Bekijk volle/desktop versie : Haat Voor DIe Jongen ... Veranderde OPeens In LIefde Voor HEM



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

19-10-2006, 17:31
ik wou graag beginnen met een verhaal die ik zelf verzonnen heb ....ik ben een nieuwe lid en ik wou gwoon effe kijken of jullie mijn verhaal mooi vinden

Nouhaila: is half portugees half marokkaans is net 20 geworden heeft blauw grijse ogen en is licht getint.
younes: de broer van nouhaila ... lang heeft spieren groene ogen en ook getint
seloua: de zus van nouhaila lijk op nouhaila alleen met donkere ogen..
karima: nouhailas beste vriendin
yasmina: ook haar beste vriendin
fatima: de Bitch van school aartsvijand van nouhaila
toufik: de nieuwe jongen op school




tringgg .. daar gaat me wekker weer had totaal geen zin om op te staan maar ja moest wel .. ik stond op en liep naar de douche , ik deed vast de kraan aan .. heej zwerfer schiet op als je een lift naar school wil riep me broer younes .. JAA CHILL MAN KOM ER AAN .. ik rende naar de douche en ik waste me snel n kleden me aan en deed wat ik moest doen en rende naar benden .. nouhaila wil je geen eten mee naar school riep me moeder ? neej mama shokran mama ik ga naar school beslama ... beslama zina


kifes heb je marathon gerend ofzo ? ja ik moest tog snel doen van jou sukkeltje van me whaha .... heej doe stoer ik schop je zo de auto uit hoot whahah ga ga met jou whah.. eindelijk op school aan gekomen kwam me beste vriendin al naar me toe rennen ...
nouhaila hoor dit er is 1 spange jongen op school toen ik hem zag wou ik hem op eten whahah w8 ik kom er aan ik gaf me broer een kusje en zei gedag .... dat was het voor nu zeg me als je het leuk vindt !!!

19-10-2006, 20:03


ik liep samen met me beste vriendin yasmina naar mijn school
ik zag daar DE BIITCH van de school .. . ik zag ze allemaal weer naar me kijken jelousss gwoon .. ik keek ze vies aan en liep door yasmina had niks door die was te druk met het praten
Zinaaatjuh hoorde ik opeens ik keek achter me en ik zag me lieve schatje karima .. heej sgatje alles goed vroeg karima jah hmdl met jou ... jaaah lekker weet je wrm ? nee ik wist wrm maar ik deed netalsof ik achterlijk was .... want karima was natuurlijk een egt jongens gekkk
IK ZAG ZO EEEN LEKKER JONGEN JAMMIE GWOON wjahah ik had het al gehoord van yasmina .. maar ik wil hem wel zien hoor
TRing iedereen liep naar zijn klas gelukkig zat ik met karima en yasmina in de zelfde klas .... heej sgatjes ik ga vast naar de klas owke ? ja is goed ik zie je zo is goed
ik liep door de gang naar mijn klas totdat ik fatima tegen kwam .
kijk als dat niet die xxxx is die-denkt-dat-ze-lekker-is
fatima moest nog om haar eigen grappen lachen ik keek der aan enzei liever dat ik weet dat ik lekker ben dan dat ik zo onzeker ben dat ik het van andere mensen moet horen of ik lekker ben tog fatima ? whahah ik lachte haar uit en iedereen zag en hoorde wat ik hoorde en ze gillde : ehhh fatima je bent vies gedist alsjeblieft whahahah iedereen lachte haar uit .... maajah zo biitch was ik niet alleen van me moeder heb ik geleerd om voor me zelf op te komen en dat doe ik nu !!!
ik liep dus de klas in .. maar ik stopt met lopen ik zag een jongen in klas ziiten met groene ogen en stekeltjes haar ... ik zag door zijn t-shirt dat hij egt veel spieren had . me hart stopte met kloppen .... ik kon me ogen niet van hem af krijgen....


