Bekijk volle/desktop versie : Klein kindje



21-10-2006, 15:03
Wie van de moeders heeft ook een veel te klein kindje gekregen. Ik was 38 weken zwanger toen ik beviel van mijn zoontje. Alles ging perfect tijdens mijn zwangerschap, hoewel ik een kleine buik had was de schatting dat mijn kindje bij de geboorte 3 a 3.5 kilo zou gaan wegen. De vk zei dat mijn kleine buik te maken had mijn mijn eigen bouw...!! Ik had eigenlijk ook geen reden om te twijfelen aan wat de vk zei....omdat ik me goed voelde. Tot ik ging bevallen, en mijn zoontje werd geboren in het ziekenhuis hij woog 2075 kg......veel te licht voor de duur van de zwangerschap. Hij heeft twee dagen in de conveuse gelegen........gelukkig mocht hij na een week in het ziekenhuis toch mee naar huis. Het is nog steeds onverklaarbaar waarom ik een kleine kerel heb gekregen!! Mijn placenta wordt nog wel onderzocht..........misschien dat het daar aan heeft gelegen.
Ik kan niet wachten tot mijn kindje een beetje groter wordt.....zodat hij samen met mij kan gaan wandelen en niet meer zo kwetsbaar is. Mijn man en ik vinden nu alle baby's zooo groot vergelijken bij ons kereltje. Zijn armpjes en beentje zijn echt zooo smal en klein........!!!

21-10-2006, 15:19


Aaaach meid, als hij verder gezond is 10 scoorde.. bij de geboorte.. is er niks om je zorgen te maken.. insha Alah

21-10-2006, 15:46
Voor je het weet is het een groot mannetje, inshaAllah.

Die van mij waren ook prematuurtjes, als je ze nu ziet (5 jaar later) zou je dat niet zeggen.

Geniet lekker van hem, hou hem dicht tegen je aan en laat hem goed slapen, rusten, daar groeien ze ook van.

21-10-2006, 16:01
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt.. Mijn dochtertje was 2950, een normaal gewicht, maar vergeleken met andere baby's was ze heel klein. ze vallen in de eerste week ook af en toen woog ze nog maar 2700. De kraamverzorgster maakte zich wel zorgen, omdat ze al 4 dagen nauwelijks had gedronken...

Maar nu.. ze is 2 jaar en 2 maanden en weegt al 15 kilo... ik heb haar op dieet gezet

21-10-2006, 16:01


Salaam zuster...

achh wat lief..ik vind altijd hoe kleiner hoe liefer hahaha..maar ja kan me voorstellen dat jullie het eng vinden maar ja..geniet er nog van want over een paar jaar is het en chanter haha moge allah hem beschermen tegen de boze ogen van mensen : zoveel meegemaakt in mijn familie...


groetjes je oegtie Hayar

21-10-2006, 16:08
Gair insha allah, als hij verder in orde is dan zal hij groeien als een kool, en voor je het weet, is zijn kleine lijfje slechts een herinnering!

insha allah komt alles goed Sterkte!