Bekijk volle/desktop versie : mijn vakantie in nl



Pagina's : [1] 2

08-07-2003, 13:45
hallo allemaal
ik ga een verhaal schrijven over ""het blijven in nl"
ik hoop dat jullie m leuk zullen vinden.

doeidoei moi

08-07-2003, 13:48


nou begin maar

08-07-2003, 15:19
Let it rip .. !!

Saïda

08-07-2003, 15:20
KOm op tikkuh!

08-07-2003, 15:52


Ben benieuwd

08-07-2003, 22:08
nou daar ben ik dan, hier in dit saaie koude verotte kikkerlandje, het lijkt wel alsof ik de enige marokkaanse hiero ben..
zooooo dodelijk saai!! ja mijn eigen schuld, had i maar ja moeten zeggen dan zat ik nu lekker op het strand aan het bakken moet er toch het beste vanzien te maken he.

morgen begin ik er een top vakantie van te maken( zegmaa)
oooh shit ik hoor iets wat ik niet wil horen...... oooh fxck het regent!!
hoe moet ik dan in godsnaam iets leuks gaan doen, ik besluit maar om een douche te gaan nemen en hopen dat het zonnetje speciaal voor mij gaat schijnen,omdat ik zielig hier in nederland ben gebleven.
ik stap de douche uit en kijk gelijk uit het raam, neeeeeeeeeee waarom nou, zonetje kom nou...... pleasssssssse, en ik wou me zo graag zomers aankleden, ja daa gaan me plannen,
nou doe het toch heb schijt, zo witte linnen broek, en een licht roze truitje erbeven en mijn schattige, witte slippertjes( ben verliefd op die dingen zoooooooooo schattig)
ik loop naar beneden en zie mijn moeder in de keuken staan en mijn vader de hele tuin aan het overhoop halen, meskien hij verveelt zich dood hiero! mijn moeder kijjkt me aanen zegt: wejoow WEET JIJ WEL HOE LAAT HET IS? ik zo, nee tijd zat toch, mijn moeder kijkt me boos aan het is al twee uur, meisjes van jouw leeftijd (ben 20) zijn al om 8 uur wakker hebben het hele huis schoongemaakt, alle soorten brood gebakken, eten gekookt en god mag weten wat nog meer.. ja ja ja, dit heb ik dus al 10736363763730000000 keer gehoord.. weet je wat ma ik doe alles wat jij wil moregn maar nu ga ik eerst naar nadia toe(mijn vriendin) enne........ ik weet niet hoe laat ik thuis kom, voordat mijn ma kon antwoorden stond ik buiten, voordat m,ijn pa ook ermee gaat bemoeien,
gelukkig het regende niet meer zo, maar was zeker niet lekker buiten, had ik toch maar wat anders moeten aantrekken, ach schijt, het zonnetje zit in mijn bolletje...
ik loop door en een paar straten verder bij nadia, bel aan en ja hoor ze staat geliik voor mijn neus,, zoo ik wist het ik rook je van een afstand zei ze! PARDON, stnk ik dan zo erg??? nee gek wijf, je ruikt heerlijk, voor dezekerheid ruik ik toch maar effe.....

nou, krijg ik reacties ga ik verder,
trouwens dit is vorig jaar echt gebeurd!!!
nou ik hoor het allemaal wel, groetjes

08-07-2003, 22:58
Je begint al goed,hoor.

Ga verder meid


Een trouwe fan>>>>>>>>>> Fadoua


09-07-2003, 13:28
voordat ik verder ga wil ik toch effe melden dit verhaaltje dat ik ga schrijve en echt vorig ezomer is gebeurd! hopelijk vinden jullie m leuk...

