Bekijk volle/desktop versie : Tips om toch een leuke el aid voor mijn man te creeren



20-10-2006, 22:52
Salaam alikoem meiden,

Heb een vraagje voor jullie omdat el aid mischien insjallah op maandag is en mijn man niet vrij kan krijgen , nog erger gaat hij zondagavond weg tot vrijdag hij zit in de luchtmacht en moet op oefening hij kan geen vrij krijgen.
En nu wil ik voor hem wat doen dat hij mee kan nemen weten jullie mischien wat ideetjes want ik vind het zo erg dat hij dan helemaal alleen is en helemaal geen islamitische collega's heeft.

Alvast bedankt meiden

20-10-2006, 23:51


ik zou kleine pakketjes maken met allerlei dingetjes in van hartelijk tot zoet, je weet wel zelf wat zijn favorieten zijn, eventueel wat koud gegeten kan worden als hij het niet kan opwarmen?? legerkeuken hihi niet te doen verpak het mooi en schrijf er een briefje bij met ' SURVIVAL KID' van thuis of van je vrouwtje????

21-10-2006, 00:11
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik zit met hetzelfde verhaal toevallig schat

weet je wat ik ga doen..
van die pakketjes maken met leuke kaartjes fotos en koekjes in alle soorten

een leuke dua boekje en mn lingerie.. uhuh .. ik bloos helemal maar jah het is en blijft je man he

21-10-2006, 00:14

Citaat door LalaMehboela:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik zit met hetzelfde verhaal toevallig schat

weet je wat ik ga doen..
van die pakketjes maken met leuke kaartjes fotos en koekjes in alle soorten

een leuke dua boekje en mn lingerie.. uhuh .. ik bloos helemal maar jah het is en blijft je man he




ah wat leuk dat je het mee gaat sturen.

21-10-2006, 13:04


wat een leuke ideetjes heb nu genoeg ideeen ( en van dat lingerie ga ik zeker doen bloos, bloos hihihii).

succes voor de vrouwen die hun man moeten missen