Bekijk volle/desktop versie : Het beg0n allemaal met een feestje..



Pagina's : [1] 2

20-10-2006, 17:41
Hoofdpers00n aleyna

Ze werd toen ze nog baby was, doorverkocht door haar vader aan rijke mensen.
Waar ze bij opgroeide.
Ze kreeg alles wat ze wou.Haar stiefouders waren 1 van de rijkste mensen.
Ze was dolgelukkig

20-10-2006, 17:43


Begin maar, zou ik zeggen

20-10-2006, 17:44
Begin maar

20-10-2006, 18:00
[B]Ik werd door me stiefvader naar me echte vader gebracht in het dorp.
daar aangekomen nam ik afschreid van me stiefvader .hij zou me over een week ophalen.Ik vond het moeilijk om bij me echte ouders te zijn ..Maar doordat me stiefvader me steunde en zei dat me vader me erg misten en me graag beter wou leren kennen wou ik me odurs een kans geven.
Die avond werd ik uitgenodigd op een feest.Ik ging daarheen met me getrouwde broer me zusje en me echte ouders ik voelde me niet op me gemak.Ik had een raar gevoel binnen.Het was zo druk iedereen keek me aan want ze wisten wat er gaande was.dat ik het meisje was die op gegroeit was bij hele rijke mensen.Ik had het even niet meer.Was ik maar niet naar het feestje gegaan dacht ik bij zelf.Ik besloot even om naar buiten te gaan.
Ik ga even naar buiten zei ik tegen me moeder.
Toen ik naar buiten liep voelden ik opeens een hand op me schouder.
Ik schok..
Ik draaiden me om maar daar was het al te laat voor op dat moment werd ik van voren vast gepakt..Ik zag in de verte me moeder met tranen in haar ogen
Wat gebeurd err..???

20-10-2006, 18:06


ga snel verder xxxxjes

20-10-2006, 18:20
ga gauw verder
xxxx

20-10-2006, 18:26
IK werd met moeite naar een kamertje geslurt door een paar mannen die ik niet kenden..dat terwijl ik me meoder gwn in de verte zag kijken met tranen in haar ogen.Ik zag dat me vader me moeder mee naar binnen nam.Wat is dit d8t ik bij me zelf k schreeuwdee laat me losss wat doen julliee maar ze gaven geen antwoord ik werd in een kamertje gebracht.Daar zat ik dan met zoveel vragen in me hoofd ik begon te huilen en te schreeuwen.wat willen ze van me waarom laten me ouders dit toe.Opeens hoorde ik dat iemand binnen kwam het was me broer hij keek me strak aan.Zat hij hier achter?O my god wat overkomt mij dacht ik.hij kwam tegenover me zitten,hij had een pistool in ze hand..Ik was zo bang en andere kant zo verbaasd.Hij begon te praten LUister goed wat ik nu gaat zeggen Aleyna.Je bent me zusje ookal ken ik je niet we hebben bloedverband en ik hou heel veel van je maar er is iets dta je moet weten.In dit dorp zijn er regels..waar we moeeten aan houden.Ik ga een voorstel doen In dit pistool zitten 2 kogels 1 voor jou 1 voor mij ik hoef hem niet te gebruiken als jij doet wat ik wil.Jaa maar waarom zeg je dit allemaal wat heb ik gedaan wat zijn de regels ik begreep er nix van.HIj begon me het uit teleggen.De vrouw waar ik mee bent getrouwd had ik eerst ontvoerd van een riijk gezin.Ze zijn de machtigste uit het hele dorp ze Hebben zoveel mensen die voor hun werken.en nu willen ze jou hebben jij moet met hun zoon trouwen Als jij dit niet doet.Word ik vermoord MIjn vrouw en jij.Dusz aan jou de keus zoals ik al zei er zitten hier 2 kogels.Op dat moment hoorden ik de deur open gaan dat was mijn kans dacht ik.Ik rende de kamer uit door een hal naar buiten.Me broer renden me 8erna net buiten aangekomen zag ik een man met een pistool hij wou op me schieten maar me broer sprong voor me en de kogel kwam op me broer terecht.Ik zag dat het op z'n been was.Hij viel op de grond en ik omhelsdee hem gaat hett o shit het is ook mij schuld.Al snel werd ik van hem afgetrokken.Met pijn in me hard en dikke tranen in me ogen werd ik weer naar binnen gesleurd.Een best wil dikke strenge vrouw begon tegen me te schreeuwen.Zie je het is jou schuld dat je broer een kogel heb gekregen in ze been meot je maar niet zo eigewijs zijn.Ze deed me met moeite een jurk aan.IK strengelde door tegen maar ik had neit genoeg kracht tegen die vrouwen daarna werd ik naar binnen gevracht bij het feest.Ik had een trouwjurk aan.En ik moest zitten op een stoel naast mij kwam een JOngen zitten hij was vest wel aantrekkelijk.Maar ik was zo kwaad van binnen.het leek wel een droom.IK merkte nu dat ik mij handtekening moest zetten Bij het jawoord.K voelde een pistool 8er op me rug gedrukt.En zette me handtekening.IK wou weg ik werd licht in me hoofd ik d8 dat ik flauw viel toen ik wakker werd.Lach ik in bed.IK keek met1 of alles nog aan was en Me jurk was aan gelukkig maar d8 ik even bij mezelf maar al snel zag ik de jongen naast me op het randje van het bed.Hij sneed een snee in ze hand en deed het tegen de laken aan.En nam de laken mee en verdween.Op dat moment begon ik met huilen..

