Bekijk volle/desktop versie : de manier waarop je je toekomstige partner ontmoet.

27-06-2002, 12:58

Citaat door Kenz@:
Salaam,

Ik zit met een vraagje, t lijkt wel of echt iedereen gaat trouwen, niet alleen omdat ik het hier lees bij maroc.nl, maar ook om me heen! Ik wordt er af en toe bang van. Ik ga nu aan me zelf twijfelen. Maar mijn vraag is: hoe kan ik HEM nou ooit ontmoeten? ik kom nergens, t enige wat ik doe is full time werken, sporten, en heel af en toe naarde stad kledeing kopen ... en iemand via het net ontmoeten ... tja daar geloof ik niet zo in.

Misschien omdat ik het maar al te graag wil.

Graag hoor ik van jullie.

.

27-06-2002, 13:00

GEDULD meid, ik had namelijk het zelfde als jou, kwam ook nergens, Als het jouw tijd is dan merk je dat vanzelf wel. tis raar om dit te geloven maar het is echt zo.I've been there

27-06-2002, 13:30
Ik was juist NIET bezig met mannen en trouwen en dacht,ik trouw wel na mn studie op mn 25ste...maar mijn ridder op het witte paard kwam eerder dan gepland....en we gaan insha-Allah over 3 maandjes trouwen......moraal: ga niet zoeken en erop focussen.................het kruist je pad vanzelf wel(af en toe moet je het lot wel een handje helpen)

28-06-2002, 10:38
Hee meid,

Ik deed ook nix anders dan werken, sporten en af en toe naar de stad. En ik heb hem ontmoet op een moment dat ik zwaar depri was omdat ik dacht dat het nooit wat zou worden met mij. En ik vond hem in het begin helemaal nix!!! Maar nu gaan we bijna trouwen (we zijn nu wel al 2 jaar verder hoor)!!

Als je gaat zoeken dan wordt het nix. Veel sterkte en geduld toegewenst.

29-06-2002, 23:11

Hallo Kenza,

Mijn advies is maak je geen zorgen meid! Alles komt wel goed. Je moet er niet teveel mee bezig zijn. Ik kan uit ervaring spreken. Ik ben jarenlang vrijgezel geweest. Ik had de hoop opgegeven om iemand te ontmoeten waarmee het goed klikt. Maar ik heb een jongen leren kennen via de chat. We konden ontzettend goed met elkaar praten/communiceren. En hebben na een paar maanden elkaar persoonlijk ontmoet. Nou dat ging gewoon hardstikke goed en zijn we inmiddels 1,5 jaar verder en hebben we trouwplannen. Wat ik hiermee wil zeggen, je weet echt niet hoe het kan lopen, heel verassend allemaal, trust me! be patient!

xxx Sabra

13-07-2002, 19:32
Hallo,

Inderdaad niet zoeken, het komt vanzelf wel als het de tijd ervoor is.

ik kan niet zeggen dat het bij mij lang geduurd heeft. ben al 2 jaar getrouwd, maar don't worry. je tijd komt echt nog.
het heeft ook zijn voordelen, je bent op een leeftijd (denk ik) waarop je jezelf goed ontwikkelt.
ik was 18 en jong en naief. (ik ben heel gelukkig met hem, maar als ik het over zou doen zou ik nog een jaar of 3 wachten....)

Groetjes AIcha

26-09-2005, 19:39
geduld alles komt goed dames