit je eigenlijk wel op school of doe je de BUNT a ezel
Want ik zou wel weten of je wel wat nuttigs doet dan mensen uitschelden ,beledigen en fantaseren dat je me ma hebt gepakt sooooooooo
K weet dat ik een mooie Ma heb en dat weet je ook, maar jah jammer genoeg moet ik jou wakker schudden van je fatasien want mijn ma is getrouwd met mijn pa en ze heeft denk ik wel genieg aan mij pa soo , k weet dat dit hard aankomt maar jah het is zo !!!
MARSSSSSSOO WAKE UP A LEHMAR!!!!!
Maar misschien moet ik je gewoon negeren en mezelf niet verlagen tot jou grondsniveau!!!Maar jah elke keer hoop ik dat je wat wijzer zult worden maar eenmaal ezel altijd ezel en volgens mij hebt je nog nooit gekrukt want blijkbaar denk je alleen aan seks!!!
Ga maar naar Den Haag of de Wallen daar krijg je een beurt van hun want een echte dame zul je nooit krijgen a schele, o nee jij bent een zwerver jij hebt geen geld dan moet je maar je handjes gebruiken hahahah!!!! en ik lach je uit hahah en niet toe!!!
en Sletje moet je tegen je moeder zeggen als je geen zakgeld krijg of geen beurt van haar krijg
En ik ben je schatje niet a zemmer

19-07-2002, 23:48
Nadia ik ben gewoon aan het huilen hier achter mijn computer..
Ik hoop dat jullie haar vinden en ja verder heb ik geen woorden..

Nadia

20-07-2002, 01:05
Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

Liefste zuster nadia!(mijn lieve naamgenootje))))

Na nadat ik jouw verhaal heb gelezen, heb ik echt de gehel nacht gehuild, wetend dat wij inschaallah moeten vechten om elke 7asanaat binnen te krijgen (inschaallah), want het kan net een Soennah gebed schelen!!!!!! soebhanallah, doe de gebeden nu jullie nog kunnen oooooh zusters en broeders, doe dua voor deze mensen inschaallah, moge Allah swt hen de taqwa geven om door te vechten en oooit op te geven, om inschaallah samira terug te halen!!!!
Liefste zuster ik ben vandaag naar moskee geeweest voor vrijdaggebed, ik heb de gehele heenweg in de trein gehuild, om de nog dwalenden, en om de kaafier, ik heb gehuild en gesmeekt dat ALlah swt genade zal tonen met deze mensen (en koel moeslimien djamie3en), ik heb echt soebhanallah mijn ik draag een niqaab en deze laat de ogen onbedekt (inschaallah binnenkort een dichte!!!)))), enne deze niqaab laat de tranen gewoon over je ogen stromen, dus ik zat met een klef gezicht in de trein, heen weg, en in de moskee was ik zoooooo emotioneel, mensen ik realiseerde me nog dieper en nog intenser dat het leven NU om kan zijn!!!!!! Dat je zoveel meter ingewikkeld onder de grond ligt, dat we ALLESSSSS achterlaten, allll het materialistische en al onze geliefden!!!!!!!!!!!
Liefste broeders en zusters ik smeeeeeeek jullie om inschaallah die steun en die pijn en verdriet, geluk en blijdschap aan je Rab te tonen, Toon die dankbaarheid voor het feit dat wij kunnen zien, en voelen, en ruiken, dat we kunnen lopen en dat we GEZEGENT zijn met mensen die om ons geven (zoals Said en Nadia en Mohammed en Samira met elkaar!!!!!!!)
Oh yarab!!!!!!

Mensen echt het is noooooit te laat om te veranderen, denk niet dat je teveel zonden begaan hebt en dat je geen Moslim(a) meer kunt worden, TAUBA!!!!!!!!!!

Ye uwthen feqqqqqqem!!!!!!!!!!! (voor de berberse!)

Mensen het enige wat ik julie wil duidelijk maken is dat

"Julie die geloven! Gehoorzaamt God en Zijn gezant en keert jullie niet van Hem af terwijl jullie toebhoren"
"En weest niet als zij die zegge:<Wij horen> terwijl zij niet horen"
(Soerat al-Anfaal:20-21)

"Voor God is er niets verborgen op deze aarde, noch in de hemel"
(soerat al'imraan:5)

Mijn liefste zusters en broeders ik hou van jullie allemaaaaaaaaal allemaaaaaaaal omwille van Allah swt!

