Bekijk volle/desktop versie : Jermaine vannenburg,mourad boukhari doen aan een futsal toernooi mee in rabat.



Pagina's : [1] 2

21-10-2006, 01:48
Jermaine en Mourad spelen en futsal toernooi in rabat.waar onder een club uit nador,tanger,knitra,jdida,casa,marrakech en rabat meedoen.
het was net op Arriyadia bezig.dit marokkaanse sport zender sponsert dit toernooi.Jermaine is een zeur piet,hij praat de hele tijd tegen de scheids.het marokkaanse clubje uit rabat doet het heel erg goed,ze staan 3-3 en Jermaine hebben ze de hele wedstrijd ondercontrole.mourad Boukhari kwam wel met een paar acties.

zo te zien zijn de beste futsal spelers toch wel in marokko te vinden..

Jermaine vannenburg:Bij mij is het begonnen...

stoere praatjes en kan het niet waar maken tegen marokkanen die niet eens prof zijn.

21-10-2006, 11:48


hoelaat laten ze weer dat ziennn???????

21-10-2006, 11:50

Citaat door MaGaNa_aanhang:
zo te zien zijn de beste futsal spelers toch wel in marokko te vinden..

Jermaine vannenburg:Bij mij is het begonnen...

stoere praatjes en kan het niet waar maken tegen marokkanen die niet eens prof zijn.


hahahah ziekkk

21-10-2006, 12:04
wannneer laten ze dat weer zienn?hoelaat?

21-10-2006, 15:33


het kan vandaag weer op Arraiyadia komen..ik weet het niet.

21-10-2006, 17:02
malabata a ras de sbergata /. grapye ./

21-10-2006, 17:19
Mourad Bouhkhari is toch die Free Fighter ? Mohiem, hij kreeg een mooie trap van die Nederlander.

Ajemma inoe, ik kan vliegen.......

21-10-2006, 17:49
Die Jermaine Vanenburg is idd echt een linkerd....ook al met die serie van Davids....toen liep hij de hele tijd te schreeuwen dat hij de beste was...sukkel

21-10-2006, 20:26

Citaat door Bada_Bing:
Die Jermaine Vanenburg is idd echt een linkerd....ook al met die serie van Davids....toen liep hij de hele tijd te schreeuwen dat hij de beste was...sukkel


hij maakt het ook waar hij is gewoon goed...en eerlijk....
ik voetbalde altijd met hem vroeger....hij woonde tegenover me...
een killer is het...

21-10-2006, 20:30

Citaat door Zinedine20:
hij maakt het ook waar hij is gewoon goed...en eerlijk....
ik voetbalde altijd met hem vroeger....hij woonde tegenover me...
een killer is het...


Tuurlijk is hij gewoon goed....maar waarom zo bijdehand doen dan...wees gewoon bescheiden...dan laat je pas echte klasse zien....

21-10-2006, 20:39
waneer is de finale

21-10-2006, 22:14

Citaat door mo_77:
het was meer een wed. nederlandse riffie's vs marokkaanse arabieren


met een surinamer

21-10-2006, 22:19



Citaat door Bada_Bing:
Tuurlijk is hij gewoon goed....maar waarom zo bijdehand doen dan...wees gewoon bescheiden...dan laat je pas echte klasse zien....


hij stond gisteren en maar zeuren tegen de scheids.ze noemen je een killer omdat je de wat mindere tegenstanders op straat panneerd.gisteren moest hij zijn top klassen laten zien.hij stond echt tegen over amateurs,die niks aan futsal verdienen.maar ze zijn goed!!!

futsal is niks,je ben tpas een killer als je op et veld laat zien vanw at voor top klassen je bent.

wa salaam

21-10-2006, 23:17

Citaat door Bada_Bing:
Die Jermaine Vanenburg is idd echt een linkerd....ook al met die serie van Davids....toen liep hij de hele tijd te schreeuwen dat hij de beste was...sukkel


mourad boukari is gewoon de beste...poort iedereen

22-10-2006, 00:00

Citaat door Bada_Bing:
Tuurlijk is hij gewoon goed....maar waarom zo bijdehand doen dan...wees gewoon bescheiden...dan laat je pas echte klasse zien....



wollah nu je dit zegt komt er gelijk zo een zidane plaatje naar voren warom moet hij stoppen

Pagina's : [1] 2