Bekijk volle/desktop versie : emigrere voor je geliefde ????



Pagina's : [1] 2 3

19-10-2006, 09:23
ik heb een vraagje aan jullie


stel je bent op vakantie in marokko en je ontmoet een geweldige meisje/jonge

je trekt een tijd metelkaar op je bent hopeloos verlieefd opmekaar alleen der is een ding: deze persoon woont niet in nederland maar in een ander land zou jij voor je geliefde dan emigrere en je 'leven'die je hier hebt opgebouwd achterlaten...

ben benieuwd naar jullie antwoorde

19-10-2006, 09:31


Ik zelf persoonlijk niet en zeker niet naar een land waar niet veel geld is.
Ik zal dan alles ervoor doen om diegene hierheen te halen en hier een leven op te bouwen.

19-10-2006, 09:36

Citaat door onafhankelijk_:
ik heb een vraagje aan jullie


stel je bent op vakantie in marokko en je ontmoet een geweldige meisje/jonge

je trekt een tijd metelkaar op je bent hopeloos verlieefd opmekaar alleen der is een ding: deze persoon woont niet in nederland maar in een ander land zou jij voor je geliefde dan emigrere en je 'leven'die je hier hebt opgebouwd achterlaten...

ben benieuwd naar jullie antwoorde


mmmm moeilijk, mn vriend wil in madrid gaan wonen ivm met zn werk......en het is de bedoeling dat ik met m meega.....alleen vind het echt heel erg moeilijk....het ene moment weet je het heel zeker!!!! en de volgende dag denk je fuck it...ga echt niet mee.......ben er nog niet uit

moeilijk hoor!


xxx

19-10-2006, 09:41
ik heb namelijk iemand ontmoet ...maar deze persoon woont in noorwege maar als ik eraan denk om me ouders me zussen em familie kortom me lven moet achterlaten krijg ik al kippevel .. maar ik hou egt heel er veel van hem dat ik het wel voor hem over heb hij daarintegen vind nederland nieets aan haha hijzegt dat het saai is ..en wat betrefd het economie daar alhmdl loopt het hartsikke goeed tis er alleen heel erg duur maar oslo staat ook bekend als de meest rijkste stad ter wereld maar daar denk ik nu nieet aan tgaat er mij om of ik dat zou aankunne tis meschien allemaal spannend op het begin maar naarmate je daar bent en ej de taal niet beheerst en je geen familie hebt waar je naartoe kan gaan ga je erwel bij stil staan wat ej mist de taal kan je altijd lere

maar noorwege is geen land waarje de auto kan pakken en kan zegge ik ga ff naar me moeder

19-10-2006, 09:45


mmmmm maar hoe lang ken je m dan al???

19-10-2006, 09:46

Citaat door victoria secret:
mmmm moeilijk, mn vriend wil in madrid gaan wonen ivm met zn werk......en het is de bedoeling dat ik met m meega.....alleen vind het echt heel erg moeilijk....het ene moment weet je het heel zeker!!!! en de volgende dag denk je fuck it...ga echt niet mee.......ben er nog niet uit

moeilijk hoor!


xxx


haha tis zeker moeilijk meid .. maar je kan het probere kijk hoe het loopt dar in madrid meschien krijg je het wel naar je zin

als je hem laat gaan .. ga je hem vreselijk misse haha maar dat hoef ik je niet te vertelle

tis egt fuxxx moeilijk hor allemaal nooit gedacht dat ik zou emigrere voro iemand juist omdat ikegt een familiemens ben en ik altijd door mensen ben omringd van wie ik hou


XX

19-10-2006, 09:49
ik niet eerlijk.. ik zou veel over hebben voor mij geliefde, maar niet naar een ander land gaan voor, ik kan mijn ouders zussen/broers net achter laten die zul altijd nodig hebben.

wanneer je naar een ander land gaat heb je weinig mensen om je heen.. dat lijkt mij echt geen pret, spreek je je ouders alleen via tel en je ziet ze zelden.. niks voor mij.

