Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Spijkerbroek van de WE



20-10-2006, 23:07
Dag dames,

Ik heb een spijkerbroek gehaald bij de WE met een stofje waar een beetje stretch in zit. Nou zit ik met een probleempje: ik ben in de Ramadan ong 6 kilo afgevallen en ik pas 'm nu perfect. Nou weet ik dat ik na de Ramadan die 6 kilo weer bijkom. Denken jullie dat ie dan meestretch'd of zal ik 'm gewoon ruilen voor een maatje groter?

20-10-2006, 23:14


eeehm 6 kilo is best veel neem ik aan dus denk niet dat hij voor 6 kilo meestrech'd andesr word het gewoon proppen:P en hopen dat ie dan wat uitrekt

20-10-2006, 23:20
Tja, ik denk het eigenlijk ook niet.
Ze hebben er geen maat groter van. Ik kijk anders wel in een andere stad.

Danke.

20-10-2006, 23:24

Citaat door Domingo:
Tja, ik denk het eigenlijk ook niet.
Ze hebben er geen maat groter van. Ik kijk anders wel in een andere stad.

Danke.



graag gedaan schat
moet je zker doen bedoel die broeken zijn niet goed koop en is echt zonde anders

21-10-2006, 00:14



Citaat door Domingo:
Dag dames,

Ik heb een spijkerbroek gehaald bij de WE met een stofje waar een beetje stretch in zit. Nou zit ik met een probleempje: ik ben in de Ramadan ong 6 kilo afgevallen en ik pas 'm nu perfect. Nou weet ik dat ik na de Ramadan die 6 kilo weer bijkom. Denken jullie dat ie dan meestretch'd of zal ik 'm gewoon ruilen voor een maatje groter?


Ik persoonlijk denk niet dat die broek zal meestretchen als je 6 kilo aankomt, want dat is namelijk best wel veel.......als je zeker weet dat je weer aan zal komen, dan kan je beter een maatje groter kopen....

21-10-2006, 07:37
Jaa zou ik ook doen gewoon een maatje groter halen als het nog kan