Bekijk volle/desktop versie : Chelsea gaat Barthez waarschijnlijk halen



18-10-2006, 17:15
Volgens verschillende Britse tabloids staat Fabien Barthez op het punt om een contract bij Chelsea te tekenen. De 35-jarige doelman zette twee weken geleden nog een punt achter zijn loopbaan.

Naar verluidt heeft de zaakwaarnemer van de Fransman echter deze week contact gehad met de Londense club, dat op zoek is naar een doelverdediger. Eerste doelman Petr Cech is een half jaar uit de roulatie vanwege een schedelbasisfractuur.

Bij The Blues moet Barthez de concurrentie aangaan met de Italiaan Carlo Cudicini en de Portugees Hilario.

18-10-2006, 17:21


zoiets noem je paniek-aankoop

18-10-2006, 17:29

Citaat door henry14:
Volgens verschillende Britse tabloids staat Fabien Barthez op het punt om een contract bij Chelsea te tekenen. De 35-jarige doelman zette twee weken geleden nog een punt achter zijn loopbaan.

Naar verluidt heeft de zaakwaarnemer van de Fransman echter deze week contact gehad met de Londense club, dat op zoek is naar een doelverdediger. Eerste doelman Petr Cech is een half jaar uit de roulatie vanwege een schedelbasisfractuur.

Bij The Blues moet Barthez de concurrentie aangaan met de Italiaan Carlo Cudicini en de Portugees Hilario.


en dit dan
http://www.belgiumsoccer.be/news/?c=127&a=11150

18-10-2006, 17:55

Citaat door youssef_uil:
zoiets noem je paniek-aankoop
Barthez is zeker wel een goede keeper.

18-10-2006, 19:15



Citaat door henry14:
Barthez is zeker wel een goede keeper.

hij heeft z'n beste tijd al gehad. ik was altijd een grote fan van hem, maar na dat incident in Marokko tegen Raja Casablanca volgens mij, heb ik een bloedhekel aan hem gekregen