Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Geldinzameling Nouhaila 1,5 jr hartafwijking



20-10-2006, 14:48
Help aub

--------------------------------------------------------------------------------

Bismillaahi Arrahmaani Arrahiemi

AsSalaamoe 3aleykom warahmatulahi wabarakatuhu

incha'allah verkeren jullie in goede staat van gezondheid en imaan...

Ik mail jullie dit om jullie om een gunst te vragen. Een grote gunst inshaAllaah, eentje waarmee jullie een leven kunnen redden...

Het gaat om het leven van een Marokkaans meisje, Nouhaila Albakkari, van anderhalf jaar die aan een aangeboren hartafwijking lijdt. Ze moet dringend een operatie ondergaan, willen ze haar leven op tijd redden. Het gaat echt slecht met haar soubhaanAllaah, haar gewicht is (schrik niet) 6,9 kg.

De operatie gaat door in Rabat in het ziekenhuis van Ibn Sina. Alles is gratis zeggen ze daar, maar daarmee bedoelen ze enkel dat de dokters de ingrepen en visitaties gratis zullen doen, wat betreft de spullen om te opereren en zo moeten de zieken zelf betalen. In dit geval alles wat nodig is om een hartingreep te doen, moeten de ouders zelf betalen. Ze hebben een lijst meegekregen van wat ze allemaal moeten kopen. Het komt uit op een monsterbedrag van ongeveer 6000 euro.

Hierbij moet ik wel melden dat de vader werkt voor ongeveer 7 euro per dag (70 dirham) en hiermee moet hij zijn gezin, bestaande uit ouders en twee kinderen (waaronder Nouhaila) dagelijks onderhouden (eten, huur, kleding,&hellip.

Degenen die willen bijdragen tot het redden van dit meisje incha Allah, kunnen een bedrag storten op volgend rekeningnummer met de vermelding Nouhaila: 001-4332053-12.

Verder vragen wij jullie allemaal smeekbeden te verrichten voor de genezing van Nouhaila en andere kinderen die zich in dezelfde situatie bevinden. Moge Allah jullie rijkelijk belonen voor jullie donaties

voor meer informatie mogen jullie me gerust een pm sturen zo kan ik jullie in contact doen brengen met het meisje dat me dit mailtje heeft gestuurd

Ma3a slm
__________________________
Zeg bismillah en open je hart voor deze mooie maand, waarin we tot rust komen en ns lichaam wordt gereinigd. Zeg InchaAllah tegen al het goede dat komen moet en zeg Alhamdoulillah voor wat je hebt. Draag het goede mee met je hart en Allah swt wijst je de weg!! Ramadan Mabrouk, iedereen

KLik hier aub op http://forums.marokko.nl/showthread....5#post24935415

Bericht geplaatst door Majdolina

20-10-2006, 16:00


wie regelt het voor haar?

20-10-2006, 16:05
Majdolina heeft het bericht geplaatst. Misschien dat zij het wil verzamelen.
Je kunt haar een pm sturen

20-10-2006, 16:07
ik wil wel wat geven maar alleen maar haar naam en reknum kom ik niet ver

20-10-2006, 16:09


daar heb je gelijk in maar majdolina gaf al aan dat wij met haar kunnen pm'men