WILLEN JULLIE NOU MEER OF MOET IK STOPPEN WEES EERLIJK


19-10-2006, 20:17
ga verder
maar gebruik een grotere lettertype

19-10-2006, 21:12

Citaat door Carita_Morena:
ik liep samen met me beste vriendin yasmina naar mijn school
ik zag daar DE BIITCH van de school .. . ik zag ze allemaal weer naar me kijken jelousss gwoon .. ik keek ze vies aan en liep door yasmina had niks door die was te druk met het praten
Zinaaatjuh hoorde ik opeens ik keek achter me en ik zag me lieve schatje karima .. heej sgatje alles goed vroeg karima jah hmdl met jou ... jaaah lekker weet je wrm ? nee ik wist wrm maar ik deed netalsof ik achterlijk was .... want karima was natuurlijk een egt jongens gekkk
IK ZAG ZO EEEN LEKKER JONGEN JAMMIE GWOON wjahah ik had het al gehoord van yasmina .. maar ik wil hem wel zien hoor
TRing iedereen liep naar zijn klas gelukkig zat ik met karima en yasmina in de zelfde klas .... heej sgatjes ik ga vast naar de klas owke ? ja is goed ik zie je zo is goed
ik liep door de gang naar mijn klas totdat ik fatima tegen kwam .
kijk als dat niet die xxxx is die-denkt-dat-ze-lekker-is
fatima moest nog om haar eigen grappen lachen ik keek der aan enzei liever dat ik weet dat ik lekker ben dan dat ik zo onzeker ben dat ik het van andere mensen moet horen of ik lekker ben tog fatima ? whahah ik lachte haar uit en iedereen zag en hoorde wat ik hoorde en ze gillde : ehhh fatima je bent vies gedist alsjeblieft whahahah iedereen lachte haar uit .... maajah zo biitch was ik niet alleen van me moeder heb ik geleerd om voor me zelf op te komen en dat doe ik nu !!!
ik liep dus de klas in .. maar ik stopt met lopen ik zag een jongen in klas ziiten met groene ogen en stekeltjes haar ... ik zag door zijn t-shirt dat hij egt veel spieren had . me hart stopte met kloppen .... ik kon me ogen niet van hem af krijgen....


WILLEN JULLIE NOU MEER OF MOET IK STOPPEN WEES EERLIJK

[/FONT][/SIZE]


[FONT="Times New Roman"] [SIZE="4"] wat moest ik nou doen ik kon niet blijven kijken ik lip door ik voelde 2 ogen in me rug prikken ik liep naar achter .. ik hoorde in de verte al de mensen van me klas .. toen iedereen in de klas zag ik elke gezicht naar hem kijken en vooral fatima keek hem aan met een blik van jammie .... ik voelde opeens een steekje jaloersheid
ik knikte me hoofd en ik dacht aan iets anders maar ik kon nergens aan denken behalve zijn mooie ogen ..
nouhaila riep yasmina waar zit je helemaal alleen daar .. kom hierr zinaatjuh van me ... die nieuwe jongen keek naar achter ik voelde een bloosje op me wangen komen en keek ergens anders naar toe ....
ahhhh zei fatima ben je verliefd nouhaila ? whahah je zal hem niet krijgen
ik voelde mijn bloed stijgen .. ik wou naar haar toe lopen maar ik iemadn hield me tegen ik d8 het is karima en yasmina .... ik draaide me om en keek in zijn mooie groene ogen .. ik kon nikx zeggen ... ik bleef maar kijken in zijn ogen ...

19-10-2006, 21:18


ga verder schat het is leuk

19-10-2006, 21:23
ben nieuw fan van je ga zo door schta i love jou

19-10-2006, 21:32
up
nieuwe fan er bij

19-10-2006, 21:35
ga snel verder

19-10-2006, 21:37
dank jullie wel sgatjes (K)

19-10-2006, 21:45

Citaat door Carita_Morena:
wat moest ik nou doen ik kon niet blijven kijken ik lip door ik voelde 2 ogen in me rug prikken ik liep naar achter .. ik hoorde in de verte al de mensen van me klas .. toen iedereen in de klas zag ik elke gezicht naar hem kijken en vooral fatima keek hem aan met een blik van jammie .... ik voelde opeens een steekje jaloersheid
ik knikte me hoofd en ik dacht aan iets anders maar ik kon nergens aan denken behalve zijn mooie ogen ..
nouhaila riep yasmina waar zit je helemaal alleen daar .. kom hierr zinaatjuh van me ... die nieuwe jongen keek naar achter ik voelde een bloosje op me wangen komen en keek ergens anders naar toe ....
ahhhh zei fatima ben je verliefd nouhaila ? whahah je zal hem niet krijgen
ik voelde mijn bloed stijgen .. ik wou naar haar toe lopen maar ik iemadn hield me tegen ik d8 het is karima en yasmina .... ik draaide me om en keek in zijn mooie groene ogen .. ik kon nikx zeggen ... ik bleef maar kijken in zijn ogen ...
[/SIZE][/FONT]