Hebben jullie iets nodig maakt niet uit wat!!!!!!!!! Ik ben er voor al mijn zusters en broeders allemaaaaaal ook de ongelovigen je kan me alles vragen, en ik zal jullie helpen met ALlah swt hulp!!!!!!!

Zuster nadia: Hou ons please op de hoogte ik zal deze topic inschaaaallah elke dag checken!!!!!!!!!!!!!

Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoehoe,
julie zuster fi dien!!!!!!!!

20-07-2002, 17:54
Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoehoe,

Ik wil nog even een hadieth toevoegen bij mijn laatste reactie hier inschaallah:

Anas verhaalt dat de Boodschapper van Allah zei:

"Wanneer ALlah het goede voor Zijn dienaar besloten heeft, versnelt HIj een bestraffing voor hem in deze wereld; en wanneer Hij het slechte voor hem besloten heeft, haast Hij zich niet Zijn dienaar in deze wereld te straffen, maar wacht Hij tot de Dag des Oordeels om hem ter verantwoording te roepen."

De Profeet saws zei ook:

"De grote van een beloning is naar gelang de grootte van de beproeving; en wanneer Allah de Verhevene van een volk houdt, stelt Hij hen op de proef.Voor hem die de beproeving blijgemoed doorstaat is het welbehagen van Allah;voor hem die er ontevreden mee is, is er de ontevredenheid van ALlah"

(Tirmidzie: Hadieth Hasan.)

Ik ga me nu richten tot mijn Rab inschaalah, want het gebed El asr nadert!!!!!!!

Ik hou van jullie allen omwille van onze Rab!

Liefs jullie zuster fi dien.
Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe.

22-07-2002, 13:24
he amsterdammertje, enhoe was het in echt ??????????? hebben jullie haar gevonden. ik ben echt benieuwd. ik hoop van harte dat jullie haar hebben gevonden.

22-07-2002, 15:24
Hallo amsterdammertje

Wat vervelend allemaal.......

Ik woon zelf in echt ik schrok me kapot toen je zei dat ze meerderen malen in echt geld heeft opgenomen...

Nou meid veel succes en ik hoor het nog wel als je hulp nodig heb ik woon in echt ...

Shenya

22-07-2002, 22:52
Lieve amsterdammertje


Meestal ween ik niet zo rap maar bij dit verhaal heb ik me kapot geweend! Het is echt een triestig verhaal en ik hoop met heel m'n hart dat samira injallah terugkomt of dat jullie haar terug vinden. ik zal bidden voor jullie!!!!!
En als je haar ooit injallah terug vindt laat het me dan weten.


wa salaam

04-10-2002, 00:04


Salaam,

Allah ie 3awen koem oe iehdiekoen.

Allah iehafadkoem.

Allah ietwal 3markoem.


Ne3loe sietan. Allah iehfadkoem .
Ne333333loe sietannn.

Jahhhh rab 3awen koel almoeslimien fie had adoenia.

ALLAH OE AKBAR
Asalamoe 3aleikum warahmatoeallahie wabaraketoehoe

17-10-2002, 19:32
p.s dit is voor excriminal als hij nog deze berichtje toevallig leest:
vuile klootzak wie dacht je wel niet dat je m.o.e.r was om zo tegen nadia te praten en als ze der verhaal hier kwijt wilt doet ze dat lekker vindt je het niet leuk DRAB RASEK M3A EL HAIT VUILE SCHOFT STOERE PRAATJES ACHTER JE P.C HEB JE WEL VOLGENS MIJ EN IK WEET HEEL ZEKER ben jij gewoon letterlijk een mietje [/B][/QUOTE]

haahaha. helemaal mee eens. En ik hoop dat jullie d'r echt vinden.

-xxx-

17-10-2002, 19:37
hey lieverd,
ze hebben haar al gevonden, ze is terug, en gaat trouwens met SAID....het staat geschreven in aan FORUM , moet je maar ff zoeken...van AMSTERDAMMERTJE...maar goed...als ze getrouwd is gaat ze de voogdij over Mo proberen te winnen....Zodoende..en ze is heel blij met al de reacties.....

xx sarah

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22