Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Krullenspray van Jhon Frieda....



Pagina's : [1] 2 3

21-10-2006, 17:10
Wie heeft hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen of die produkten van hem echt werken tegen pluizend krullend marokaans haar???? Ik twijvel namelijk omdat ze niet bepaald goedkoop zijn!

21-10-2006, 17:12


Weet je wat goed is voor je haar... Ik heb een keer oliegel gebruikt van Natusan en ik heb ook pluizig krullend haar en toen ik dat in deed kreeg ik echt heel zacht haar en zachte mooie krullen..

21-10-2006, 17:22

Citaat door KoezKoez:
Weet je wat goed is voor je haar... Ik heb een keer oliegel gebruikt van Natusan en ik heb ook pluizig krullend haar en toen ik dat in deed kreeg ik echt heel zacht haar en zachte mooie krullen..



Natusan is voor baby's toch? JA ik moet ook een natte creme ofzo hebben want het gaat zo snel pluizen MAar ik wil ook weer niet dat het vettig wordt Maar oke ik dat ook kopen dan

21-10-2006, 17:29

Citaat door Chouaffa...:
Natusan is voor baby's toch? JA ik moet ook een natte creme ofzo hebben want het gaat zo snel pluizen MAar ik wil ook weer niet dat het vettig wordt Maar oke ik dat ook kopen dan



Ja is van baby's nou ik vond het er niet vettig uit zien, het werd heel zacht.. ik zou zeggen probeer het eens. Als je er niet tevreden mee bent, kan je het altijd nog voor je huid gebruiken na het douchen ..

21-10-2006, 17:34


ik heb er ervaring mee en het werkt wel goed hoor
maar ik heb iets beters gevonden
want die spray gaat snel opman voor 8 euros

21-10-2006, 18:14

Citaat door fadoua_tanger:
ik heb er ervaring mee en het werkt wel goed hoor
maar ik heb iets beters gevonden
want die spray gaat snel opman voor 8 euros


Wat heb je gevonden dan, als ik vragen mag

21-10-2006, 19:33

Citaat door GoeShgOesH:
Wat heb je gevonden dan, als ik vragen mag


http://www.softsheen-carson.com/?p=176&category=32
deze gebruik ik kan je gewoon bij toko halen
het is een liter fles voor 12 euro en ik doe er bijna een maand mee
mijn krullen zitten mooi en pluizen niet
dit zijn mijn krullen

mooie glans en is niet hard maar lekker natuurlijk zacht
en pluist niet

21-10-2006, 19:39
Sorry, maar john frieda producten zijn waardeloos. Ik heb zelf de serum gebruikt (die was iets van 11 euro) en ik vond het niet echt bijzonder. Je scheen er hele mooie krullen van te krijgen: NOT!!! Ik heb ook de curl shampoo en conditioner gebruikt, dat was nog waardelozer. Ik heb ook Brilliant Brunetteshampoo van John Frieda gebruikt. Op zich is die wel fijn tijdens het wassen, maar de prijs is het echt niet waard. Het doet namelijk niks met je haar. Je schijnt er hele mooie glanzende haren van te krijgen. Er zitten cacao-deeltjes, waardoor de schakeringen van bruin haar weer naar boven komen. Nou ik heb niks gemerkt, haha. Dan heb liever voor de helft van de prijs Dove shampoo dan John frieda.

Op dit moment gebruik ik Honey Moisturising shampoo en Honey conditioner van de Bodyshop. Is voor droog, beschadigd en voor chemically treated hair. Er zit biologische honing in, het is verder helemaal natuurlijk en ook niet op dieren getest. En hij ruikt echt heerlijk.
Verder gebruik ik serum (silky en shine) van Farouk. Normaal gesproken kost een klein flesje 17 euro bij de kapper, maar ik koop m voor 11 euro (precies dezelde) bij Identity. Dat is een winkel dat o.a haarspullen verkoopt. En die serum ruikt ook echt heerlijk. Ik krijg er nooit genoeg van. Je haren worden er echt zacht van en gaan mooi glanzen, het wordt niet vet ofzo.

Daarnaast gebruik ik ook haarboter van Carols Daughter. Die is echt geweldig. Je kunt hem alleen bestellen. Klik maar even op deze link: http://kroeshaar.com/webshop/product_info.php?cPath=28&products_id=57&osCsid=f2 b5bb72f87674fdbe3647340ed95b3d

21-10-2006, 19:44

Citaat door fadoua_tanger:
http://www.softsheen-carson.com/?p=176&category=32
deze gebruik ik kan je gewoon bij toko halen
het is een liter fles voor 12 euro en ik doe er bijna een maand mee
mijn krullen zitten mooi en pluizen niet
dit zijn mijn krullen

mooie glans en is niet hard maar lekker natuurlijk zacht
en pluist niet




Waar ligt die 'Toko'?

21-10-2006, 19:45

Citaat door fadoua_tanger:
http://www.softsheen-carson.com/?p=176&category=32
deze gebruik ik kan je gewoon bij toko halen
het is een liter fles voor 12 euro en ik doe er bijna een maand mee
mijn krullen zitten mooi en pluizen niet
dit zijn mijn krullen

mooie glans en is niet hard maar lekker natuurlijk zacht
en pluist niet


Hey, je hebt hele mooie krullen, tbarkelah. Ik zou het echt heel lang laten groeien, echt tot over de helft van je rug ofzo. Lijkt me echt heel mooi bij jou. Maar wat is dat precies voor lotion? Wat doet het precies met je haar. Ik heb wel op de site gekeken, maar er stond verder niks bijzonders. Hoe moet je het gebruiken? En hoe ziet je haar eruit zonder die lotion?

21-10-2006, 19:56

Citaat door Lella_Hafsa:
Waar ligt die 'Toko'?


zo een toko is gewoon zo een surinaamse winkel ofzo
waar ze hun eten verkopen en ook haarspullen
sowieso in alle grote steden heb je er veeeeeeeel van

21-10-2006, 19:58
Fadoua_Tanger mooie krullen!

21-10-2006, 19:59



Citaat door wortelsapje:
Hey, je hebt hele mooie krullen, tbarkelah. Ik zou het echt heel lang laten groeien, echt tot over de helft van je rug ofzo. Lijkt me echt heel mooi bij jou. Maar wat is dat precies voor lotion? Wat doet het precies met je haar. Ik heb wel op de site gekeken, maar er stond verder niks bijzonders. Hoe moet je het gebruiken? En hoe ziet je haar eruit zonder die lotion?


allah barek fiek
ik wil het graag lang laten groeien het was best lang geworden maar moest heb knippen omdat ik het had verwaarloost ik gebruikte eerst mouse dat is echt slecht
het haar komt nu aan de voorkant bij me borsten en achter is het iets langer
dus ik heb hard op weg
het laat je haar niet pluizen echt geeft een natuurlijke glas en verstevigd je krullen zonder dat ze hard worden.
voor de rest droogt het je haar niet uit
ik zelf doe het op nat haar me haar voorovergooien kammen en dan de lotion er in kneden want dan krijg je mooie krullen

21-10-2006, 20:00

Citaat door xMocro_Zinax:
Fadoua_Tanger mooie krullen!


dank je wel schat

21-10-2006, 20:25
Hele m0oiie krullen meid!!
En thnxx dat je het met ons wilde delen

Pagina's : [1] 2 3