Bekijk volle/desktop versie : 1 sec. nodig.. Steun je zusterss.



19-10-2006, 20:31
http://www.home.nl/nieuws/peiling/

Stemmen please

21-10-2006, 21:41


heb gestemd

21-10-2006, 21:46
kheb ook gestemt !!!
die dinge moet eg zo snel mogelijk verdwijne
k vin ze enggg

21-10-2006, 21:53
Uhuu. Die stem wilde ik niet maarj.


21-10-2006, 23:18


ik vind ook dat die boerka verboden moet worden, hoofdoek en wijde bedekte kleding is genoeg. waarom die boerka je ziet niet of het een man of vrouw is en er word veel misbruik van gemaakt.

22-10-2006, 06:28
Wat onze persoonlijke mening is over de niqaab doet er niet toe, het gaat toch dat een ieder de vrijheid moet hebben om zelf te kiezen wat hij/zij draagt. Op het moment dat je tegen stemt, stem je voor de vrijheid van eigen keuzes maken (hoe extreem die voor anderen ook lijken, een ieder moet dat voor zich zelf kunnen bepalen).

22-10-2006, 06:44
een bruka vind ik ook gek en vrouw hoort zich zoals de man te bedekken van enkel tot hals en tot de polsen de gezicht mag zichtbaar zijn

ik zie ze soms in een burka en dan ook nog eens handschoenen ma ja iedere zijn pas van het leven en ieder zijn wil

22-10-2006, 08:00
Moge allah swt de ongelovigen en de huichelaars vervloeken en gooien in de diepste lagen van het hellevuur inscha allah.

Want zij denken de partij van allah te kunnen breken, moge allah swt hun breken.


Subhan allah. Nu wij de zogenaamde broeders en zogenaamde zusters nodig hebben keren ze ons de rug. En dan nog te bedenken dat sommige van ons eigen zogenaamde broeders en zusters van mening zijn dat deze vorm van aanbidding en vorm van imaan die door sommige van onze gerespecteerde zusters als verplicht word gezien en door anderen gerespecteerde zusters weer als aanbevolen, door deze zogenaamde broeders en zusters word dit als "eng" of als "te" beaschouwd. Wat bezielt jullie. Word wakker van jullie droom (waarin de koefar jullie heeft vastgeketend).

Ohhhh jij die gelooft als er werkelijk enige geloof in jou hart zit dan veroordeel je deze vorm van misdaad. Als er maar werkelijk terg grootte van een stofdeeltje imaan in jou hart zit veroordeel je deze misdaad.

22-10-2006, 12:05

Citaat door sheikhalalbani:
Moge allah swt de ongelovigen en de huichelaars vervloeken en gooien in de diepste lagen van het hellevuur inscha allah.

Want zij denken de partij van allah te kunnen breken, moge allah swt hun breken.


Subhan allah. Nu wij de zogenaamde broeders en zogenaamde zusters nodig hebben keren ze ons de rug. En dan nog te bedenken dat sommige van ons eigen zogenaamde broeders en zusters van mening zijn dat deze vorm van aanbidding en vorm van imaan die door sommige van onze gerespecteerde zusters als verplicht word gezien en door anderen gerespecteerde zusters weer als aanbevolen, door deze zogenaamde broeders en zusters word dit als "eng" of als "te" beaschouwd. Wat bezielt jullie. Word wakker van jullie droom (waarin de koefar jullie heeft vastgeketend).


Ohhhh jij die gelooft als er werkelijk enige geloof in jou hart zit dan veroordeel je deze vorm van misdaad. Als er maar werkelijk terg grootte van een stofdeeltje imaan in jou hart zit veroordeel je deze misdaad.
Masha'Allah

22-10-2006, 13:38
79% van de 24211 hebben Ja gestemd.

22-10-2006, 14:34
Ewa als iemand een burqa wil dragen, dan zijn wij NIET degene die dit moeten verbieden..Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bijvoelt...

22-10-2006, 17:05
salaam iedereen, dit is het enige wat ik er bij wil voegen moge allah de mensen straffen vooral de moslim"s die er tegen zijn........... x jullie zuster die er wel voor jullie is moge allah SWT jullie bij staan insha allah

22-10-2006, 17:43


Insha-Allah!

22-10-2006, 17:45
Ja
79%

Nee
21%