20-10-2006, 19:36
ga verderrrr!!!
Nieuwe Fan !!!

21-10-2006, 22:32
Ik voeldeeee me Zoo ergg verot van binnen.Ik begon met denken aan alles aan me arme stiefvader en moederr die van nix weten ze denken dat ik op een feestje ben ..wisten ze maar dat ik hier opgesloten was..met die gedachten viel ik in slaap .Het was ochtend en ik werd wakker gemaakt door een meisjee ""gelin ahh word wakker ik schok ik keek om heen en merkte al gauw dat ik nog steeds in een nachtmerrie leefde was het maar een droom.Het meisje bleek een dienstmeisje te zijn.Ze vroeg me te ontbijten maar ik zei nee ik was zo kwaam van binnen waarom moest dit mij overkomen.IK besloot om de hele dag in me kamer te zitten totdat ik opeens hoorden dat er bezoek was gekomen en het bleken me stiefouders ik rende met1 de slaapkamer uit en liep door het prachtige grote huis naar de woonkamer waar ik me stiefvader ze stem hoorde.Ik was zo blij de tranen begonnen te komen ik omhelsde ze.Wat is er gebeurd..ik ging langs je ouders en daar was ej niet viavia hoorden we dat je hier zat.Ik begon nog harder te huilen.Ik ben verplicht getrouwd watttwattt schreeuwde me moeder.We gaan nu weg hierr.Je komt met ons mee..Neee ik kan niet yemmaaa als ik dat doe dan vermoorden ze mij en me broer.Nee dit geloof ik niett schreeuwde me stiefvader dit kan niet waar zijn..ik haal je binnendekortse x hier uit weg dat beloof ik je.JAa zei ik ga nu maar ik hou heel veel van julliee en we omhelsdee elkaar en me stiefouders werden eruit gelaten.Ik keek ze nog na met dikke tranen Me Man keek toe.Ik hoorden hem tegen een paar jongens zeggen die voor hem werkten dat ze 8er mij ouders moesten aanrijden zodat ze niet zouden verdwalen in het grote dorp.Ik ging we naar Me kamer en Nam een douche.Ik bleef uren onder douchee.Totdat ik mij naam hoorden Aleynaaaa zei Mij man.Ik deed een handdoek om me heen en ging de douche uit.Wat is er zei ik met kwade ogen.Hij keek me triest aan.Jaaa wat is er zeg dan.Ikk kk moet je wat zeggen..en er viel weer een stiltee..Jaa zeg dann .Je ouders zei hij.Ja wat is er met me stiefouderss?Ze hebben een ongelijk gemaakt ze zijn dood het spijt me.Wat zeg jeee Maak je een grapje ofso jullie hebben zoveel aangedaan en nu wil je ook bnog zo een ziekelijke grap maken jullie zijn gek.Maar hij keek mee zo treurig aan..toen begon ik te twijfelen ik kreeg een brok in me keel me ogen begon te branden .zeg dat je een grap maak zeg hett ik begon te schreeuwe.Sorryy het spijt meeee zei hij opdat moment viel ik flauw