[FONT="Georgia"] [SIZE="4"] omijn god wat moest ik doen .
ik wou dat hij me los liet .. hij bleef me maar vasthouden ... ik zag dat hij me iets wou zeggen ... ik w8te op een lieve zin ... maar de enige wat ik hoorde was : tazz ze heeft gelijk je zal me ook nooit krijgen en hij liet me los ... ik stond daar met me mond vol tanden ik hoorde mensen lachen en voor al die hekz fatima>>>> ik hoorde yasmina en karima me naam roepen maar ik kon nikx meer horen de enige wat ik wilde doen was hem vermoorde... zo zeggen ze maar schijn bedriegt zo een mooie jongen met zo een karkrater ... ik liep naar ,me plaats en pakte me tas en wou de klas uit lopen ..ik stopte voor zijn tafel en zei : ik wil jou niet eens jij bent me niets waaard a vieze stinkdier dusz aljeblieft voel j niet te hoog want de enig wat jij kan doen is me bil likken >...
en ik liep weg ik wou gaan huilen ik had nooit zo een schande megemaak ik melde me ziek en ging naar huis .... ik liep met de gedachtes om hoe ik hem moest vermoorden ik was zo in me geda8ten dat ik een autotoeter niet hoorden ik schrok en keek me om en zag me broer daar in zitten

19-10-2006, 21:51
hahahh azo erg
you go girl

21-10-2006, 20:17

Citaat door Carita_Morena:
omijn god wat moest ik doen .
ik wou dat hij me los liet .. hij bleef me maar vasthouden ... ik zag dat hij me iets wou zeggen ... ik w8te op een lieve zin ... maar de enige wat ik hoorde was : tazz ze heeft gelijk je zal me ook nooit krijgen en hij liet me los ... ik stond daar met me mond vol tanden ik hoorde mensen lachen en voor al die hekz fatima>>>> ik hoorde yasmina en karima me naam roepen maar ik kon nikx meer horen de enige wat ik wilde doen was hem vermoorde... zo zeggen ze maar schijn bedriegt zo een mooie jongen met zo een karkrater ... ik liep naar ,me plaats en pakte me tas en wou de klas uit lopen ..ik stopte voor zijn tafel en zei : ik wil jou niet eens jij bent me niets waaard a vieze stinkdier dusz aljeblieft voel j niet te hoog want de enig wat jij kan doen is me bil likken >...
en ik liep weg ik wou gaan huilen ik had nooit zo een schande megemaak ik melde me ziek en ging naar huis .... ik liep met de gedachtes om hoe ik hem moest vermoorden ik was zo in me geda8ten dat ik een autotoeter niet hoorden ik schrok en keek me om en zag me broer daar in zitten [/SIZE][/FONT]

[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="4"] ik liep naar die auto toe en deed de deur open .. en ging zitten naast me broer in de auto .... nouhaila wat oe je hier moet je niet p school zijn ? ja maar ik ben ziek geworden en ik mocht gewoon naar huis.. ik zei niks over die kloootzak want ik wist dat me broer hem zou vermoorden en dat wou ik niet ... ik kom gewoon voor me zelf op w8 ik breng je wel naar huis maar laat me niet merken dat je tegen me liegt he nouhaila ! jaah younes is goed breng me naar huis en dan kan ik in bedje toe gaaan... owke .. younes bracht me naar huis en ik zei hem gedag en ging het huis binnen en ik riep me moeder kijkent of iemand thuis was ... yemmma waar ben je ? ik riep maar niemand zei iets .. oef gelukkig ik was nog steeds boos op hem maar ik wist niet wat ik moest doen het was misschien wel laf om weg te gaan maardat had ik nooit meegemaakt .. ik liep naar boven naar me kamer tot ik opeens me mobiel hoorden ik rende weer naar beneden en zag dat yasmina en karima me zatten te bellen ... in ongerust.. dat er misschien iets ergs gebeurde ??
ik belde yasmina terug en heeeeeeej nouhaila waar ben je is alles goed ??
ja hmdl maar ik ben gwoon weg gegaan ik wou hem egt klappen maar ik wist niet wat er gebeurde ! ja ik begrijp het maar lieverd we moeten naar onze les ja we komen later langz is dat goed ? ja tuurlijk kom maar ..
YOUNES: shit shit wat had ik nou weer gedaan damn het was zo een mooi meisje ... ze had me vrouw kunnen wezen en watt the fuck doe ik ik zegt dat ze het gewoon niet waaard is alleen om stoer te lijken bij die heks tfoe wat doe ik mezelf aan ... alleen geaccpteerd te worden ...tfoe ik word letterlijk ziek van me zelf ... en die heks denkt dat ik haar lekker vindt iel wat moest ik nu doen iedereen vindt me zo stoer om wat ik hb gedaan shit ik kan mezelf wel vermoorden... gelukkig komt me beste vriend me ophalen ... en dan kan ik hem misschien om advies vragen shit ik schaam me kapot ik ben gewoon een fucking beest
MOET IK VERDER GAAN OF NIET GEWOON ZEGGEN ALS HET NIET BOEIENT IS

21-10-2006, 20:37


ga verderrr snelll
up
upp
uppp..

21-10-2006, 20:54
een nieuwe fan misschien

21-10-2006, 21:00
ga snel verder meid een mooi verhaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18