Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : voor alle belgische meiden die arabische willen leren!!

arab_lerares
22-10-2006, 00:19

salam dames ik ben een marokkaanse vrouw, ik woon in belgie en geef arabische les aan meiden/ dames. ik heb het in het verleden vaak gedaan, ik vond het erg leuk om te doen. ik was even gestopt in verband met mijn zwangerschap. nu ik mijn kind op de wereld heb gezet..kan ik weer de draad oppakken..ik geef arabische(spreek taal oftewel marokkaanse) en de klassiek arabische uiteraad..dus als er dames zijn die interesse hebben? pm me maar..ik woon zelf in belgie.. ik hoop snel van jullie te horen alvast bedankt beslama:D

Miss_Belgiqua
24-10-2006, 14:19
hey salam, Mag ik ook weten waar in België u woont?? Ik heb twee jaar avondles arabisch gevolgd en was begin dit jaar ook begonnen met mijn derde jaar maar heb het moeten opgeven omwille tijdsgebrek (en veel heb ik ook niet echt geleerd dan dat ik al kon). Ik ben wel geïntresseerd om het arabisch van Marokko (omgeving Berkane) te leren spreken... Kunt u me pm'en want kom hier niet vaak op m.nl Alvast bedankt en de groeten. ps: Nog een gezegd Suikerfeest voor jou en je naasten

OemJuwayriyah
29-10-2006, 00:48
Salaamoe Aleikom meid, Ik ben ook wel geïnteresseerd.. Feitelijk volg ik nu Arabische lessen maar aangezien er weinig meisjes komen, wilt die vrouw niet meer verder gaan, wat echt wel spijtig is! Ik hoop dat dat hier niet het geval zal zijn! Wahaleikom Asalaam..

DeLiefsteThuis
29-10-2006, 00:52
Princepessa_s Ik ben echt een fan van je... Hiiii HAAAAaaaa

OemJuwayriyah
29-10-2006, 00:53

Princepessa_s Ik ben echt een fan van je... Hiiii HAAAAaaaa Hahahaha, ik heb zoveeel fans :o ik weet et.. je krijgt ooit wel handtekening :hihi:

DeLiefsteThuis
29-10-2006, 00:56
als ik een chick was had ik zeker samen met jou les gevolgd... maar m3e essef...

OemJuwayriyah
29-10-2006, 00:57
als ik een chick was had ik zeker samen met jou les gevolgd... maar m3e essef... Ik leer je wel :hihi:

OemJuwayriyah
30-10-2006, 20:00
Als er meiden zijn uit antwerpen, en geinteresseerd zijn in Arabische lessen.. Pm me dan ff.. Ze zijn hier nog opzoek naar meisjes..;)

arab_lerares
31-10-2006, 22:25
salam mensen sorry dat ik laat reageer. ik ben niet zovaak op m.nl..ik zal iedereen van jullie een prive mail sturen. bedankt voor jullie reacties

arab_lerares
21-01-2007, 18:11
meiden die arabische interesse hebben in het volgen van arabische les mail me voor de info naar: arab_lerares@live.nl