Bekijk volle/desktop versie : De bevalling..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2006, 17:38
Is het echt zo zwaar en vreselijk?..

Mijn vriendin is net een paar weken zwanger, en ze maakt zich nu al druk om de bevalling.
En die misselijkheid, hoe lang duurt dat?
En wie was er niet zo blij met haar zwangerschap?
En hoe blij ben je als je je kindje in je handen hebt?

19-10-2006, 17:41



Citaat door IkBenNadina:
Is het echt zo zwaar en vreselijk?..

Mijn vriendin is net een paar weken zwanger, en ze maakt zich nu al druk om de bevalling.
En die misselijkheid, hoe lang duurt dat?
En wie was er niet zo blij met haar zwangerschap?
En hoe blij ben je als je je kindje in je handen hebt?




Of ben jij zwanger...

19-10-2006, 17:42
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, want het lijkt me eng! Maar ik wil inscha allah wel kinderen als de tijd daar rijp voor is!

Toen mijn zus bevallen was zei ze.. ik wil NOOOOOOOIT meer kinderen!!
Echt pijn.. ze kon nauwelijks ademen..kreeg het benauwd..ze was van beneden uitgescheurd en noem maar op! Kinderen zijn heel schattig, maar je moet er ook wat voor doen hoor..

19-10-2006, 17:44

Citaat door sgatje22:
Of ben jij zwanger...




Hm, zou je wel willen weten he?

19-10-2006, 17:45



Citaat door Ghatar_tangawia:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, want het lijkt me eng! Maar ik wil inscha allah wel kinderen als de tijd daar rijp voor is!

Toen mijn zus bevallen was zei ze.. ik wil NOOOOOOOIT meer kinderen!!
Echt pijn.. ze kon nauwelijks ademen..kreeg het benauwd..ze was van beneden uitgescheurd en noem maar op! Kinderen zijn heel schattig, maar je moet er ook wat voor doen hoor..




My god!

19-10-2006, 17:46
HALLO.....er komt gewoon een groot hoofd uit je poes...

19-10-2006, 17:53
mijn bevalling was niet echt een voorbeeld model...maar je moet iets voor je kind overhebben!

het gaat pijn doen maar hoeveel en hoelang dat kun je neit weten
misselijkheid kan heel de zwangerschap doorduren of maar de eerste 4 maanden.....is het echt erg en constant neem dan contact met je huisarts op want die heeft er een pilletje voor

ik was ongelovelijk blij met mijn zwangerschap en met de mooie mashallah baby die ik kreeg in mijn handen.....en hemdullilah ik ben ngo steeds heel blij met mijn 2.5 jarige marokkaantje hoor!

19-10-2006, 17:54
Ja, een bevalling is pijnlijk, zeer pijnlijk.

Ik vind het tot nu toe de mooiste gebeurtenis in mijn leven. Ik heb ons kindjes 9 maanden mogen dragen om ze vervolgens te baren in bijzijn van mijn man. Ik voel me een sterkere vrouw dan ooit. Het is een ervaring die niemand van je kan afpakken.

Ik hoop ook echt dat alle vrouwen met een kinderwens gehoord worden door Allah swt en gezegend mogen worden met een kindje.

19-10-2006, 17:56
Je vriendin moet zich niet zo focussen op de bevalling. Laat het over der heen komen..het moet toch gebeuren. Tijdens de zwangerschap moet ze juist genieten van het wondertje dat in der groeit.

liefs,
Norelyn.

19-10-2006, 18:07
Mijn bevalling was echt een hel.
Maar de afgelopen twee weken heb ik rond gelopen met een darmonsteking en zwaar verstopte darmen. Ik d8 dat ik dood ging deze pijn was tien keer erger zo erg dat ik in een rolstoel zat.

Al hamdoulilah ben ik mijn pijn allang vergeten.

19-10-2006, 18:09
Nadina, what's wrong with you girl, je praat over bevallingen!!!

19-10-2006, 18:10

Citaat door IkBenNadina:
Is het echt zo zwaar en vreselijk?..

Mijn vriendin is net een paar weken zwanger, en ze maakt zich nu al druk om de bevalling.
En die misselijkheid, hoe lang duurt dat?
En wie was er niet zo blij met haar zwangerschap?
En hoe blij ben je als je je kindje in je handen hebt?
ja oegti de bevalling is zeer pijnlijk , maar ieder vrouw is anders , de andere kan de pijn tegen ,en die andere niet , maar bij mij ik ben sinds twee weken bevallen van een meisje , met een keizersnee ,en dat is een hele mooie ervaring , in het begin was ik heel erg bang ,maar dat hoefde echt niet want je voelt helemaal niks tijdens het buik operatie , mijn baby was in stuitligging van daar ,met mijn eerste kind was het een normalle bevalling , en dat was kort maar krachtige pijnlijke bevalling ,en zodra de baby in je armen ligt dan voel je geen pijn meer en ben je de gelukkigste moeder ter wereld.

19-10-2006, 18:10


O by the way mijn bevallingen waren romantisch

(Op het krijsen en schreeuwen en schelden en janken na)

19-10-2006, 18:12

Citaat door IkBenNadina:
My god!


Erg he? Ghair inscha allah.. Als je graag kids wilt, dan heb je het er wel voor over..

19-10-2006, 18:18
Bij mij viel het harstikke mee, de eerste 3/4 maanden misselijk daarna ging het beter en de bevaling viel ook harstikke mee, kijk er goed op terug, weeen doen nou eenmaal pijn maar je komt er wel doorheen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5