Bekijk volle/desktop versie : AZ op z'n sterkst tegen Braga...



19-10-2006, 14:33
AZ zal donderdagavond op volle sterkte aantreden in het Uefacup duel tegen het portugese Braga. Louis van Gaal kan alleen niet over verdediger Gijs Luirink beschikken, die net terug is van een jukbeenbreuk en sinds kort meetraint met de selectie.

Ryan Donk en Martijn Meerdink moeten genoegen nemen met een plek op de tribune. Donk is net hersteld van een knieblessure die hij opliep in het thuisduel tegen Ado Den haag, en daarom durft Louis van Gaal hem niet bij de selectie toe te voegen. Martijn Meerdink presteert de laatste weken ondermaats.

Er gaan ook geruchten dat Meerdink disciplinair is gestraft door de woedeuitbarsting na zijn vroege wissel tegen Sparta afgelopen zaterdag.


We gaan Braga inshallah laten zien hoe je moet voetballen


Vermoedelijke opstelling:

----------------------------Didulica-------------------------------
----------------Mendes----------------Opdam------------------
----Jaliens-------------------------------------------De Cler----
---------------------------De Zeeuw-----------------------------
------Steinsson-----------------------------------Schaars------
---------------------------Cziommer-----------------------------
----------------Koevermans-------Arveladze-------------------

19-10-2006, 14:37


normaal winnen ze wel.maar dat weet je nooit met AZ

19-10-2006, 14:41
waarom speelt sinoh bijna nooit ?

AZ

19-10-2006, 14:47
omdat hij 2de keeper is

19-10-2006, 15:09



Citaat door Master_Mocro:
AZ zal donderdagavond op volle sterkte aantreden in het Uefacup duel tegen het portugese Braga. Louis van Gaal kan alleen niet over verdediger Gijs Luirink beschikken, die net terug is van een jukbeenbreuk en sinds kort meetraint met de selectie.

Ryan Donk en Martijn Meerdink moeten genoegen nemen met een plek op de tribune. Donk is net hersteld van een knieblessure die hij opliep in het thuisduel tegen Ado Den haag, en daarom durft Louis van Gaal hem niet bij de selectie toe te voegen. Martijn Meerdink presteert de laatste weken ondermaats.

Er gaan ook geruchten dat Meerdink disciplinair is gestraft door de woedeuitbarsting na zijn vroege wissel tegen Sparta afgelopen zaterdag.


We gaan Braga inshallah laten zien hoe je moet voetballen


Vermoedelijke opstelling:

----------------------------Didulica-------------------------------
----------------Mendes----------------Opdam------------------
----Jaliens-------------------------------------------De Cler----
---------------------------De Zeeuw-----------------------------
------Steinsson-----------------------------------Schaars------
---------------------------Cziommer-----------------------------
----------------Koevermans-------Arveladze-------------------


Inshallah...gaan we ze voetballes geven...

AZ...

19-10-2006, 15:09
inschallah winnen ze ...dat verdienen ze ook ...ze proberen altijd aanvallend te voetballen !!!GROOT RESPECT !!!!!!!

19-10-2006, 15:58
Ik denk wel dat AZ gaat winnen vanavond...zoals Van Gaal al aan heeft geven zal de komende 4 dagen blijken hoe gaat AZ werkelijk is.

19-10-2006, 19:19

Citaat door Rachid_Breda:
Ik denk wel dat AZ gaat winnen vanavond...zoals Van Gaal al aan heeft geven zal de komende 4 dagen blijken hoe gaat AZ werkelijk is.



AZ is thuis en in europees verband zeer sterk....dus ga er maar vanuit dat het een pracht van een wedstrijd wordt..


PS. het artikel is goed getypt he

19-10-2006, 19:28

Citaat door Master_Mocro:
AZ is thuis en in europees verband zeer sterk....dus ga er maar vanuit dat het een pracht van een wedstrijd wordt..


PS. het artikel is goed getypt he



Heb je dat zelf gedaan?

19-10-2006, 19:30

Citaat door Rachid_Breda:
Heb je dat zelf gedaan?



Inderdaad....dat is dan ook de reden waarom ik ...je weet toch wat ik je vorig keer heb gezegd

Maar ik heb natuurlijk wel eerst de bronnen gelezen, dus het is wel betrouwbaar

19-10-2006, 19:33

Citaat door Master_Mocro:
Inderdaad....dat is dan ook de reden waarom ik ...je weet toch wat ik je vorig keer heb gezegd

Maar ik heb natuurlijk wel eerst de bronnen gelezen, dus het is wel betrouwbaar



Dat heb je idd heel goed gedaan

Ik dacht echt dat het een gekopieerde artikel was dus dat is dan ook zeker een compliment

En ja ik heb niets kunnen vinden wat niet waar zou kunnen zijn...van Meerdink had ik al verwacht want Van Gaal schrok en keek enorm verbaasd en verontwaardigd toen Meerdink tegen de dugout aan trapte.

19-10-2006, 19:36

Citaat door Rachid_Breda:
Dat heb je idd heel goed gedaan

Ik dacht echt dat het een gekopieerde artikel was dus dat is dan ook zeker een compliment

En ja ik heb niets kunnen vinden wat niet waar zou kunnen zijn...van Meerdink had ik al verwacht want Van Gaal schrok en keek enorm verbaasd en verontwaardigd toen Meerdink tegen de dugout aan trapte.



Bedankt voor de complimenten

Meerdink was tijdens de wedstrijd al gefrustreerd man, hij schopte iedereen onderuit...

Dan kan je wel verwachten dat je wordt gewisseld.....ik plaats het fragment later op de avond voor de leden die het nog niet gezien hebben.

19-10-2006, 19:37



Citaat door Master_Mocro:
Bedankt voor de complimenten

Meerdink was tijdens de wedstrijd al gefrustreerd man, hij schopte iedereen onderuit...

Dan kan je wel verwachten dat je wordt gewisseld.....ik plaats het fragment later op de avond voor de leden die het nog niet gezien hebben.



Graag gedaan

19-10-2006, 19:47

Citaat door Rachid_Breda:
Graag gedaan


http://media.putfile.com/Woeste-Meerdink

Net geupload

19-10-2006, 20:05

Citaat door Master_Mocro:
http://media.putfile.com/Woeste-Meerdink

Net geupload



Hahaha blijft grappig