Bekijk volle/desktop versie : Koortslip



21-10-2006, 22:43
Hoe lang duurt het voordat het weg is...

Het wordt met de dag groter en mn hele lip is opgezwollen.. K kan mn mond niet normaal meer sluiten en de koortslip zelf doet pijn en heb er nu al 6 of meer blaasjes


Wat eraan te doen, behalve peperdure zalfjes die k nu dagen gebruik en geen resultaat zie


Ojaa het ziet er voor GEEN meter uit.. weyoow

21-10-2006, 22:51


Thnx Najib, jah d8 ach mn lippen doen beetje pijn ou safi, tot k het ineens zag Elke ochtend scrik ik me rot voor de spiegel, ben morgen weer eens benieuwd.

I hate it

21-10-2006, 22:53
Ik heb er ook vaak last van, zo irritant pffffff. Niet fijn nu eid in aantocht is al dat gezoen

21-10-2006, 23:27
K ga niemand zoenen en al helemaal geen kinderen... haha ze zegen dat het dodelijk kan zijn voor kinderen

oho ik blijf af van iedereen.

pfff morgen is ie nog groter, en op el eid een balon aan mn lip

21-10-2006, 23:30


blijf zovirax smeren die helpt echt supergoed vind ik!

21-10-2006, 23:31
ohooo dat wordt geen mensen kussen met elaid hihi. Probeer eens zout erop te doen.

21-10-2006, 23:38
Oum Mujahid, wilde Zovirax halen, apotheekmedewerkster zei dat Akolip beter was... (heb net op inet gezocht, ze zeggen dat die wordt aanbevolen door apothekers dus latern we hopen dat ie helpt. gebruik m al drie dagen

Klokkie.. zout, lijkt mij PIJNLIJK. alleen als k t aanraak doet t al pijn

21-10-2006, 23:46

Citaat door ffeiza:
Oum Mujahid, wilde Zovirax halen, apotheekmedewerkster zei dat Akolip beter was... (heb net op inet gezocht, ze zeggen dat die wordt aanbevolen door apothekers dus latern we hopen dat ie helpt. gebruik m al drie dagen

Klokkie.. zout, lijkt mij PIJNLIJK. alleen als k t aanraak doet t al pijn


Ohjaa. Zo erg die van jou? Ik heb er eens keer 1 gehad maar viel wel mee. Kon het nog wel aanraken en deed er zout op, ging wel prikkelen enzo. Maar deed mijn tanden op elkaar.
Maar dan zou ik dat niet doen dan. Succes verder.

21-10-2006, 23:48
Beterschap!