Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Henna Patronen



19-10-2006, 11:09
Salam lieve ladies,

Eid Mubarak komt steeds dichterbij en het wordt volop gevierd. Ook de tijd dat de ladies weer met prachtige , met henna versierde handen rondlopen.Ik had dan ook een vragje of julie dames misschien mooie hennapatronen hebben voor de handen. Misschien leuke voorbeeldjes van jezelf

Alvast erg bedankt en een fijne Eid

Groetjes,

Khadija

19-10-2006, 11:17


Ik heb een paar boekjes met allemaal henna patronen gehaald in marokko dit jaar.. ik zal proberen of ik een paar foto's kan maken dan zet ik ze hier wel op oke

19-10-2006, 12:12

Citaat door boug85:
Ik heb een paar boekjes met allemaal henna patronen gehaald in marokko dit jaar.. ik zal proberen of ik een paar foto's kan maken dan zet ik ze hier wel op oke




Alvast errug bedankt meid

19-10-2006, 12:15

Citaat door boug85:
Ik heb een paar boekjes met allemaal henna patronen gehaald in marokko dit jaar.. ik zal proberen of ik een paar foto's kan maken dan zet ik ze hier wel op oke


Staat er stap voor stap op hoe je moet versieren, of is het voor gevorderen?

Ik vind het zo gaaf henna-versiering. Vind het jammer dat ik het zelf niet kan, zou het dol graag willen leren.

19-10-2006, 12:18


Ik doe gewoon iets uit mijn hoofd afgeleid van tarz. (marokkaanse borduurwerk)

19-10-2006, 12:18

Citaat door cheima:
Staat er stap voor stap op hoe je moet versieren, of is het voor gevorderen?

Ik vind het zo gaaf henna-versiering. Vind het jammer dat ik het zelf niet kan, zou het dol graag willen leren.

Nee het is echt een oefen en leer boekje..

Ik deed het vroeger altijd bij mensen en bruidjes.. maar ben het vergeten ik moet weer effe inkomen

19-10-2006, 12:20

Citaat door boug85:
Nee het is echt een oefen en leer boekje..

Ik deed het vroeger altijd bij mensen en bruidjes.. maar ben het vergeten ik moet weer effe inkomen


Als het niet teveel moeite is wil je het dan scannen en hier droppen?

Echt gaaf dat jullie dat kunnen. Vooral dat fijne werk vind ik prachtig!!

Heb het vaak genoeg in Marokko geprobeerd. Koop ik zo een spuit de hele mikmak. Ga ik er voor zitten maar resultaat: afschuwlijk kan het voor geen meter.

17-11-2006, 16:04

Salaam Boug,

Zoe je die hennapatronen nog voor ons willen plaatsen?