Ik liep verder naar de huiskamer, het huis van nadia wasmijn tweede huis, er was helemaal niemand thuis, 'he naad waar is iedereen?? die zijn weg naar demarkt komen later!! ooh beter, lekker wij alleen, ja dat dach ik, ooo shit, de broer van nadia, farid, "wat doe jij hier zeg ik bot, ja kan ik beter aan jouw vragen zei die, tsss gaat je geen ene reet aan!!
hij keek me van top tot teen aan, ooh nee daar gaat het kome.... WAT HEB JIJ AAN? ooh dit hoor ik echt altijd als ik hier kom! hoezo bevalt het je niet?? dan kijk je toch lekker niet man!! hij boos verder.. ja vind je het gek dat meisjes altijd lastig gevallen worden jullie vragen er allemaal zelf om,, ach man donder op, en ik liep weg naar nada toe want die was al boven,, jezusssss man die broer van jouw is echt eem klootzak, waar bemoeit hij zich toch altijd mee hebmeedelijden met het meisje die met m gaat trouwen..
kom naadje we gaa effe naar de mac, heb zin in vismenu..
we haden echt heerlijk gegetene bij de mac en ik besloot maar om weer naar huis te aan, anders krijg ik weer van alles te horen, waar ik absoluut geen zin in heb!! thuis aangekomen zat me moeder voor de buis die verschrikkelijke egyptische serie te volgen, echt walegelijken die make-up dan uuullghhh!! ik besloot maar om effe voor me moeder te blijven staan en te vragen wat er nou mis was met wat ik aan had, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen, en jaa hoor daar ging ze weer.."meisjes van jouw leeftijd die trekken van die mooie wijde rokken aan met van die mooie bloemen en van die mooie blouzen, en die maken ze nog vaak zelf ook nog en......... en jij loopt hier in halfe kleertjes... ik liet haar maar lekker verder praten, en liep naar mijn kamertje, er was helemaal niemand, mijn oudere broers en zussen zijn allemaal gertouwd en heb 2 jongere broertjes en een zusje, die waren zeker buiten... ik kleed me om en bel nadia op om effe te kletsen..
he meissie, voordat ik verder wat kon zeggen begonze zelf te vertellen: he faat , farid die heefthet echt de hele tijd over jouw, dat je helemaal de verkeerde kant op ging en bla bla, WAT?? die eikel moet gewoon zijn smoel houden, in zijn dromen dat hij mij kan krijgen, achman hij is weird, laar m lekker, ene oor in ander oor uit.. 'nee faat echt, sinds ik thuis ben alleen maar over jouw, volgens mij vind ie je leuk, ,uuulllggghhh wat zeg je nu nadia, jedroom, ach misschien maar ik begrijp die gast niet zei nadia, en ik ookniet,, he naadja ik ga pitten ik zie je morgen wel ja..
volgende dag: ik werd wakker en besloot maar om thuis te blijven , gewoon effe mijn gezicht laten zien... ik ruimde me kamer op en hielp ma in d ekeuekn, mijn moeder keek me aan van: heb je iets verkeerd geslapen ofzo, triiing, triing, ik leip naar de deur en deed ope, huh farid wat kom je doen, je bent hier niet welkom aap!!! mijn moeder kwam gelijk aanhollen toen ze zag dat het farid was, vieze slijmbal!!! kom binnen, kom binnen, nee ma ik heb net gedweild hij kan niet naar binnen, farid keek me aan met een dodelijke blik ,,,tssssssssss man, kin omhoog en liep weg.....

09-07-2003, 16:38
hij kwam binnen en ging naar de kamer sjonge sjonge mag ik nog een keer gaan dweilen!! eikel!! hij komt zeker weer wat doorgeven, want niet alleen ik en nadia waren bevriend maar mijn ma ne haar ma ook.
ik liep naar boven enkleed me aan ik had geen zin meer om thuis te blijven, ik ma naar nadia toe, ik had expres een strakke broek met ee kort vestje aan gedaan, lekker voor m kijgt ie een hartaanval!!!!! ik liep naar benede en ik zag dat mijn moeder druk bezig was met farid te ondervragen over hoe het ging met zijn moeder, ik kwam binnne en liep met slow motion langs , ik zag farid kijken en wit wegtrekken,hahah lekkerrrrrrrrr!!! mijn moedre was veelste druk bezig met vragen stellen dat ze meniet eens opmerkte,. daaag ma ik ga naar nadia, zonder om tekijken zei ze is goedga maar!!! he naad, h schat ben je er, ja duuuhh
tuurlijk ben ik er, je weet toch!! we gingen op haar kamer zitten, ik was echt zoo lui, komt ervan als i de hele tijd thuis blijf,
ik ging effe liggen op nadia haa bed, en naad die vertelde hele verhalen, ik hoorde de helft niet, en ik viel in slaap.
blijkbaar was ze beneden want toen ik wakker werd lag ik alleen in nadia der ben met een deken over me heen!!!
ik stond op en liep naar effe naar de douche,ef emijn gezicht wassen, net ophet punt dat ik weg wou lopen stond farid achter me, ga weg engerd, stomme extremist, ik weet niet wat het was maar elke keer als ik hem zag dan kwamen descheld woorden naar boven borrelen!! uuulgh wat walgde ik toch van hem!!
hij bleef me alleen maar aankijken en zei verder niks, ga aade kant ik ga naar beneden !! maar hij bleef me maar aanstaren..........

09-07-2003, 19:52
GA VERDEEEEEEEERRRR
GOED VERHAAL HEEY!!!!!

09-07-2003, 20:42
nou mensen , als juliie reageren ga ik verder!!!

groetjes

09-07-2003, 21:00
ewa ga verder diefje
















Koe$ieS

09-07-2003, 22:21


heey ga verder!!!!!!!!!!!!!!

10-07-2003, 04:25
verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-xXx-jes

11-07-2003, 17:42
[GLOW=chocolate]echt prachtig verhaal!!!!![/GLOW]
[GLOW=burlywood]ga rap verder vandaag als het kan!!!![/GLOW]
[GLOW=orange]BESLAMA[/GLOW]

Pagina's : [1] 2