Bekijk volle/desktop versie : slecht gevoel



Pagina's : [1] 2

20-10-2006, 06:52
[ik voel me slecht ik heb geen energie en puf. heb griep, heb hoofdpijn, heb keelpijn, heb een lopende neus en dan nog vasten erbij .



ik wil me zieeeeeeeeeeek melden maar ben bang dat ze slecht over me gaan denken . Gisteren precies zelfde verhaal... ze zagen hoe ik erbij liep. Iedereen vroeg gaat het wel blablabla maar niemand die zegt ga maar naar huis

zal ik me gewoon ziekmelden? of gewoon gaan en er als een lijk bijlopen ]

20-10-2006, 06:55


Allah yeshafiek lieverd

Als je je helemaal niet goed voelt zou ik me maar ziekmelden en lekker even aan jezelf denken!

Nee op het werk zijn ze niet zo attent om tegen je te zeggen dat je er zo ziek uit ziet dat je maar beter naar huis gaat.

Je zei toch dat ze je gisteren zo hebben gezien, bel ze gewoon op en meld je vandaag ziek.

Beterschap

20-10-2006, 07:00
Ameen

ja ze zijn inderdaad niet zo attent. zal wel iets nederlands zijn. wel zeggen gaat het wel je ziet er niet uit. maar effe zeggen als het niet lukt dat je gewoon weg kan.


Ik moet over 10 minuten weg maar ik ga ze gewoon bellen. schijt of ze het erg vinden. mijn gezondheid gaat voor.

tnxss

20-10-2006, 07:03

Citaat door Islam4You:
Ameen

ja ze zijn inderdaad niet zo attent. zal wel iets nederlands zijn. wel zeggen gaat het wel je ziet er niet uit. maar effe zeggen als het niet lukt dat je gewoon weg kan.


Ik moet over 10 minuten weg maar ik ga ze gewoon bellen. schijt of ze het erg vinden. mijn gezondheid gaat voor.

tnxss



Graag gedaan, doe lekker rustig aan vandaag.

20-10-2006, 07:28


Als je ziek bent moet je je gewoon ziek melden meid! Je wilt toch niet dat het erger wordt?

20-10-2006, 10:50
meid ga naar huis gezondheid gaat voor

20-10-2006, 11:08
ik ben thuis gebleven en ben pas wakker

tnxss meiden.

20-10-2006, 11:10

Citaat door Islam4You:
ik ben thuis gebleven en ben pas wakker

tnxss meiden.


20-10-2006, 11:10
goed gedaan beter flink uitzieken anders blijf ziek..

Beterschap..

20-10-2006, 11:11
Ik liep er tijdje ook als een lijk bij...Iedereen:Oh wat zie je wit?? Gaat het wel met je? Voel jij je wel goed?? Ik zei elke keer: Nee, het gaat niet! Ik ben ziek en voel me waardeloos! En het antwoord was: Tja...Nu heerst het heel erg...iedereen voelt zich niet goed

20-10-2006, 11:19

Citaat door Sibel_flower:
goed gedaan beter flink uitzieken anders blijf ziek..

Beterschap..


ja inderdaad. Vooral daar ze hebben volgens mij niet van een cv gehoord. eergisteren was het superkouddddd zowel binnen als buiten. maar geen vc aangezet die gierigerds. Ik denk dat het daardoor komt da k ziek ben geworden. Door die kou en geen dikke kleren aan



Citaat door salwa23:

20-10-2006, 11:20

Citaat door aardbeitje:
Ik liep er tijdje ook als een lijk bij...Iedereen:Oh wat zie je wit?? Gaat het wel met je? Voel jij je wel goed?? Ik zei elke keer: Nee, het gaat niet! Ik ben ziek en voel me waardeloos! En het antwoord was: Tja...Nu heerst het heel erg...iedereen voelt zich niet goed


ja echt weird. terwijl als je wil dat iemand goed werkt dast diegene gewoon lekker moet uitzieken om weer 100% aanwezig te zijn.

20-10-2006, 11:22



Citaat door Islam4You:
ja inderdaad. Vooral daar ze hebben volgens mij niet van een cv gehoord. eergisteren was het superkouddddd zowel binnen als buiten. maar geen vc aangezet die gierigerds. Ik denk dat het daardoor komt da k ziek ben geworden. Door die kou en geen dikke kleren aan





Volgende keer maar sjaal en handschoenen aan op werk

20-10-2006, 11:24

Citaat door Islam4You:
ja echt weird. terwijl als je wil dat iemand goed werkt dast diegene gewoon lekker moet uitzieken om weer 100% aanwezig te zijn.


Ik had me toen ook ziekgemeld...En een week later moest ik van een arbo consulent gewoon weer aan de slag. Maar dan voor halve dagen! En zelfs dat trok ik niet. Ik ben gegaan..En liet echt alles uit mijn handen vallen, liep sloom, hing elke 5 minuten met mijn hoofd boven de wc pot

Dus halve dagen voor niets...Ik zei toen tegen mijn baas...Nou zo heb je ook lekker veel aan me! Ze zei toen: Nou ik ben toch blij dat je er bent De volgende dag ben ik gewoon weer thuis gebleven...En alhamdoelilaah..Ik zit nog thuis uit te zieken. En ga niet terug totdat ik me 100% beter voel

20-10-2006, 11:27

Citaat door aardbeitje:
Ik had me toen ook ziekgemeld...En een week later moest ik van een arbo consulent gewoon weer aan de slag. Maar dan voor halve dagen! En zelfs dat trok ik niet. Ik ben gegaan..En liet echt alles uit mijn handen vallen, liep sloom, hing elke 5 minuten met mijn hoofd boven de wc pot

Dus halve dagen voor niets...Ik zei toen tegen mijn baas...Nou zo heb je ook lekker veel aan me! Ze zei toen: Nou ik ben toch blij dat je er bent De volgende dag ben ik gewoon weer thuis gebleven...En alhamdoelilaah..Ik zit nog thuis uit te zieken. En ga niet terug totdat ik me 100% beter voel

\hahaha ja jij krijgt er voor betaald dan krijg je de arbo achter je aan. IK krijg er poep voor Alleen studiepunten uiteindelijk . Hoop maar niet dat mijn beoordeling vanaf hangt .

dat zeggen ze altijd. ik ben al blij dat je er bent. ook tegen mij

Pagina's : [1] 2