Bekijk volle/desktop versie : Hij komt mij vragen wat neemt hij mee??

Pagina's : [1] 2

27-06-2002, 12:30
Hoi,

Binnenkort gaat het gebeuren dan komt mijn huidige vriend officieel om mijn hand vragen. Alleen hij weet niet zo goed wat hij mee moet nemen.
En ik al helemaal niet. Wie kan mij helpen.

Wat moet hij de eerste keer meebrengen en wat bij de officiele dag.

Groetjes

27-06-2002, 13:43

ik zal je vertellen wat mijn vriend had meegenomen.....pak maar pen en papieR

-halve schaap
-krat appels
-krat bananen
-krat sinaasappels
-een aantal kippen
-krat met diverse firsdrank
-heel veel snoepgoed
-aantal zakken met diverse noten(walnoten,pistache ed.)
-paar bosssen nena(muntbladern die je in thee doet)
-bossenkasboer.mrednoes
-en last but not least: heel veel suiker!!!!!!!!!!!!!1

en verder weet ik het echtn iet meer...ik weet dat ik enkele dingen vergeten ben.

ER zijn ook mensen die takjsieta en sieraden meenemen voor de bruid,maar dat kan ook later.

27-06-2002, 13:49

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
is zeker een grappje..wacht ff ..hahahahahahahahahahahah

was namelijk niet duidelijk wat je boodschap was?!

27-06-2002, 13:55
Hoi Meisje,
Ten eerste van harte gefeliciteerd, Spannend he :-)

Ik weet niet of jullie het uitgebreid gaan vieren, ik bedoel met familie en zo. el mohim mocht het zo zijn dan heb ik hier een lijst voor je:

Vlees
Kippen
Fruit
BARKOUK EN ZETOUN
Koekjes en snoep
Noten
Suiker
Frisdrank en een bosbloemen voor jou natuurlijk.

Nou Meisje heel veel succes!!!!!

Groetjes

27-06-2002, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door salina20
Hoi Meisje,
Ten eerste van harte gefeliciteerd, Spannend he :-)

Ik weet niet of jullie het uitgebreid gaan vieren, ik bedoel met familie en zo. el mohim mocht het zo zijn dan heb ik hier een lijst voor je:

Vlees
Kippen
Fruit
BARKOUK EN ZETOUN
Koekjes en snoep
Noten
Suiker
Frisdrank en een bosbloemen voor jou natuurlijk.

Nou Meisje heel veel succes!!!!!

Groetjes
JA DAT IS WAT IK VERGETEN WAS: BOS BLOEMEN,ROZEN WAREN HET

27-06-2002, 14:02
Juist OUIDAD, IS HEEL BELANGRIJK

27-06-2002, 17:00
100 kamelen
50 geiten
12 giraffen
20 nijlpaarden

27-06-2002, 17:00
Nee effe serieus nu. Je zegt je huidige vriend, maar zien jullie elkaar veel? Ik bedoel, prive?

28-06-2002, 10:34
Ja we kennen elkaar al 2 jaar. Tuurlijk zien we elkaar geregeld. Ik bedoel je moet elkaar toch eerst beter leren kennen. Nix geks aan.

Ik vind de lijst met spullen die hij mee moet nemen wel heel lang. En als iemand nou niet zo heel veel geld heeft. En neem je dat allemaal mee bij het 1e kennismakingsgesprek of hoe gaat dat

28-06-2002, 10:44
Ohhhm meissie...als je nou had gezegd dat het budget niet zo groot was....kijk als hij je echt ten hand komt vragen...dan kan hij minimaal een aantal kilo vlees(ipv halve schaap) meenemen,3 kippen( ipv 10),4 kilo suiker en gewooon een bos bloemen...de rest in dan niet nodig als hij niet zoveel geld heeft......

maar als alleen bv zijn vader langskomt om met je vader te praten...dus aankondigen dat hij voor zn zoon je hand komt vragen.....dan hoeft die vader niet dat allemal mee te nemen.

Mag ik je wat vragen( je hoeft niet te antwoorden als je niet wil)...kijk je zegt dat jullie elkaar al 2 jaar kennen...dus je vriend wist dus al dat hij jou als zijn vrouw wil....dan is het toch logisch dat hij dan geld gaat sparen.....kijk als dat lijstje al best duur is....hoe zit het dan niet met verloving/bruiloft/huiskosten.....kijk dat zijn pas dure zaken.....?????

28-06-2002, 11:35
Maar wat ik wil weten is.. zien jullie elkaar prive??? dus zonder anderen erbij?

28-06-2002, 12:06
TUURLIJKKKKKK zien ze elkaar prive ze kent die jongen al 2 jaar is toch de normaalste zaak heeft duidelijk aangegeven dat het haar vriend is

28-06-2002, 12:29

Citaat:
Origineel gepost door nedermarokje
Maar wat ik wil weten is.. zien jullie elkaar prive??? dus zonder anderen erbij?
waar doel je op????

29-06-2002, 20:54
Salaam

Nou ik vindt het iets te veel. Iedereen moet iets nemen of zijn niveau. Het gaat erom dat jullie gelukkig zijn.

01-07-2002, 23:17
Als iemand je hand komt vragen, dan hoeft ie toch niet meteen de hele fruitmarkt en de voorraad bij de "lkazaar" mee te nemen??
Ik was altijd in de veronderstelling dat de man dat pas meeneemt als het meisje (en haar ouders) ja hebben gezegd...........

Pagina's : [1] 2