Bekijk volle/desktop versie : FNV bondgenoten



18-10-2006, 23:48
Ook gratis digitale nieuwsbrieven ontvangen.
Vul je gegevens in en je wordt op de hoogte gehouden
wat er speelt in jouw branche.

Ook ideaal als je ouders info nodig hebben over arbeid en arbeidsomstandigheden.

http://www.fnvbondgenoten.nl/

http://account.yourzine.nl/scripts/pagina.php?klantid=538&nid=1&dbnaam=fnv_bg&templat e_typeid=21



PS: leek me wel een goede link om met de mensen hier te delen en dus niet bedoelt als reclame !!!!
Want je vindt er heel veel en goede info!!!!!!

18-10-2006, 23:57



Citaat door fnvbondgenoten:
Ook gratis digitale nieuwsbrieven ontvangen.
Vul je gegevens in en je wordt op de hoogte gehouden
wat er speelt in jouw branche.

Ook ideaal als je ouders info nodig hebben over arbeid en arbeidsomstandigheden.

http://www.fnvbondgenoten.nl/

http://account.yourzine.nl/scripts/pagina.php?klantid=538&nid=1&dbnaam=fnv_bg&templat e_typeid=21



PS: leek me wel een goede link om met de mensen hier te delen en dus niet bedoelt als reclame !!!!
Want je vindt er heel veel en goede info!!!!!!
ik ben ook lid van de fnv en mijn man ook! maar ik heb er spijt van. als het puntje bij paaltje komt dan sturen ze je van het kasje naar de muur.

die veertien euro nog wat kan je beter besteden aan een verzekering voor rechtsbijstand. daar heb je meer aan.

19-10-2006, 00:02

Citaat door roemaisa78:
ik ben ook lid van de fnv en mijn man ook! maar ik heb er spijt van. als het puntje bij paaltje komt dan sturen ze je van het kasje naar de muur.

die veertien euro nog wat kan je beter besteden aan een verzekering voor rechtsbijstand. daar heb je meer aan.



Spijtig om te horen, maar mijn eigen ervaringen zijn anders. En het werk terrein van de vakbond strekt zich meer uit dan een rechtsbijstand verzekering.

Ze sluiten de cao's af en sociale plannen en hebben loopbaanbegeleiding.
In het individuele geval kan er altijd wat verkeerd gaan dat kan ik niet ontkennen. En waar mensen werken worden vergissingen gemaakt Maar je kunt me pm'en misschien kan ik wat voor jullie betekenen
en het aankaarten intern.

19-10-2006, 00:09

Citaat door fnvbondgenoten:
Spijtig om te horen, maar mijn eigen ervaringen zijn anders. En het werk terrein van de vakbond strekt zich meer uit dan een rechtsbijstand verzekering.

Ze sluiten de cao's af en sociale plannen en hebben loopbaanbegeleiding.
In het individuele geval kan er altijd wat verkeerd gaan dat kan ik niet ontkennen. En waar mensen werken worden vergissingen gemaakt Maar je kunt me pm'en misschien kan ik wat voor jullie betekenen
en het aankaarten intern.
het enige pluspuntje vind ik is dat ze je belasting invullen. voor de rest ....

19-10-2006, 00:21


Het is niet mijn bedoeling leden te werven.
Maar achter de schermen werken ze hard voor de belangen
van werknemers. Naast het invullen van belastingen en adviseren
en de individuele rechtshulp.
Sluiten ze de cao's af. Houden ze toezicht op het beheer van pensioenfondsen
en sociale fondsen. Bij een reorganisatie proberen ze een zo goed mogelijk sociaal plan af te sluiten.

Mijn mening is dat er meer redenen zijn om lid te blijven.

Of in ieder geval de gratis nieuwsbrieven te ontvangen

19-10-2006, 00:25

Citaat door fnvbondgenoten:
Het is niet mijn bedoeling leden te werven.
Maar achter de schermen werken ze hard voor de belangen
van werknemers. Naast het invullen van belastingen en adviseren
en de individuele rechtshulp.
Sluiten ze de cao's af. Houden ze toezicht op het beheer van pensioenfondsen
en sociale fondsen. Bij een reorganisatie proberen ze een zo goed mogelijk sociaal plan af te sluiten.
Mijn mening is dat er meer redenen zijn om lid te blijven.

Of in ieder geval de gratis nieuwsbrieven te ontvangen
jah dat begrijp ik allemaal wel. maar ik vind het jammer als puntje bij paaltje komt als individueel dan kunnen ze niets voor je doen. en dat vind ik jammer.

19-10-2006, 00:34

Citaat door roemaisa78:
jah dat begrijp ik allemaal wel. maar ik vind het jammer als puntje bij paaltje komt als individueel dan kunnen ze niets voor je doen. en dat vind ik jammer.



Zoals ik al zei ik ken de individuele situatie niet om daarover te kunnen oordelen. En dat vind ik ook jammer anders had ik het kunnen aankaarten.

Zij zijn van oudsher voornamelijk actief op het terrein van werk en inkomen.
Als jurist kan ik je zeggen dat het arbeidsrecht en de sociale zekerheid een moeilijk gebied is. Met name omdat het te maken heeft met werk en inkomen en dus met levensbehoefte van mensen, de spreekwoordelijke brood op de plank.
Als zich dan problemen voordoen krijg je te maken met de emotionele kant van betrokkene die zijn levensbehoeftes in gevaar ziet komen en de starre en voortdurende wetgeving die verandert. Iedere jurist zal het kunnen beamen dat hoe goed je je best ook doet voor iemand soms de uitspraak van de rechter of het besluit op een bezwaarschrift nadelig is voor betrokkene en er zijn zelfs gevallen dat je weinig kunt doen juridisch gezien dan.

ps: Mijn bedoeling was en is om gewoon de mensen te wijzen op de nieuwsbrieven die ze gratis kunnen ontvangen om op de hoogte te blijven
wat er speelt in hun branche.

19-10-2006, 10:44
Je kunt ook gewoon het CNV mailen voor al je vragen over werk en inkomen: cnvinfo@cnv.nl, of bellen naar 0900 268 46 36 (10 ct p.m)

19-10-2006, 16:31

Citaat door jimmy_page:
Je kunt ook gewoon het CNV mailen voor al je vragen over werk en inkomen: cnvinfo@cnv.nl, of bellen naar 0900 268 46 36 (10 ct p.m)




Ik heb op pagina van CNV gekeken maar je moet inloggen, dus lid zijn voordat je info krijgt!!
Zeker als je cao wil inkijken of downloaden, dan vind ik toch die nieuwsbrieven en info van FNV bondgenoten beter.