19-10-2006, 09:50

Citaat door victoria secret:
mmmmm maar hoe lang ken je m dan al???



ik ken hem nieet zo lang hij is een buurjonge van mij in marokko maar we praatte nooit tegemekaar we zijn elkaar pas dit jaar opgevallene

ik vond hem meteen een stuk en was ook egt mteen verliefd ..maar weet ej wat hetis klinkt heel clishé wat ik nu ga zegge maar tis net alsof we mekaar jaren kenne je hoort ookwel als ej de ware bent tegegekomen dan voel je dat ook en dat gevoel heb ik ook met hem ...

wat betrefd de taal we spreke alhm allebei vloeiend engels haha tis af en toe berbers doorheen gemixt maar ik ben al wat noor gaan lere tis wel moelijk want je hebt af entoe de neiging om gewoon nederlands te gaan prate

19-10-2006, 09:53

Citaat door bent_tetounia86:
ik niet eerlijk.. ik zou veel over hebben voor mij geliefde, maar niet naar een ander land gaan voor, ik kan mijn ouders zussen/broers net achter laten die zul altijd nodig hebben.

wanneer je naar een ander land gaat heb je weinig mensen om je heen.. dat lijkt mij echt geen pret, spreek je je ouders alleen via tel en je ziet ze zelden.. niks voor mij.




schat ik begrijp presies wat ej bedoeld want zo is het ook bij mij tis net alsof ik moet kiezen tussen 2 wegen maar wat ik ook kies tzal nooit goed zijn als ik besluit om naar noorwege te gaan verlaat ik me familie me helft van me leven
maar als ik blijf verlaat ik me grote liefde en me andere helft van me leven dus tis gewoon moeilijk zit egt in een dilemma

19-10-2006, 09:56

Citaat door onafhankelijk_:
schat ik begrijp presies wat ej bedoeld want zo is het ook bij mij tis net alsof ik moet kiezen tussen 2 wegen maar wat ik ook kies tzal nooit goed zijn als ik besluit om naar noorwege te gaan verlaat ik me familie me helft van me leven
maar als ik blijf verlaat ik me grote liefde en me andere helft van me leven dus tis gewoon moeilijk zit egt in een dilemma


je kan altijd een nieuwe geliefde tegen komen moppie, een nieuwe vader of moeder broer/zus kan je niet tegn komen.

19-10-2006, 09:58
Als ik naar een ander land zou gaan dan is me toekomst weggegooid..gestudeerd voor niks en daar moet ik dan de taal gaan leren en zo. Lijkt me allemaal heel erg en teveel moeite. En ik zou me familie te erg missen..dus ik zou het niet doen.

19-10-2006, 10:01

Citaat door onafhankelijk_:
ik ken hem nieet zo lang hij is een buurjonge van mij in marokko maar we praatte nooit tegemekaar we zijn elkaar pas dit jaar opgevallene

ik vond hem meteen een stuk en was ook egt mteen verliefd ..maar weet ej wat hetis klinkt heel clishé wat ik nu ga zegge maar tis net alsof we mekaar jaren kenne je hoort ookwel als ej de ware bent tegegekomen dan voel je dat ook en dat gevoel heb ik ook met hem ...

wat betrefd de taal we spreke alhm allebei vloeiend engels haha tis af en toe berbers doorheen gemixt maar ik ben al wat noor gaan lere tis wel moelijk want je hebt af entoe de neiging om gewoon nederlands te gaan prate



mmmm maar hoe heb je nu dan contact.....ik dacht dat je meer bedoelde van hee heb een relatie......soms lijken dingen mooier dan ze zijn......je bent dus nooit echt samen met hem geweest neem ik aan(op de zomervakantie na dan).........

19-10-2006, 10:01



Citaat door WhoCares:
Als ik naar een ander land zou gaan dan is me toekomst weggegooid..gestudeerd voor niks en daar moet ik dan de taal gaan leren en zo. Lijkt me allemaal heel erg en teveel moeite. En ik zou me familie te erg missen..dus ik zou het niet doen.



HBO master

19-10-2006, 10:04

Citaat door parfumgirl:
HBO master






Zou jij alles opgeven voor een vent?

19-10-2006, 10:18

Citaat door victoria secret:
mmmm maar hoe heb je nu dan contact.....ik dacht dat je meer bedoelde van hee heb een relatie......soms lijken dingen mooier dan ze zijn......je bent dus nooit echt samen met hem geweest neem ik aan(op de zomervakantie na dan).........



jah klopt tis voornamelijk telefoon en msn

maar in marokko ware we elke dag samen

Pagina's : [1] 2 3