21-10-2006, 22:52
hey die ken ik das sila

vay vay demek sende atv ye bakiyon

21-10-2006, 22:58
Ik werd wakker toen er colonya op me gezicht werd gedrukt.Ik begonn weer met huilen.Ik vroeg waar me ouders waren ze zijn in het ziekenhuis zei me man.Ik wil er nu naar toe ik wil ze zien..En we besloten er heen te gaan ik liep met moeistee ik voeldee me zo kapotttt van binnen me man had me steving vast en hielp Me naar de auto lopen toen we bij het ziekenhuis waren aan gekomen werd het laken ervan afgehaalt.En ik zag de lijken van me ouderss..Dit was zo ergg op dit momentt wou ik egt dood.Me man pakte vast.KOm we gaan hier weg het is niet goed voor je en we liepen naar buiten.Toen zag ik me stiefoomen zijn vrouw ik rende op hem af en omhelsde hem huilend.Ik vind het zo erg was ik maar in hun plaats dood.HIj duwde me van hem aff..Het is jouu schuld schreeuwde hij.Als jij er niet was geweest waren ze nu nog levend.IK ben je oom niet meer je bent geen deel van de familiee je meot schamen je bent een schande.En ik begon nog harder te huilen omdat moment.Begon me man met praten.Doee rustigg wat zeg je tegen mij vrouw het is haar schuld niet blabla..HIj bracht me naar de auto ik vroeg Hem met1 of ik naar de begravenis mocht gaan volgende week zaterdag.die begravenis was in een andere stad>tuurlijk mag je gaan daar heb je recht op het zijn je ouders dat is het laaste wat je voro ze kunt doen.IK kon nix anders dan huilen.Wacht even zei me man ik ga ff een glaasje water voor je halen, en ik bleef in de auto w8en.Toe hij terug kwam vroeg ik of we met ze 2en volgende week naar de begravenis zouden gaan .HIj zei opeens dat we niet meer gaan..Wattt net zei je van wel en nu van niet wat is ditt ben jgek ofsoo het zijn me ouders.Je gaat niet klaar ik ben je man je hebt nix te willen..Als i kzeg nee is het nee..Ik werd zo kwaam dit kon niet waar zijn..Thuis aangekomen begon ik hem te bedreigen .Als jij me niet laat gaan dan vertel ik tegen je vader dat het bloed op de laken van jou was en inet van mij..HIj werd kwaad hij wou me een klap geven maar hij hield ze hand tegen.Slaa me dan schreeuwde ik dit meost er ook nog bijkomen..zodra jij je hand optilt heb je me al geslagen daar kotm het op neer..Hij zuchte en verliet de kamer.Me schoonmoeder kwam binnen.We leefden met Me man en zijn ouders en heel veel werkers in heel groot huis met met open balkons en tuinen..Het was zoo groot .ME schoonmeoder..HOu op met dat gehuil ieder1 gaat dood op zn tijd dit is de wil van allah dat heb je nix van te zeggen inplaats van hier te treuren Kan je wat nuttigs doen en die kleren..die trek je uitt je draagt vanuf nu geen p[en kleren meer..Ze riep het dienstmeisjee haal al de kleren uitt aleynas kast en gooi ze weg vanuf nu doet ze langere dingen aan..WaT schreeuwde blijf er van afff ik ben nix van jullie en dat bloed was niet van mij ik ben jullie schoondochter niet .Me schoonmoeder gaf me een klap in me gezichten liep kwaad de kamer uit.Ik viel op de begon en ik kon nix meer dan huilen en huilen

21-10-2006, 23:00
AUHHUA juistt silaa valla..seye yaziyim dedim..weetje hoe moooiee ergee dizi het iss

21-10-2006, 23:01


heey maak jij aff dan jij kend hem ook sende yaz burdaa

21-10-2006, 23:01
verder
ben son bölumu kacirdim

21-10-2006, 23:04
zo je moest egt kijken was kapot erggm maar woensdag tekrari geliyor ozaman izle

Pagina's : [1] 2