Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk XXXXX Vermogal XXXXX



20-10-2006, 17:01
hallo dames,,

ik heb hier eergister ofso gelezen dat vermogal egt goed is voor de groei van je haar..
ik heb ook al eerder een topic geleze voordat ik naar marokko ging.. dus heb ook vermogal gehaald.. heb het gelijk gebruik toen ik terug kwam van marokko.. en de eerste keer merkte ik nie zoveel verschil.. maar eergister zat ik zo te lezen over vermogal hierzo.. en ik dacht ik ga dat ook maar even doen voor me haar.. ik heb dit dus gister om 1 uur snachts in mijn haar gemasseerd en heb hier meegeslapen.. heb het vanochtend eraf gewassen.. ik vond het egt raar .. toen mijn haar droog was leek het wat dikker ofso.. er was dus verschil.. en ik heb mijn haar met olijfolie nu gemasseerd en mijn haar in een vlecht gedaan.. want ik heb normaal een bos krullen.. maar heb nu mijn haar uitgekamt dus en in een vlecht gedaan..
maar het helpt dus ook echt wel..

ik hou jullie op de hoogte..

xxxx

20-10-2006, 17:21


wat is die vermogal dan want ik lijd zwaaar aan haar verlies hou me op de hoogte je haar in een vlecht is het beste wat je kan doen

20-10-2006, 17:43
vermogal is eigen een middel tegen luizen.

20-10-2006, 17:48
een middel tgn luizen?? heb je luizen dan??

20-10-2006, 17:55



Citaat door lilqueen:
een middel tgn luizen?? heb je luizen dan??



veel mensen in marokko gebruiken dit omdat het schijnt te helpen voor haargroei

20-10-2006, 22:28

Citaat door lilqueen:
een middel tgn luizen?? heb je luizen dan??



wuahauhauhauha nee gelukkig niet !!

maar het schijnt te helpen tegen de haargroei.. ik heb dit bij een drogist gehaald in marokko helaas maar 2 tubes .. nu is het op maar ik heb het 2 x gebruikt.. dus ya we zullen inshallah zien..

el gayr inshallah..

x

20-10-2006, 22:33

Citaat door choco2:
wat is die vermogal dan want ik lijd zwaaar aan haar verlies hou me op de hoogte je haar in een vlecht is het beste wat je kan doen


salaam meid,

dat is een soort luizencreme wat ze in marokko ook gebruiken tegen haargroei en versterking van haar..
ik had dit gelezen en heb het gebruikt.. en heb nu al 2 dagen mijn haar in een vlecht.. en weet je wat je ook kan doen.. je haar achterste voren kamme zeg maar .. ik heb gehoord dat dat ook goed is voor je haar dat doe ik dus ook .. maar ik hou je op de hoogte


groetjes,

x